1

Тема: успадкування та реалізація елементів класу

завдання:
1. Реалізувати інтерфейс тварина.
2. Описати 5 класів тварин успадковують інтерфейс.
3. Реалізувати клас Вольєр.
4. Зробити ще один клас А, в якому повинні бути 2 поля:
• масив інтерфейсів тварин (10 елементів в масиві по 2 однакових);
• масив з 5 вольєрів.
5. У класі А зробити метод, який буде розселяти 10 тварин в 5 вольєрів по парам.

2

Re: успадкування та реалізація елементів класу

завдання у вас вже є, отже 50% роботи виконано, залишилось лише виконати саме завдання. Як закінчите - покажіть результат, перевіримо.

Подякували: koala1

3 Востаннє редагувалося name4less (11.04.2018 11:26:45)

Re: успадкування та реалізація елементів класу

Вот код без останніх двох завдань, тому що не знаю як помістити в одну ячейку вольєра два экземпляри Тварин.

using System;
 
namespace pr_nasledI
{
    interface IAnimal
    {
        void SetAnimal();
        void GetAnimal();
    }
 
    class Animal : IAnimal
    {
        private string Name_Animal;
        private int Age;
        private string Gender;
        public Animal()
        {
            Console.WriteLine("Enter the name and age ");
            Name_Animal = Console.ReadLine();
            Age = Int32.Parse(Console.ReadLine());
            Gender = Console.ReadLine();
        }
 
        public void SetAnimal()
        {
            Console.WriteLine("Enter the name and age and gender\n");
            Name_Animal = Console.ReadLine();
            Age = Int32.Parse(Console.ReadLine());
            Gender = Console.ReadLine();
            Console.WriteLine();
        }
 
        public void GetAnimal()
        {
            Console.WriteLine("Name: " + Name_Animal + "\n Age: " + Age + "\n Gender: " + Gender);
 
        }
    }
    class Bird : Animal
    {
        private int Size_Wings;
 
        public Bird() : base()
        {
            Console.WriteLine("Enter the size wings bird ");
            Size_Wings = Int32.Parse(Console.ReadLine());
 
            base.GetAnimal();
            GetBird();
        }
 
        public void SetBird()
        {
            Console.WriteLine("Enter the size wings bird \n");
            Size_Wings = Int32.Parse(Console.ReadLine());
            Console.WriteLine();
        }
        public void GetBird()
        {
            Console.WriteLine("Size_Wings : " + Size_Wings + "\n");
        }
    }
 
    class Shark : Animal
    {
        private int Nuber_of_Births;
 
        public Shark() : base()
        {
            Console.WriteLine("Enter the nuber of paws mammal ");
            Nuber_of_Births = Int32.Parse(Console.ReadLine());
 
            base.GetAnimal();
            GetShark();
        }
 
        public void SetShark()
        {
            Console.WriteLine("Enter the nuber of paws mammal  \n");
            Nuber_of_Births = Int32.Parse(Console.ReadLine());
            Console.WriteLine();
        }
        public void GetShark()
        {
            Console.WriteLine("Nuber_of_Paws : " + Nuber_of_Births + "\n");
        }
    }
    class Elephont : Animal
    {
        private string from_country;
        public Elephont() : base()
        {
            Console.WriteLine("Enter the type nasekomogo");
            from_country = Console.ReadLine();
 
            base.GetAnimal();
            GetElephont();
        }
 
        public void SetElephont()
        {
            Console.WriteLine("Enter the type nasekomogo  \n");
            from_country = Console.ReadLine();
            Console.WriteLine();
        }
        public void GetElephont()
        {
            Console.WriteLine("Type nasekomogo : " + from_country + "\n");
        }
    }
 
    class Dog : Animal
    {
        private string breed;
        public Dog() : base()
        {
            Console.WriteLine("Enter the type nasekomogo");
            breed = Console.ReadLine();
 
            base.GetAnimal();
            GetDog();
        }
 
        public void SetDog()
        {
            Console.WriteLine("Enter the type nasekomogo  \n");
            breed = Console.ReadLine();
            Console.WriteLine();
        }
        public void GetDog()
        {
            Console.WriteLine("Type nasekomogo : " + breed + "\n");
        }
    }
 
    class Cat : Animal
    {
        private string coat_color;
        public Cat() : base()
        {
            Console.WriteLine("Enter the type nasekomogo");
            coat_color = Console.ReadLine();
 
            base.GetAnimal();
            GetCat();
        }
 
        public void SetCat()
        {
            Console.WriteLine("Enter the type nasekomogo  \n");
            coat_color = Console.ReadLine();
            Console.WriteLine();
        }
        public void GetCat()
        {
            Console.WriteLine("Type nasekomogo : " + coat_color + "\n");
        }
    }
 
    class Aviary
    {
        
    }
 
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            IAnimal[] animal = new IAnimal[10];
 
            while (true)
            {
                Console.WriteLine("What kind of animal do you have? \n " +
                                  "1 - shark, 2 - bird, 3 - cat, 4 - dog, " +
                                  "5 - Elephont \n" + "if you do not have an animal" +
                                  " enter 0");
 
                int type = Int32.Parse(Console.ReadLine());
                if (type == 1)
                {
                    animal[0] = new Shark();
                    animal[1] = new Shark();
                    Console.WriteLine();
                }
                else if (type == 2)
                {
                    animal[2] = new Bird();
                    animal[3] = new Bird();
                    Console.WriteLine();
                }
                else if (type == 3)
                {
                    animal[4] = new Cat();
                    animal[5] = new Cat();
                    Console.WriteLine();
                }
                else if (type == 4)
                {
                    animal[6] = new Dog();
                    animal[7] = new Dog();
                    Console.WriteLine();
                }
                else if (type == 5)
                {
                    animal[8] = new Elephont();
                    animal[9] = new Elephont();
                    Console.WriteLine();
                }
                else if (type == 0)
                { break; }
                else
                {
                    Console.WriteLine("Invalid number");
                }
                Console.WriteLine("Do you want to continue?");
                string answer = Console.ReadLine();
                if (answer == "no") break;
            }
        }
    }
}

4 Востаннє редагувалося /KIT\ (27.07.2021 11:50:34)

Re: успадкування та реалізація елементів класу



5 Востаннє редагувалося koala (11.04.2018 10:22:19)

Re: успадкування та реалізація елементів класу

name4less, негайно приведіть допис у відповідність із Правилами. Бо забаню (вже б мав, насправді).

Подякували: FakiNyan, leofun012

6

Re: успадкування та реалізація елементів класу

Будь-ласка.