1 Востаннє редагувалося Fox (14.05.2018 20:20:48)

Тема: [C++] Raycast в чистому directx.

Можливо якось реалiзувати аналог Raycast з unity в directx ?
Ну судячи з unity воно то можливо)
Але як таке зробити то ?
Маю на увазi випустити луч з камери i знайти точку в яку вiн потрапив
Mr Гугле нiц не знати або я не по тому запиту шукати.

2

Re: [C++] Raycast в чистому directx.

так raycast стосується фізики, а directx, це ж типу для візуалізації всякої фігні, чи нє?

3

Re: [C++] Raycast в чистому directx.

FakiNyan написав:

так raycast стосується фізики, а directx, це ж типу для візуалізації всякої фігні, чи нє?

Я думав можливо через directx.
В 12 наче додали таку штуку.
Ну як тодi прорахувати таке ?

4

Re: [C++] Raycast в чистому directx.

Це ж просто пошук перетину проміня і об'єктів? Ну, наприклад, тупим перебором.

Подякували: sensei1

5

Re: [C++] Raycast в чистому directx.

Думаю, можна зробити, виявляючи колізію. Потрібна якась пряма, типу промінь, привязаний до камери.
Картинкою наглядніше:
http://picua.org/img/2018-05/15/b0r46zbx7t5gsx8ra6mbh3o76.png

6

Re: [C++] Raycast в чистому directx.

FakiNyan написав:

так raycast стосується фізики

підозрюю, що в юніті рейкаст запхали в модуль фізики для оптимізації, щоб не шукати перетин з кожним полігоном меша, а лише з колайдером

Подякували: romanjakuba1

7

Re: [C++] Raycast в чистому directx.

Добрий день! Хто підскаже,як настроїти       run eclipse,а то постійно вибиває повідомлення"виникла проблема".Не можу перенастроїти!

8 Востаннє редагувалося romanjakuba (10.02.2019 21:41:14)

Re: [C++] Raycast в чистому directx.

*THUMBSUP*