21 Востаннє редагувалося koala (20.06.2018 23:06:30)

Re: HTML5, Canvas. Малювання "пензлем" (тонкі кінці ліній)

leofun, я далеко не певен, що апаратні відмінності мають аж таке значення в браузерах. Треба тестувати, бо браузери можуть приховувати апаратні події.
Хоча в цілому, звісно, час треба враховувати.

22

Re: HTML5, Canvas. Малювання "пензлем" (тонкі кінці ліній)

leofun01 написав:
FakiNyan написав:

... я хотів використати "швидкість" малювання, чим швидше - тим тонша лінія, а швидкість мала б бути представлена відстанню між точками, тому що точки ставляться автоматично, через деякий час.

Швидкість = відстань / час.
Я не знайшов в вашому коді операцій з часом. Ви не враховуєте те, що в різних користувачів позиція вказівника мишки оновлюється з різною частотою.
Уявіть:
Користувач_1 має мишку з частотою оновлення 8 с-1;
Користувач_2 має мишку з частотою оновлення 32 с-1;
Два користувачі проводять мишкою лінію однакової форми з однаковою швидкістю, але за рахунок різних частот користувачі отримали зосім різні результати.

Потрібно засікати і позицію і час.

та це вже далі колись буде, для початку я хотів використати довжину замість часу, так воно ж і так плавно нічого не малює, срака-дупа!