1

Тема: Ігровий пульсометр

Хай. Є проста ідея. Зараз поясню. Нехай, ви граєте в гру, де можна стріляти з усілякої зброї. Але зона ураження, тобто розкид пострілу залежить від стану гравця. Наприклад, якщо гравець спокійний, то цей розкид зменшується, та надає можливість більш точніше вистрілити, але якщо гравець нервує, та його пульс пришвидченний, то й розкид при стрільбі збільшується.
Як гадаєте, цікава ідея? І взагалі, може є ще якісь подібні ідеї? Як передавати в ігровий світ емоційний стан гравця?

Подякували: koala1

2

Re: Ігровий пульсометр

Як на мене ідея не погана.

3

Re: Ігровий пульсометр

Колись у мене була ідея спробувати вимірювати емоційний стан людини за рівністю і впевненістю рухів мишки, а також за швидкістю і точністю набору на клавіатурі. Щоправда, я думав про те, щоб змінювати шпалери і музику у відповідності до емоцій.
Одразу скажу - далі найзагальнішої ідеї нічого не пішло. Мабуть, слід набрати багато різної статистики по емоціях.

Подякували: FakiNyan1

4

Re: Ігровий пульсометр

набрати багато різної статистики по емоціях.

Подивіться всі сезони "теорія брехні"  :)

5

Re: Ігровий пульсометр

koala написав:

вимірювати емоційний стан людини за рівністю і впевненістю рухів мишки, а також за швидкістю і точністю набору на клавіатурі.

Рухи мишкою, та й набір на клаві залежать не тільки від емоційного стану, а й від загальних умінь людини.

Подякували: FakiNyan1

6

Re: Ігровий пульсометр

Рухи мишкою, та й набір на клаві залежать не тільки від емоційного стану, а й від загальних умінь людини.

Угу у мене вчителька інформатики рухає мишкою, так як я лівою ногою

7

Re: Ігровий пульсометр

drWoZD написав:
koala написав:

вимірювати емоційний стан людини за рівністю і впевненістю рухів мишки, а також за швидкістю і точністю набору на клавіатурі.

Рухи мишкою, та й набір на клаві залежать не тільки від емоційного стану, а й від загальних умінь людини.

Звісно, треба вести для кожного користувача окрему статистику. Взагалі ідея була, що робоче оточення має змінювати настрій людини у відповідності до її стану: якщо запущено Word, то кольорова гама і музика має налаштовувати на рутинну роботу, якщо IDE - концентрувати увагу, якщо чат з особою іншої статі - на романтику і т.д. Звісно, це все має базуватися на особистих якостях людини - одна музика може сильно нервувати одну людину і налаштовувати на романтику іншу; так що все має бути дуже персоналізованим, тому й база для відстеження закономірностей знадобиться дуже велика.

8

Re: Ігровий пульсометр

Правильно кучність, а не розкид. І до чого тут зона ураження? І не думаю що точність стрільби залежить від частоти пульсу.
Краще напишіть тактичний командний шутер з нормальним голосовим управлінням голосовим управлінням українською. Або Half-Life 3.Ну або, як мінімум, створіть для Half-Life 2 episode 2 мод тотальну конверсію в гібрид RTS і тактичного шутера.

9

Re: Ігровий пульсометр

Звісно, треба вести для кожного користувача окрему статистику. Взагалі ідея була, що робоче оточення має змінювати настрій людини у відповідності до її стану: якщо запущено Word, то кольорова гама і музика має налаштовувати на рутинну роботу, якщо IDE - концентрувати увагу, якщо чат з особою іншої статі - на романтику і т.д. Звісно, це все має базуватися на особистих якостях людини - одна музика може сильно нервувати одну людину і налаштовувати на романтику іншу; так що все має бути дуже персоналізованим, тому й база для відстеження закономірностей знадобиться дуже велика.

Вав а мені сподобалося. Я ТОЗЄ таке хочу. Як ви хотіли це реалізувати?
Я впевнений (знаючи який ви спеціаліст), що зараз у мене нічого не получиться, але все ж зроблю замітку на майбутнє.

10

Re: Ігровий пульсометр

У тому й справа, що питань виникло більше, ніж відповідей, тому далі ідеї не пішло.

Подякували: FakiNyan1

11 Востаннє редагувалося Invader (10.08.2014 23:30:51)

Re: Ігровий пульсометр

Звісно, треба вести для кожного користувача окрему статистику. Взагалі ідея була, що робоче оточення має змінювати настрій людини у відповідності до її стану: якщо запущено Word, то кольорова гама і музика має налаштовувати на рутинну роботу, якщо IDE - концентрувати увагу, якщо чат з особою іншої статі - на романтику і т.д. Звісно, це все має базуватися на особистих якостях людини - одна музика може сильно нервувати одну людину і налаштовувати на романтику іншу; так що все має бути дуже персоналізованим, тому й база для відстеження закономірностей знадобиться дуже велика.

Для початку було б прекрасно хоча б автоматична зміна кольорової гами і теми піктограм в лінупсах для MATE, KDE, XFCE, GNOME 3, Unity а також всіх програм в яких це потрібно і які таке підтримують (наприклад в броузерах бо при темній кольоровій схемі багатьма сайтиками стає дуже важко користуватися) в залежності від часу доби.

12

Re: Ігровий пульсометр

але якщо гравець нервує, та його пульс пришвидченний, то й розкид при стрільбі збільшується.

А вебкамерою емоції на обличчі розпізнавати не пробували? ;) Ви б ще кал досліджували з метою визначення емоційного стану. :D

13

Re: Ігровий пульсометр

0xDADA11C7 написав:

але якщо гравець нервує, та його пульс пришвидченний, то й розкид при стрільбі збільшується.

А вебкамерою емоції на обличчі розпізнавати не пробували? ;) Ви б ще кал досліджували з метою визначення емоційного стану. :D

я подумав про відстеження очей веб-камерою, ну типу якщо бігають туди-сюди, то нервує людина, але таке лише в аніме буває... ну а ще, як казав пан koala - відслідковувати рухи мишкою. Але я роблю от як, спочатку направляю мишку, а потім відпускаю її і просто кляцаю по кнопці в потрібний момент, таким чином під час фінального етапу прицілювання, мишка взагалі не рухається. Ех...

14

Re: Ігровий пульсометр

Дкю всім, ви трохи розбили мої мрії. Але як з'являться гроші на покупку пульсометра і паяльника, то я спробую оце зробити.

Подякували: koala1