21

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

P.Y. написав:

Сисема оверлеїв (предок сучасної віртуальної пам’яті процесів) дозволяла індусам індусити.

Тоді ще існували комп'ютери без вінчестерів (лише дисковод для 5-дюймових дискет, наприклад) — там уже не дуже пооверлеїш.

А Дум і Квейк по-вашому це не мейнстрим, а андеґравунд?

Оптимізація в 3Д-іграх — досить вузька задача, а тоді йшлося про більш широке застосування асемблера, аж до бухгалтерських програм. Сьогодні, думаю, текстовий редактор, написаний на асмі чи з асемблерними вставками, вже виглядає екзотикою, а в 80-х це було мало не скрізь.

От тому ми і маємо зараз текстові редактори, які на потужному обладнанні працюють гірше за 3д редактори.

22

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

зараз програми на асемблері ще повільніші ніж написанні на тому ж С ( ну крім hello world ), причини тому є:
- можливості процесора виросли, багато потрібно вчити
- з можливостями проца, потрібно вчити можливості ОС
от і виходить що б написати велику програму на асемблері, потрібно застосовувати і динамічну память, застосовувати API які сильно звязані між собою ...

23

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

reverse2500 написав:

зараз програми на асемблері ще повільніші ніж написанні на тому ж С ( ну крім hello world ), причини тому є:
- можливості процесора виросли, багато потрібно вчити
- з можливостями проца, потрібно вчити можливості ОС
от і виходить що б написати велику програму на асемблері, потрібно застосовувати і динамічну память, застосовувати API які сильно звязані між собою ...

не програми повільніші, а програмісти менш фанатичні :(

24

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

зараз програми на асемблері ще повільніші ніж написанні на тому ж С ( ну крім hello world ), причини тому є:

не програми повільніші, а програмісти менш фанатичні :(

Нема ні першого, ні другого. Хіба що LLVM з’явився, а так -- це навіть не спірні твердження, а маячня.
Битва не дуже кваліфікованого писця мовою асемблера проти Visual C++ з усіма оптимізаціями.

25

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

я не спорю про те що на асемблері можна писати швидкі програми, але в наш час на ці процесори що є, потрібно багато часу на його освоєння, якщо зрівняти, колись на проц йшло одне ядро, один потік, зараз треба писати код швидкий і на багатопоточність, плюс раніше що могло бути в процесорі CPU, FPU, та інша периферія, а зараз всяка всячина.  На яку освоїти потрібно багато часу, чого варте лиш ММХ ...

26 Востаннє редагувалося HetmanNet (12.03.2015 19:49:25)

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

reverse2500 написав:

я не спорю про те що на асемблері можна писати швидкі програми, але в наш час на ці процесори що є, потрібно багато часу на його освоєння, якщо зрівняти, колись на проц йшло одне ядро, один потік, зараз треба писати код швидкий і на багатопоточність, плюс раніше що могло бути в процесорі CPU, FPU, та інша периферія, а зараз всяка всячина.  На яку освоїти потрібно багато часу, чого варте лиш ММХ ...

Цікаво, якщо вас MMX налякав, то що буде як дійдете до сучасного GPU з його составом у три сотні вагонів хрін знає чого.. хочу це побачити.

27

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

то що буде як дійдете до сучасного GPU

до сучасного GPU максимум CUDA, який там асемблер в GPU. На асмі з GPU я думаю максимум розробники ігор пишуть, простому гіку максимум для цікавості

28

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

reverse2500 написав:

то що буде як дійдете до сучасного GPU

до сучасного GPU максимум CUDA, який там асемблер в GPU. На асмі з GPU я думаю максимум розробники ігор пишуть, простому гіку максимум для цікавості

CUDA не дуже складна.. а ось решта.. щоб його...  *WALL* та розробники ігор не дуже до асемблера, зустрічав поки використання бібліотек на С/С++ від виробника відеокарт, а щодо використання асемблера ходять лиш чутки і то про лише особливі рушії..  *DONT_KNOW*

29

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

а в 80-х це було мало не скрізь.

Бо операційні системи не мала нормального АПІ для графічного інтерфейсу, тому доводилось все робити мовою асемблера

30

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

/KIT\
Прямий доступ до обладнання це і є DOS  *JOKINGLY* Самі досові кодери рідко зверталися до досових переривань, зазвичай тільки виводили в консолю(і то не завжди засобами ДОС'а) і виходили з програми  *CRAZY* Звичайно, при потребі зверталися до файлової системи, особливо коли завантажували в пам'ять оверлеї (батьки сучасної віртуальної пам'яті).

31

Re: Неясне завдання ('що тут мали на увазі') (Assembler)

0xDADA11C7 написав:

Моя головна мова програмування - мова асемблера, але що означає підготувати сегментні регістри я сам не знаю.  :D

Може, підготувати на пательні? Ні?