41

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

FakiNyan написав:

як мені замутити нормальну гравітацію?
Якщо шарик буде на гірці, і я пускатиму проміню чітко вниз, і перевірятиму - чи є довжина цього променю більшою за радіус шарика, то воно завжди буде так, і це ж значить, що шарик в повітрі, хоча насправді він буде на гірці.
Як це побороти?

А гравітація перестає діяти, коли ви стоїте на поверхні?

42

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

quez написав:
FakiNyan написав:

як мені замутити нормальну гравітацію?
Якщо шарик буде на гірці, і я пускатиму проміню чітко вниз, і перевірятиму - чи є довжина цього променю більшою за радіус шарика, то воно завжди буде так, і це ж значить, що шарик в повітрі, хоча насправді він буде на гірці.
Як це побороти?

А гравітація перестає діяти, коли ви стоїте на поверхні?

та ні, але поки що я хочу зробити, аби вона діяла лише тоді, коли під персонажем нічого немає, і при цьому він не рухається з великою швидкістю (як це буває в тому колі)

43 Востаннє редагувалося koala (12.11.2016 22:47:08)

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

Так само, як робить природа - додайте спротив поверхні: якщо в результаті руху шарик має увійти в поверхню, вона його виштовхує з певною силою.

44

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

але персонаж - коло, воно ж тоді буде злазити вниз

45

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

FakiNyan написав:

але персонаж - коло, воно ж тоді буде злазити вниз

Це як?

Перечитав ОП-пост, для чого городити свою фізику так і не зрозумів.

46

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

типу так

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/sg3UP/15fa8fe24a.png

мені тре, аби воно не відривалось на землі, коли залітає на гірку на великій швидкості

47

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

Якщо хтось ще читає тему і розуміє про що мова, перекладіть з факіняньської, будь ласка.

48

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

а що вам не зрозуміло?

49

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

Я не можу скласти в одну проблему "злазити вниз", "не відривалось від землі" і відсутність гравітації.

50

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

своя фізика тре, шоб коли шарик залітає на гірочку - він не вилітав в повітря, коли досягає найвищої точки гірки.
Але коли він заїзжає на кільце, піднімається до стелі того кільца, і під колобком нічого немає, то за умови, що я зупиняюсь в цьому місті, він має падати вниз, типу гравітація.

Ну а з "злазити" вниз. То це я думав, що якщо робити так, як пан koala сказав, то колобок буде злазити вниз.

51

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

FakiNyan написав:

своя фізика тре, шоб коли шарик залітає на гірочку - він не вилітав в повітря, коли досягає найвищої точки гірки.
Але коли він заїзжає на кільце, піднімається до стелі того кільца, і під колобком нічого немає, то за умови, що я зупиняюсь в цьому місті, він має падати вниз, типу гравітація.

Ніби вкурив. Як на мене, це взаємовиключні параграфи — я ж правильно зрозумів, що якщо рухатись в найвищій точці кільця, то рух продовжується?

52

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

quez написав:
FakiNyan написав:

своя фізика тре, шоб коли шарик залітає на гірочку - він не вилітав в повітря, коли досягає найвищої точки гірки.
Але коли він заїзжає на кільце, піднімається до стелі того кільца, і під колобком нічого немає, то за умови, що я зупиняюсь в цьому місті, він має падати вниз, типу гравітація.

Ніби вкурив. Як на мене, це взаємовиключні параграфи — я ж правильно зрозумів, що якщо рухатись в найвищій точці кільця, то рух продовжується?

ну то залежить від швидкості. Якщо зупинитись в тій точці, то має падати вниз, а якщо на швидкості гнати, то не має падати

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/sg5VL/a5e8c563db.png

53

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

Отож. Принципової різниці між польотом після вершини і польотом на кругу немає, вам доведеться придумувати костилі — круги якось окремо прописувати або ставити після вершин невидимі обмежувачі, що в свою чергу викличе незрозумілі, але цілком видимі ривки або відбивання.

54

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

А чим погані стрибки з гірок?

55

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

quez написав:

Отож. Принципової різниці між польотом після вершини і польотом на кругу немає, вам доведеться придумувати костилі — круги якось окремо прописувати або ставити після вершин невидимі обмежувачі, що в свою чергу викличе незрозумілі, але цілком видимі ривки або відбивання.

ну в мене є ідейка.

Воно має вирішувати - задіювати гравітацію, чи ні, на основі кута поверхні в точці, де кілібік торкається тої поверхні.

Ну і ще я хтів зробити, шоб можливість стрибка таки була. Тут я буду просто перевіряти висоту в наступній точці, і якщо вона більша якогось значення, то шарик вже не буде приліплюватись до поверхні,  а буде летіти за інерцією.

http://не-дійсний-домен/sgG8S/1b19feb2db.png

Але я ще хочу зробити саму інерцію, і щоб на крутих схилах він таки котився до низу.

56

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

так, зробив, аби воно падало, коли кут поверхні між 90 та 270 градусами, але тепер хочу зробити, аби була інерція деяка, ато воно зара тупо вниз падає

57

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

я тут подумав, інерція ж діє не тільки, коли м'ячик з'їзджає з якогось трампліну, але й тоді, коли ми просто їдемо та зупиняємось.
Але коли ми їдемо по поверхні і зупиняємось. то інерція тягне нас на меншу відстань, ніж коли ми цибаємо з трампліну, майбуть, це через якусь силу тертя, ага?

58

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

я тут подумав ще про реальний світ. Це ж якщо ми пригаємо вперед з трампліна, то нас зупиняє повітря, а коли ми по землі котимось, то тертя отих валів всередині машини додається до повітря

59

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

залишається якось це реалізувати

60

Re: Кастомна фізика персонажа Unity3d

треба запам'ятовувати вектор руху і швидкість, ну і постійно рухати то в напрямку, і зменшувати швидкість залежно від того, в повітрі шарик, чи на землі