1

Тема: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

Привіт всім.

Десь 2-3 місяці назад я прочитав якесь таке цікаве оповідання Friendship is optimum і мене дуже щось після прочитання того оповідання потягнуло зареєструватися знову в якійсь мморпг.
Я вже багато років не грав в мморпг, бо був колись від них залежний.

Зараз так думаю, що треба то кидати, бо навіть з дівчатами не хочеться нікуди йти гуляти. Або може написати якогось бота, який буде автоматично виконувати рутинні таски в тій грі?

Я спробував дизасемблювати ту гру, написана на флеші із SocketConnection'ами.

Теоретично якби там були звичайні http requestи, то можна було б зробити якісь request forgery, але з тими SocketConnection взагалі якась біда, їх не можливо перехопити звичайними засобами (Charles, Fiddler і т.п.), і їх не можна підробити на інших мовах, бо ActionScript це не є my native language.

Хтось колись пробував щось подібне робити чи може щось підказати?

2

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

Може wireshark'ом половіть?

Maybe a = Just a | Nothing

3

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

У випадку з SocketConnection часто використовують локальний проксі.

4

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

0x9111A написав:

Може wireshark'ом половіть?

Я пробував юзати WireShark, але коли я його запустив, я не зрозумів, як відрізнити ті запити, які робить флеш-додаток через SocketConnection від інших, вони для мене всі були на одне лице

5

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

Мабуть найлегше по ip, якщо він відомий.

6

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

1. Яка насолода від гри, якщо замість гравця грає бот?
2. Якщо кидати ті ігри, то кидати повністю. Хтось казав, що немає такого поняття "остання цигарка".
3. Ну і просто підбадьорливі слова - якщо Ви розумієте, що у Вас проблеми, то це вже більша частина шляху до перемоги.

Мій блог про ОС сімейства *nix - http://nixtravelling.blogspot.com/
Подякували: ostap34PHP, Monolith2

7

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

1. Яка насолода від гри, якщо замість гравця грає бот?

Я б трохи перефразував — яка насолода грати в тупий грінд, який відносно легко можна автоматизувати?

МАКЕ ЦКЯАІИЕ БЯЕАТ АБАІИ
Подякували: FakiNyan, ostap34PHP, Monolith3

8

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

quez написав:

1. Яка насолода від гри, якщо замість гравця грає бот?

Я б трохи перефразував — яка насолода грати в тупий грінд, який відносно легко можна автоматизувати?

але іноді тупий грінд дозволяє розслабитись, воно вводить гравця в деякий такий стан, в котрому думки впорядковуються, такий собі транс

тут спілкуються українці (серед них є програмісти)
https://discord.gg/Zk29v4P

9

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

написав автоклікер для AION , за 3 роки ніхто незабанив

10

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

quez написав:

1. Яка насолода від гри, якщо замість гравця грає бот?

Я б трохи перефразував — яка насолода грати в тупий грінд, який відносно легко можна автоматизувати?

прикол в тому, що цю гру взагалі щось важко автоматизувати, і я не кажу тут про різні там автоклікери

11

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

sasha276 написав:

написав автоклікер для AION , за 3 роки ніхто незабанив

автоклікер - це тобто якийсь скрипт на AutoIt?

Мене цікавить зробити таке, щоб вони відправляло запити автоматично, тобто, щоб взагалі не потрібно було гри запускати на компі. А якщо робити якісь автоклікери чи скрипти на AutoIt, то там треба тримати гру включену, і я так розумію, той автоклікер

12 Востаннє редагувалося cheappi386 (19.10.2016 21:09:44)

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

1.інжект у процес гри
2.знаходимо базу ws2_32.dll
3.обробляємо імпорт та знаходимо адреси ф-цій відповідальних за передачу даних
4.перехоплюємо їх визови
5.робимо що хотіли
PS:частина даних у ММО передаєтся по UDP,враховуйте це

Подякували: /KIT\1

13

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

sasha276 написав:

написав автоклікер для AION , за 3 роки ніхто незабанив

На AutoIt AimBot писав для CS1.6. До сих пір не спалився.

Yml0Y29pbjoxNmVTc0NyOXJySHBTV
DlGVmZjamV5djh5ZEtHM1NuNFNaCm
RvZ2Vjb2luOkROdXhrWExCaEh6eE1
wajFwbWhSdGlKWXZvWXJRckNiQjc=

14

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

Тоді я використовував Borland Delphi для написання автоклікера, це проста програма для наведення вказівника миші на заданих координатах та ЛКМ чи ПКМ. теоретично її можна налаштувати робити на будь-що, що можна робити за допомогою вказівника миші, крім включення ПК.

15

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

FakiNyan написав:
quez написав:

1. Яка насолода від гри, якщо замість гравця грає бот?

Я б трохи перефразував — яка насолода грати в тупий грінд, який відносно легко можна автоматизувати?

але іноді тупий грінд дозволяє розслабитись, воно вводить гравця в деякий такий стан, в котрому думки впорядковуються, такий собі транс

хіба? ану перегляньте:
Реальність....

Програмуй! або запрограмують тебе!
Мій старий нік: ost.bregin2014

16

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

Patlatus написав:

Привіт всім.

Я вже багато років не грав в мморпг, бо був колись від них залежний.

То може й не варто й починати? :)
Чи це такий собі варіант розвести всіх на жалість? :)
Я писав фармбота для WoW на шарпі
Все дуже просто - бот фармить ресурси - потім ресурси продаються за реальні гроші на біржах.
Яка ніяка копієчка. Наскільки це прибутково - я хз. Бо не гравець
Коштують такі боти по різному - в залежності від моделі використання.

17 Востаннє редагувалося varkon (22.04.2017 18:48:45)

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

ost.bregin2014 написав:
FakiNyan написав:
quez написав:

Я б трохи перефразував — яка насолода грати в тупий грінд, який відносно легко можна автоматизувати?

але іноді тупий грінд дозволяє розслабитись, воно вводить гравця в деякий такий стан, в котрому думки впорядковуються, такий собі транс

хіба? ану перегляньте:
Реальність....

от слухати гунявого кацапа це ще те задоволення. Навіщо цей непотріб постити на форум?

Подякували: ostap34PHP1

18

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

Я колись думав спробувати написати бота для Айону за допомогою L2PacketHack. Там усе перехоплення та розшифровка пакетів уже зроблена, залишається лише свою логіку дописати. Але клієнт гри усе одно має бути запущений, щоб давати коректні відповіді на запити від сервака. Можна було б ці відповіді й самому реалізувати, щоб обходитися без клієнта, але там доведеться писати стільки коду, що потягне на кілька людино-років кодінгу. Плюс L2PacketHack не працює з офіційним клієнтом через те, що той використовує серйозний захист та шифрування даних. Щоб це обійти, треба бути хорошим спеціалістом по реверс інжинірингу. Коротше так я нічого писати й не почав, знайшлися цікавіші заняття.

19

Re: Хтось колись пробував писати ботів для якоїсь мморпг?

varkon написав:
ost.bregin2014 написав:
FakiNyan написав:

але іноді тупий грінд дозволяє розслабитись, воно вводить гравця в деякий такий стан, в котрому думки впорядковуються, такий собі транс

хіба? ану перегляньте:
Реальність....

от слухати гунявого кацапа це ще те задоволення. Навіщо цей непотріб постити на форум?

і сам не знаю, всі роблять помилки

Програмуй! або запрограмують тебе!
Мій старий нік: ost.bregin2014
Подякували: 0xDADA11C71