21

Re: Перевірка тексту !

Мабуть

22

Re: Перевірка тексту !

Hanter написав:

Ось накидав, трохи по іншому зробив, але назви змінних і тд залишив
такі, як були у паскалівському прикладі.

Прихований текст

#include <iostream.h>
#include<math.h>
#include<conio.h>
using namespace std;

float d(float x1, float x2, float y1, float y2)
{
  return sqrt(pow(y1-y2,2) + pow(x1-x2,2));
}

int main(void)
{
  int n,i;
  float p = 0;
  cout << "Введіть к-сть кутів \n";
  cin >> n;
  
  float* x = new float[n];
  float* y = new float[n];
  float* z = new float[n];
  
   for(i = 0; i < n; i++)
   {
    cout << "Введіть координати вершини " << i << "\n";  
    cin >> x[i] >> y[i];
   }
   
   for(i = 0; i < n; i++)
   {
     if(i == n)
      z[n] = d (x[1], y[1], x[n], y[n]);
     else
      z[i] =  d (x[i], y[i], x[i+1], y[i+1]); 
   }
   
   for(i = 0; i < n; i++)
   {
    p += z[i];
    cout << p << "\n";
   }
  
  delete[] x;
  delete[] y;
  delete[] z;
  
  getch();
  
  return 0;
}

Результат виконання:

Введіть к-сть кутів 
5
Введіть координати вершини 0
4 5
Введіть координати вершини 1
2 7
Введіть координати вершини 2
4 8
Введіть координати вершини 3
3 6
Введіть координати вершини 4
4 9

5.09902
11.5021
16.5021
22.3331
27.3331

А який компілятор у вас? iostream.h - це, далебі, артефакт, сучасні компілі не дуже перетравлюють се... :)

I belong to the Dead Generation.

23

Re: Перевірка тексту !

Bartash написав:
Hanter написав:

Ось накидав, трохи по іншому зробив, але назви змінних і тд залишив
такі, як були у паскалівському прикладі.

Прихований текст

#include <iostream.h>
#include<math.h>
#include<conio.h>
using namespace std;

float d(float x1, float x2, float y1, float y2)
{
  return sqrt(pow(y1-y2,2) + pow(x1-x2,2));
}

int main(void)
{
  int n,i;
  float p = 0;
  cout << "Введіть к-сть кутів \n";
  cin >> n;
  
  float* x = new float[n];
  float* y = new float[n];
  float* z = new float[n];
  
   for(i = 0; i < n; i++)
   {
    cout << "Введіть координати вершини " << i << "\n";  
    cin >> x[i] >> y[i];
   }
   
   for(i = 0; i < n; i++)
   {
     if(i == n)
      z[n] = d (x[1], y[1], x[n], y[n]);
     else
      z[i] =  d (x[i], y[i], x[i+1], y[i+1]); 
   }
   
   for(i = 0; i < n; i++)
   {
    p += z[i];
    cout << p << "\n";
   }
  
  delete[] x;
  delete[] y;
  delete[] z;
  
  getch();
  
  return 0;
}

Результат виконання:

Введіть к-сть кутів 
5
Введіть координати вершини 0
4 5
Введіть координати вершини 1
2 7
Введіть координати вершини 2
4 8
Введіть координати вершини 3
3 6
Введіть координати вершини 4
4 9

5.09902
11.5021
16.5021
22.3331
27.3331

А який компілятор у вас? iostream.h - це, далебі, артефакт, сучасні компілі не дуже перетравлюють се... :)

Знаю, що можна без .h, але інколи під win не хоче Dev C++ компілювати.
А так юзаю gcc, а приставку .h зробив, бо знаю що на деяких інколи без .h не компілює.

24

Re: Перевірка тексту !

Hanter написав:

Знаю, що можна без .h, але інколи під win не хоче Dev C++ компілювати.
А так юзаю gcc, а приставку .h зробив, бо знаю що на деяких інколи без .h не компілює.

У такому разі є два шляхи рятування коду для кросс-здатності:
1. Директивами #ifdef визначити, який варіант підключення обрати.
2. Використовувати трохи новіші IDE та компілятори.

I belong to the Dead Generation.

25

Re: Перевірка тексту !

Bartash написав:
Hanter написав:

Знаю, що можна без .h, але інколи під win не хоче Dev C++ компілювати.
А так юзаю gcc, а приставку .h зробив, бо знаю що на деяких інколи без .h не компілює.

У такому разі є два шляхи рятування коду для кросс-здатності:
1. Директивами #ifdef визначити, який варіант підключення обрати.
2. Використовувати трохи новіші IDE та компілятори.

Про #ifdef обовязково прочитаю, а щодо компілятора,
то на win я ним дуже рідко користуюся.
На Linux юзаю gcc, а на win Dev C++ тільки для того
щоб перевірити чи буде програма працювати під win.

26

Re: Перевірка тексту !

Hanter написав:

На Linux юзаю gcc, а на win Dev C++ тільки для того
щоб перевірити чи буде програма працювати під win.

Мене життя змушує писати під хрюшою в Eclipse/mingw-g++. :(
Але майже весь код, який я заливаю на Форум, пишеться у Notepad++ і компілюється у

D:\ > g++ main.cpp

Але то таке. :D

З.І: під вінду для перевірок роботи програми значно цікавіше виглядають geany та PellesC.

I belong to the Dead Generation.