1

Тема: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Був невелий вступ, але я вирішив, що не потрібно його писати. Там була якась маячня. =)


1. Microsoft Office
Коли ви відправляєте дизайнеру фотографії краще їх вставити в документ Microsoft Office, а ще краще в документ останньої версії. Краще всього Microsoft Office 2013 для Windows. Не забудьте виставити якість картинки 72 dpi, щоб потім дизайнер знову зв'язався з вами і попросив картинку більш високої якості. Коли ви відправляєте картинку нормальної якості, то переконайтесь щоб її розмір був 50% від необхідного дизайнеру.
Якщо ви використовуєте електронну почту, забудьте прикріпити цей файл до листа.
http://kadekmedien.files.wordpress.com/2009/11/091111_01_bilder-ins-office1.jpg


2. Шрифти
Якщо дизайнер вибрав шрифт Helvetica, Tahoma або Verdana, то попросіть його використовувати Arial.
Якщо він вибрав Arial, попросіть його використовувати Comic Sans.
Якщо він вибрав Comic Sans, то він вже наполовину божевільний - ваша робота наполовину зроблена.
http://kadekmedien.files.wordpress.com/2009/11/091111_02_schriften-verwenden1.jpg?w=588


3. Ще краще
Нехай вам необхідно зробити буклет. Дизайнери завжди будуть намагатись залишити відступи між текстом та картинками та всередині тексту, зробити текст приємним для читання. Дизайнери скажуть, що так буклет виглядає професіонально. Не вірте цій брехні.
Справжня причина, по якій вони так роблять, так це, щоб документ став більший, і вам довелося більше витратитися на друк буклета. Ви запитаєте навіщо їм це? Тому що дизайнери ненавидять вас. Тому переконайтеся, що попросили їх зробити поля менше, а текст дрібним – по-справжньому дрібним. Запропонуйте також використовувати багато різних шрифтів. Попросіть використовувати кліпарт, багато картинок (якщо ви не знаєте, як переслати їх, дивіться пункт № 1). Вони будуть намагатися аргументувати і захистити свій вибір, але не турбуйтеся, в кінцевому підсумку клієнт завжди правий, і вони підкоряться вашим численним проханням.
http://files.adme.ru/files/news/part_40/405355/4402155-R3L8T8D-210-jpg.jpg


4. Логотип
Якщо вам потрібно відправити дизайнеру логотип, переконайтеся що він дійсно маленький, низької якості і в gif або jpg форматі. Знову ж плюс, якщо ви вставите його у Word документ.
Якщо ви дійсно хочете добитися успіху у зниженні психічної стійкості дизайнерів, зробіть все можливе, щоб відправити варіант логотипа, який найбільш важко вирізати з фону. Чорного і білого фону слід уникати, тому що від такого фону набагато легше позбутися в Photoshop. Після того, як дизайнер виконає всю роботу скажіть йому, що вам потрібно, щоб він був більшого розміру.
http://files.adme.ru/files/news/part_40/405355/4402455-R3L8T8D-400-sdfsdf.jpg


5. Використовуйте слова, які дійсно нічого не значать
Коли описуєте дизайн який хочете побачити, переконайтеся, що використовуєте терміни, які насправді нічого не означають. Фрази на кшталт "зробіть так ... живенько" або "ви можете зробити це більш в стилі web", "я б хотів, щоб дизайн був красивим", "я віддаю перевагу красивому дизайну, дизайну, дивлячись на який ти розумієш: це хороший дизайн" і інші варіанти.


6. Кольори
Найкращий спосіб підібрати кольори самому. Це написати різні кольори на шматочках паперу, покласти їх у капелюх і витягнути звідти варіант навмання. Дизайнер запропонує зупинитися на 2-3х основних кольорах, але ні, виберіть так багато як вам подобається і не забудьте продемонструвати дизайнеру операцію з капелюхом. Це буде для нього, все одно що слухати ненависну пісню цілий день.
http://files.adme.ru/files/news/part_40/405355/4402555-R3L8T8D-121-fgf.gif


7. Терміни
Коли прийде ваша черга затвердити дизайн, потягніть час, це не до поспіху, візьміть дня 2, потім 6. Тільки тоді, коли дедлайн буде наближатися, відправте дизайнеру більше правок і коригувань, ніж він встигне зробити.
http://files.adme.ru/files/news/part_40/405355/4402655-R3L8T8D-232-sdf.jpg


8. Добий його!
Коли дизайнер зрозуміє, що не може задовольнити ваших запитів, швидше за все він залишить надію на перемогу своїх доводів і аргументів і стане робити все, що тільки ви йому скажете без всяких питань. Ви хочете рожевий колір? - Будь ласка. Шість різних шрифтів? - Звичайно.
Ви думаєте, що на даному етапі ви виграли, але не забувайте мета всього цього: він повинен кинути заняття дизайном. Тому будьте готові до останнього удару!
При прийнятті остаточного рішення щодо кольору, форми, шрифти, і т.д., скажіть йому, що розчаровані відсутністю ініціативи з його боку, що в кінці кінців, він є дизайнером, і що він повинен був використовувати свій досвід і талант в роботі, а не ви. Скажіть, що ви очікували більше порад по дизайну від нього.


Оригінал: http://www.heavychef.com/8-ways-to-driv … igner-mad/


Cyan: додала картинки, яких не вистачало, попередньо знайшовши їх на іншому ресурсі

Подякували: miroslav.chandler, koala, villi.steve3

2

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Картинки здохли.

Stay Hungry Stay Reckless

3

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Здається блогу з якого я брав картинки настав кінець :(

4

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

http://kadekmedien.com/2009/11/11/8-weg … u-treiben/
Replace, воно?

x

5

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Я перекладав з англійської =)

6

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Ви знаєте,що це дійсно діє і іноді дизайнери сходять з розуму ;)

7

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Дизайнер детектед? =)

x

8

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

якраз в тему:


http://pic.lg.ua/x/17/b5abe4/4f0b36aa.jpg

Психологічні бесіди з додатковою послугою промивання мізків. Недорого.
Не дизайню. Взагалі ні разу. У назві розділу "Дизайн та графіка" є слово "графіка" - ось тут трохи шарю. І не більше. Так, часто питають.
Продам гараж

9 Востаннє редагувалося Replace (31.07.2013 20:05:45)

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Прихований текст
"орієнтована модифікація"
*FACEPALM*

Wikipedia:

Конверсія в інтернет-маркетингу — пропорція, залежність числа покупок від кількості відвідувачів та відвідувань сайту.

conversion orient - сайти з високим відсотком конверсії, або орієнтовані на високий % конверсії. Часто їх називають "продающі" ("продающие сайты"). Зазвичай це продающий текст + продающий дизайн. Дизайн може бути негарним, але продающим і навпаки :)

Cyan написала:

Cyan: додала картинки, яких не вистачало, попередньо знайшовши їх на іншому ресурсі

Дякую :)

Подякували: Cyan1

10

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Replace
:[  *PARDON*

тепер буде орієнтована конверсія

Психологічні бесіди з додатковою послугою промивання мізків. Недорого.
Не дизайню. Взагалі ні разу. У назві розділу "Дизайн та графіка" є слово "графіка" - ось тут трохи шарю. І не більше. Так, часто питають.
Продам гараж

11

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Прихований текст
ніколи не міг подумати, що орієнтована конверсія - це монетизація.
pew pew :D
Блоґ
Подякували: Chemist-i1

12

Re: 8 шляхів як звести з розуму дизайнера

Єдине що всі люди освоєли це word, особливо скріни їм подобається туди вставляти...