1

Тема: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

Здоров, значить цього літа була практика, проходив її при універі. Викладач, який мав давати завдання виявився таким пофігістом, карочє йому на ту практику начхати і завдання було лише одне - зробити прогу, немає значення яким чином, котрая буде програвати одне відео, потім буде показувати картинку, а потім має програвати інше відео, і щоб це все працювало без втручання людини і зациклювалось, і щоб картинку можна було змінювати. Ну я це зробив, використовуючи ігровий рушій з яким вже давно знайомий. Але коду там не так вже й багато, ось він

using UnityEngine;
using System.Collections;
using System.IO;
using System.Collections.Generic;
using System;
//using UnityEditor;


public class play : MonoBehaviour
{

    private float firstVideo;
    private float secondVideo;
    private const float picture = 5 * 60;

    public GameObject go;
    private MovieTexture mov;
    public Material mat1;
    public Material mat2;
    private AudioSource audio;
    public AudioClip au1;
    public AudioClip au2;
    private Texture2D texture;
    private byte[] bytes;
    private bool check = false;
    private bool check2 = false;
    private bool check3 = false;
    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        firstVideo = au1.length - 5;
        secondVideo = au2.length;
        renderer.material = mat1;
        audio = (AudioSource)go.GetComponent("AudioSource");
        audio.clip = au1;
        mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
        audio.Stop();
        string s = Directory.GetCurrentDirectory();
        FileStream fs = new FileStream(s + "\\5.png", FileMode.Open);
        try
        {
            bytes = new byte[fs.Length];
            fs.Read(bytes, 0, Convert.ToInt32(fs.Length));
            fs.Close();

        }
        finally
        {
            fs.Close();
        }
        texture = new Texture2D(1920, 1080);
        texture.LoadImage(bytes);
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.V))
        {

            mov.Stop();
            audio.Stop();
            renderer.material.mainTexture = texture;
        }

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape))
            Application.Quit();

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.P))
        {
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            renderer.material = mat1;
            mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
            audio.clip = au1;
            mov.Play();
            audio.Play();

            StartCoroutine("First");

            Debug.Log("Start");
        }

        if (check)
        {
            check = false;
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            renderer.material = mat1;
            mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
            audio.clip = au1;
            mov.Play();
            audio.Play();
            StartCoroutine("First");
        }

        if (check2)
        {
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            check2 = false;
            renderer.material.mainTexture = texture;
            StartCoroutine("Second");
        }

        if (check3)
        {
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            check3 = false;
            renderer.material = mat2;
            mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
            audio.clip = au2;
            mov.Play();
            audio.Play();
            StartCoroutine("Third");
        }
    }


    IEnumerator First()
    {
        yield return new WaitForSeconds(firstVideo);
        check2 = true;
    }

    IEnumerator Second()
    {
        yield return new WaitForSeconds(picture);
        check3 = true;
    }

    IEnumerator Third()
    {
        yield return new WaitForSeconds(secondVideo);
        check = true;
    }
}

Як бачите, його зовсім небагато, а проблема заключається в тому, що ця курсова має бути на 20 сорінках!!! І я просто не знаю, як можна розтягнути опис завдання і т.д. щоб воно помістилось на 20 сторінках. У вас є якісь ідеї?

All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...

2

Re: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

По-перша, яка в біса курсова на практиці?
По-друге,
Код - 3 сторінки. Лишилось 17.
Титульна сторінка, зміст. 15.
Вступ - актуальність завдання, аналогічні системи, 2 сторінки. 13.
Вибір інструментарію. Чому саме C# і unity. Альтернативи. 2 сторінки. 11.
Діаграма класів (пофіг, що клас один). 10.
Блок-схема основного алгоритму. 9.
Опис використаних функцій. 8.
Висновки. 7.
Список використаної літератури. 6.

Далі доведеться таки воду додавати, що ж поробиш...

3

Re: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

Теоретичні відомості, порівняння з вже готовими продуктами, опис алгоритмів, опис технологій, які використовуєте, блок-схеми, висновки.

P.S. Може звіт практики?

4

Re: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

Replace написав:

Теоретичні відомості, порівняння з вже готовими продуктами, опис алгоритмів, опис технологій, які використовуєте, блок-схеми, висновки.

P.S. Може звіт практики?

точно точно, помилився спросоння хД

All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...

5

Re: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

koala написав:

По-перша, яка в біса курсова на практиці?
По-друге,
Код - 3 сторінки. Лишилось 17.
Титульна сторінка, зміст. 15.
Вступ - актуальність завдання, аналогічні системи, 2 сторінки. 13.
Вибір інструментарію. Чому саме C# і unity. Альтернативи. 2 сторінки. 11.
Діаграма класів (пофіг, що клас один). 10.
Блок-схема основного алгоритму. 9.
Опис використаних функцій. 8.
Висновки. 7.
Список використаної літератури. 6.

Далі доведеться таки воду додавати, що ж поробиш...

А це ж так тупо вигадали, правда? Можна все описати на меншій кількості сторінок, а їм треба не менше 20. Немов менше 20 - це не звіт. Ну дібіли просто, якби  я був міністром освіти, то відмінив би цю фігню, сказав би - пишіть без води, на скільки сторінок воно є - на стільки і робіть.

All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...
Подякували: Chemist-i1

6

Re: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

а скріншоти?! великі скріншоти!
і побільше теорії, більше розжовуваності, більше формул на півсторінки!
невже вперше звіт пишете?

Психологічні бесіди з додатковою послугою промивання мізків. Недорого.
Не дизайню. Взагалі ні разу. У назві розділу "Дизайн та графіка" є слово "графіка" - ось тут трохи шарю. І не більше. Так, часто питають.
Продам гараж
Подякували: cuhedg1

7

Re: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

TRYCUKI_V_KROVI написав:
koala написав:

По-перша, яка в біса курсова на практиці?
По-друге,
Код - 3 сторінки. Лишилось 17.
Титульна сторінка, зміст. 15.
Вступ - актуальність завдання, аналогічні системи, 2 сторінки. 13.
Вибір інструментарію. Чому саме C# і unity. Альтернативи. 2 сторінки. 11.
Діаграма класів (пофіг, що клас один). 10.
Блок-схема основного алгоритму. 9.
Опис використаних функцій. 8.
Висновки. 7.
Список використаної літератури. 6.

Далі доведеться таки воду додавати, що ж поробиш...

А це ж так тупо вигадали, правда? Можна все описати на меншій кількості сторінок, а їм треба не менше 20. Немов менше 20 - це не звіт. Ну дібіли просто, якби  я був міністром освіти, то відмінив би цю фігню, сказав би - пишіть без води, на скільки сторінок воно є - на стільки і робіть.

Нам на економфаку нормою курсової ставили 60 сторінок та 60 джерел мінімум.
То що ви там сказали про гостроту освітніх норм? :)

I belong to the Dead Generation.

8

Re: Допоможіть зі звітом до курсової =(((

Cyan написала:

а скріншоти?! великі скріншоти!
і побільше теорії, більше розжовуваності, більше формул на півсторінки!
невже вперше звіт пишете?

да не впрешне. Раніше я так і робив, навіть інфу про Visual Studio з вікіпедії копіював і робив відступи в пів сторінки хД Але так, типу, не має бути, ну я про відступи.

All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...