1

Тема: Про ініціалізацію об'єктів класів в статичному класі

Хаі-хаі! Чому, якщо в статичному класі написати

public static MyClass myClass;

то оцей myClass автоматично ініціалізується??? Це нормально чи якийсь глюк? А-то я спершу написав так

public static MyClass myClass=new MyClass();

А потім пів дня гадав, чому клієнт в мене два рази підключається до серверу...
p.s. ну то в конструкторі классу MyClass йде відразу й підключення

All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...

2

Re: Про ініціалізацію об'єктів класів в статичному класі

Якось це дивно, таке враження ніби в вас в класі MyClass 2 конструктора, причому один статичний.

3

Re: Про ініціалізацію об'єктів класів в статичному класі

FakiNyan написав:

Хаі-хаі! Чому, якщо в статичному класі написати...

http://msdn.microsoft.com/ru-RU/library/79b3xss3.aspx

Статический класс в основном такой же, что и нестатический класс, но имеется одно отличие: нельзя создавать экземпляры статического класса.

Ви вже розберіться, що і як створюєте. А то розгадувати ваші загадки не цікаво.

4

Re: Про ініціалізацію об'єктів класів в статичному класі

koala написав:
FakiNyan написав:

Хаі-хаі! Чому, якщо в статичному класі написати...

http://msdn.microsoft.com/ru-RU/library/79b3xss3.aspx

Статический класс в основном такой же, что и нестатический класс, но имеется одно отличие: нельзя создавать экземпляры статического класса.

Ви вже розберіться, що і як створюєте. А то розгадувати ваші загадки не цікаво.

Які загадки. Є статичний клас, є нестатичний. В статичному оголошується екземпляр нестатичного класу, де тут загадка?
от статичний

using System.Threading;
using UnityEngine;
using System.Collections;
using SCdll.NSClient;

public static class TempStorage
{
    private static string errorMessage = "";
    public static MyGUIManager gui;

    public static string ErrorMessage
    {
        get { return errorMessage; }
        set { errorMessage = value; }
    }

    public static Communicator communicator; // оцей класс

    public static ScreenSize screenSize=new ScreenSize();
    public static int userId;
    public static string login, password;
}

от нестатичний

using System;
using System.Threading;
using UnityEngine;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using System.IO;
using System.Net.Sockets;
using System.Runtime.Serialization;
using System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary;
using SCdll.NSClient.ClientInterface;
using SCdll.NSServer;
using SCdll.NSServer.ServerInterface;

public class Communicator
{
    private Dictionary<string, Delegate> executeResults; 
    private  Client client;
    private  string host;
    private  int port;
    private byte[] buffer1 = new byte[1024];

     public Communicator()
    {
        executeResults=new Dictionary<string, Delegate>();
        host = "127.0.0.1";
        port = 9070;
        client = new Client();
        client.socket = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp);
         Start();
         Debug.Log("starting connection...");
    }

    public void Start()
    {
        TempStorage.ErrorMessage = "Trying to connect...";
        client.socket.BeginConnect(host, port, new AsyncCallback(ConnectionCallback), client);
    }

    private void ConnectionCallback(IAsyncResult result)
    {
        try
        {
            Client client = (Client) result.AsyncState;
            client.socket.EndConnect(result);
            Debug.Log("status = "+client.socket.Connected);
            client.socket.BeginReceive(buffer1, 0, buffer1.Length, SocketFlags.None,
                new AsyncCallback(ReceiveCallback), client);
            TempStorage.ErrorMessage = "";
        }
        catch (Exception e)
        {
            TempStorage.ErrorMessage = e.Message;
            Debug.Log(e.Message);
        }
    }

    private void SendCallback(IAsyncResult result)
    {
        try
        {
            Client client1 = (Client) result.AsyncState;
            client1.socket.EndSend(result);
        }
        catch (Exception e)
        {
            Debug.Log(e.Message + " | SendCallback");
        }
    }

    public void Send(IClientData data,Delegate del)
    {
        try
        {
            if (client.socket.Connected)
            {
                executeResults.Add(data.GetKeyWord(), del);
                Debug.Log(data.GetKeyWord());
                Send_1(data);
            }
            else
            {
                Debug.Log("starting from Send 0");
                Start();
            }
        }
        catch (Exception e)
        {
            Debug.Log(e.Message + " | Send");
        }

    }

    public void Send(IClientData data)
    {
        try
        {
            if (client.socket.Connected)
            {
                Send_1(data);
            }
            else
            {
                Debug.Log("starting from Send 1");
                Start();
            }
        }
        catch (Exception e)
        {
            Debug.Log(e.Message+" | Send");
        }
    }

    private void Send_1(IClientData data)
    {
        IFormatter formatter = new BinaryFormatter();
        MemoryStream memoryStream = new MemoryStream();
        formatter.Serialize(memoryStream, data);
        client.buffer = memoryStream.GetBuffer();
        client.socket.BeginSend(client.buffer, 0, client.buffer.Length, SocketFlags.None,
            new AsyncCallback(SendCallback), client);
    }

    private void ReceiveCallback(IAsyncResult result)
    {
        try
        {
            Client client1 = (Client) result.AsyncState;
            int numberReceiveBytes = client1.socket.EndReceive(result);
            Debug.Log("received data "+numberReceiveBytes+" bytes");
            if (numberReceiveBytes > 0)
            {
                IFormatter formatter = new BinaryFormatter();
                IServerData serverResult = (IServerData) formatter.Deserialize(new MemoryStream(buffer1));
                serverResult.Execute(executeResults);
                client1.socket.BeginReceive(buffer1, 0, buffer1.Length, SocketFlags.None,
                new AsyncCallback(ReceiveCallback),
                client1);
            }
        }
        catch (Exception e)
        {
            Debug.Log(e.Message+" | ReceiveCallback");
        }
    }
}
All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...

5

Re: Про ініціалізацію об'єктів класів в статичному класі

все окей, я не помітив, що також ініціалізую цей класс в іншому скрипті..
/thread

All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...