1 Востаннє редагувалося 0xDADA11C7 (04.03.2014 01:54:13)

Тема: Гра "життя" конвея для мікроконтролерів i8051

Написав конвеївську гру "життя" для мікроконтролерів родини  i8051.
Особливістю реалізації є:
* Поле розміром 8х8, де найправіша клітниа межує з найлівішою, а найвища - з найнищею, тобто це таке уявне коло, або стрічка Меібуса.

FIELD1 EQU 0x20 ; Адреса першого поля
FIELD2 EQU 0x28 ; Адреса другого поля

START:
    MOV   R0, #FIELD2 ; Очищення другого поля
    CALL  CLEAR_FIELD 
    MOV   R0, #0x1 ; Обрання візерунка "маяк" в якості початкового, тобто копіювання другого візерунка з таблиці візерунків у перше поле 
    CALL  FILL_FIELD1
    CALL  NEXT_GENERATION ; Здійснити хід або перейти до наступного покоління. 
; В першому полі знаходиться "попередник" або "батько". Тобто початковий стан.
; В другому полі після виконання знаходитиметься "нащадок"
    CALL  SWAP_FIELDS ; Міняємо місцями батька із нащадком
    MOV   R0, #FIELD2 ; Очищення поля 2
    CALL  CLEAR_FIELD 
    CALL  NEXT_GENERATION

NEXT_GENERATION:
    MOV   R0, #FIELD2
    CALL  CLEAR_FIELD
MAIN_LOOP:
    MOV   R2, #0x8
    MOV   R3, #0x8
LOOP_Y_UP:
    DEC   R3
LOOP_X_UP:
    DEC   R2
    MOV   R6, #0x0
    CALL  NUMROTATE
    MOV   A, R3
    ADD   A, #FIELD1    
    MOV   R0, A
    MOV   A, @R0
    MOV   R7, A
    CALL  ROTATE
    MOV   A, R7
    ANL   A, #0x5
    CALL  COUNT
    MOV   A, R3
    INC   A
    ANL   A, #0x7
    ADD   A, #FIELD1    
    MOV   R0, A
    MOV   A, @R0
    MOV   R7, A
    CALL  ROTATE
    MOV   A, R7
    ANL   A, #0x7
    CALL  COUNT
    MOV   A, R3
    DEC   A
    ANL   A, #0x7
    ADD   A, #FIELD1
    MOV   R0, A
    MOV   A, @R0
    MOV   R7, A
    CALL  ROTATE
    MOV   A, R7
    ANL   A, #0x7
    CALL  COUNT
    MOV   A, #FIELD1
    ADD   A, R3
    MOV   R0, A
    MOV   A, @R0
    MOV   R7, A
    CLR   C
    MOV   A, #0x7
    SUBB  A, R2
    MOV   R5, A
    CALL  ROTATE
    MOV   A, R7
    ANL   A, #0x1
    JNZ   LIVE_CELL
DEATH_CELL:
    CJNE  R6, #0x3, LOOP_DOWN
    JMP   LIVE
LIVE_CELL:
    MOV   A, R6
    DEC   A
    DEC   A
    JZ    LIVE
    DEC   A
    JNZ   LOOP_DOWN
LIVE:
    MOV   A, R2
    MOV   R5, A
    MOV   R7, #0x80
    CALL  ROTATE
    MOV   A, #FIELD2
    ADD   A, R3
    MOV   R0, A
    MOV   A, @R0
    ORL   A, R7
    MOV   @R0, A
LOOP_DOWN:
    MOV   A, R2
    JNZ   LOOP_X_UP
    MOV   R2, #0x8
    MOV   A, R3
    JNZ   LOOP_Y_UP
    MOV   R6, #0x0
    MOV   A, #0x5
    CALL  SWAP_FIELDS
    RET
    
ROTATE:
    MOV   A, R5
    MOV   R1, A
ROTATE_UP:
    MOV   A, R1
    JZ    ROTATE_DOWN
    MOV   A, R7
    RR    A
    MOV   R7, A
    DEC   R1
    JMP   ROTATE_UP
ROTATE_DOWN:
    RET
    
NUMROTATE:
    MOV   A, #0x7
    CJNE  R2, #0x7, NUMROTATE_CALC
    JMP   NUMROTATE_END
NUMROTATE_CALC:
    DEC   A
    CLR   C
    SUBB  A, R2
NUMROTATE_END:
    MOV   R5, A
    RET

COUNT:
    RRC     A
    JNC     COUNT_1
    INC     R6
COUNT_1:
    RRC     A
    JNC     COUNT_2
    INC     R6
COUNT_2:
    RRC     A
    JNC     COUNT_3
    INC     R6
COUNT_3:
    RET

CLEAR_FIELD:
    MOV   R1, #0x8
    CLR   A
FILL_FIELD_UP:
    MOV   @R0, A
    INC   R0
    DJNZ  R1, FILL_FIELD_UP
    RET
    ; Міняє місцями попередника (або батька по-іншому) з нащадком
SWAP_FIELDS:
    MOV   R0, #FIELD1
    MOV   R1, #FIELD2
SWAP_FIELDS_LOOP:
    MOV   B, @R0
    MOV   A, @R1
    MOV   @R0, A
    MOV   @R1, B
    INC   R0
    INC   R1
    CJNE  R0, #(FIELD1+0x8), SWAP_FIELDS_LOOP
    RET

;    MOV   R0, #0x0
    
FILL_FIELD1:
    MOV   DPTR, #START_VALUE
    MOV   A, R0
    RL    A
    RL    A
    RL    A
    ANL   A, #0xF8
    MOV   R0, A
    MOV   R1, #FIELD1
FILL_FIELD1_UP:
    MOV   A, R0
    MOVC  A, @A+DPTR
    MOV   @R1, A
    INC   R0
    INC   R1
    CJNE  R1, #(FIELD1+0x8), FILL_FIELD1_UP
    RET
; Таблиця з візерунками (patterns` table)
START_VALUE:
  DB 0x00, 0x00, 0x08, 0x04, 0x1C, 0x00, 0x00, 0x00 ; Планер (GLIDER)
  DB 0x00, 0x00, 0x30, 0x20, 0x04, 0x0C, 0x00, 0x00 ; Маяк (BEACON)

Допишу, як буде час і натхнення. Те саме стосується і вікі, привяченій грі Життя

2

Re: Гра "життя" конвея для мікроконтролерів i8051

Це на який мові програмування написано?

3

Re: Гра "життя" конвея для мікроконтролерів i8051

Palxta написав:

Це на який мові програмування написано?

Якийсь із ASM (можливо easm або asm51).