1

Тема: алгоритм руху дотичної по кривій (C++ Builder)

чому вона не працює?
помилки немає просто не появляється зелена точка яка ''біжить''  по графіку((((
в проекті є справка з користування

Post's attachments

дотична.rar 1.55 mb, 127 downloads since 2014-05-11 

2 Востаннє редагувалося koala (11.05.2014 12:48:16)

Re: алгоритм руху дотичної по кривій (C++ Builder)

-1. Така тема вже існує, і створена вона вами. Нащо створювати ще одну?
0. Розставте відступи. Мені нецікаво ламати собі голову, який else стосується якого if в Timer1Timer. Вам ліньки розставляти? Мені ліньки розбиратися. Взагалі не розумію - у вас же був людський код в тій темі, куди ви його поділи?
1. Всі функції в комбобоксі позначені не так, як вони обчислюються. Це спеціально, щоб ворог не здогадався?
2. Всі кнопки мають стандартні назви. У мене вибір - або встановлювати C++ Builder, або відгадувати, яка кнопка за що відповідає, або не допомагати вам. Ви б що обрали на моєму місці? Це що - так важко, створивши кнопку, одразу написати їй назву buttonGraph чи bbDraw (bb - від BitBtn) чи ще якось так?
3. Одні й ті самі змінні, як я розумію, використовуються для побудови графіків функцій і дотичної. Ви певні, що ці процедури не заважають одна одній?
4.

if(Timer1->Enabled==false)
  Timer1->Enabled=true;
else
  Timer1->Enabled=false;

стежте за руками: якщо змінна булівського типу, то не має сенсу перевіряти її на істинність чи хибність - вона вже і є перевіркою:

if(!Timer1->Enabled)
  Timer1->Enabled=true;
else
  Timer1->Enabled=false;

Але виходить так, що значення Timer1->Enabled ставиться в залежність від !Timer1->Enabled - причому залежність пряма: якщо істина - то істина, якщо неправда - то неправда (числовий аналог: якщо x==1, то y=1, якщо x==2, то y=2 і т.д.). То нащо взагалі ця перевірка?

Timer1->Enabled = !Timer1->Enabled;

от і весь код.
5. З розґалужень в BitBtn1Click (і інших) повиносьте спільні частини: якщо в кожній гілці виконується Series1->Clear(); - то треба його поставити перед першим if-ом 1 раз.
6. Подивіться, що таке switch і case.

Подякували: roctik19961

3 Востаннє редагувалося roctik1996 (11.05.2014 12:47:49)

Re: алгоритм руху дотичної по кривій (C++ Builder)

Тему я незнаю як видалити((
Виправив помилки вже працює :)
Дякую
Але в мене ще одне питання:
Як намалювати ту дотичну ? А то в мене тільки точка