1

Тема: Присвоєння чужого скрипту.

Привіт всім. Є стільки закинутих  скриптів ігор (наприклад ті самі покемони які мене і втягнули в світ програмування), я хочу один з таких скриптів переробити і заробляти бабоси) Виникає питання... Можна тільки переробити кардинально дизайн і деякі функції щоб власник не впізнав скрипт, чи потрібно щоб не влипнути в проблеми переробити більше 90% скрипта? Просто якщо змінити дизайн то власник не зможе  дізнатися що самий функціонал розроблений ним так як переглядати користувач може тільки html сторінку.
Я знаю що це не чесно, але так як власник закинув цей проект і я щось сумніваюся що колись продовже над ним працювати то я б хотів це зробити замість него.

2

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Faraon написав:

я хочу один з таких скриптів переробити і заробляти бабоси.

Далі не читав . . .

А на оперн сорсі , якщо вартий проект і так будеш мати не погане фінансування стимулюючи розвиток власного проекту

Junior Django Developer
Подякували: koala, Felis silvestris catus, Faraon3

3 Востаннє редагувалося Felis silvestris catus (02.07.2014 21:07:34)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Деталі в студію.
Не виключено,що судові суперечки можуть бути і за менший процент софта.
Подивись,яка там ліцензія,та й в принципі просто спитай автора чи він не проти.
Дуже багато є випадків де просто роблять клона якоїсь гри і пхають в маркетах,але довести в цьому випадку  інтелектуальну крадіжку дуже геморойно.

Подякували: Faraon1

4 Востаннє редагувалося Faraon (02.07.2014 21:01:46)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

yellow написав:


Подивись,яка там ліцензія,та й спринципі просто спитай автора чи він не проти.

А як можна подивитися?

5

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Panda написав:
Faraon написав:

я хочу один з таких скриптів переробити і заробляти бабоси.

Далі не читав . . .

А на оперн сорсі , якщо вартий проект і так будеш мати не погане фінансування стимулюючи розвиток власного проекту

Пробачте, але я не розумію!

6 Востаннє редагувалося Felis silvestris catus (02.07.2014 21:05:03)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Напиши тут чи в приват,що це взагалі за гра?Онлайн,мобільна,консольна,чи яка?
Програмне забезпечення з відкритим кодом.Перекладається дослівно,як відкрите джерело.
Таких проектів багато і деякі з них є неймовірні в маштабі,наприклад лінукс.

7 Востаннє редагувалося Faraon (02.07.2014 21:10:41)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

yellow написав:

Напиши тут чи в приват,що це взагалі за гра?Онлайн,мобільна,консольна,чи яка?

Наприклад браузерна гра pokelegenda
http://narod.ru/disk/42973822001.f10177 … e.zip.html

Програмне забезпечення з відкритим кодом.Перекладається дослівно,як відкрите джерело.
Таких проектів багато і деякі з них є неймовірні в маштабі,наприклад лінукс

Як визначити чи скрипт браузерки є Open Source?

8 Востаннє редагувалося Felis silvestris catus (02.07.2014 21:20:50)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Кинь лінк на оригінал гри.

9 Востаннє редагувалося Faraon (02.07.2014 21:35:46)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

yellow написав:

Кинь лінк на оригінал гри.

Оригіналу вже немає! Сайт просто закрили! Також знайшов хорошу тему на іншому форумі про open sourse. Текст був на рускій, тому я скористався гугл переклажачем і ось прошу до перегляду: (можуть бути помилки)

Прихований текст
Ви давно мрієте створити свою браузерну гру? Але у вас не вистачає часу на розробку власного движка / не хочете створювати движок з нуля / бракує знань для створення движка (потрібне підкреслити)? Вихід є завжди! Використовуйте вже готові движки. Ні, я не про крадені движки з відомих ігор, які поширюються нелегально, а про open source движки браузерних ігор (або як їх ще називають - вихідні коди). Більшість таких движків поширюється по GPL ліцензії. У двох словах ця ліцензія виглядає так: ви маєте право переробляти движок під свої потреби, ви можете отримувати з вашої гри заснованої на GPL движку прибуток, але не можете присвоїти авторство цього движка себе (прибирати будь-які копірайти з движка) (раджу прочитати повну інформацію про GPL ліцензію на вікіпедії). Крім того вам треба-буде викласти у вільний доступ вихідні коди вашої гри, але не переживайте - на це правило все благополучно наплювали, так-що ніхто за вами женуться не буде. Можна просто обрізати функціонал исходника і викласти його в доступ. По-крайней мере тільки 5% людей викладає свої вихідні коди (інфа на основі форуму движка Devan'и)
Де мені знайти готові движки для створення браузерної гри? на sourceforge.net
Які знання знадобляться для створення своєї браузеркі на вже готовому движку? У готовому движку вже все зроблено, щоб ваша браузеркі спокійно працювала. Весь код уже набрано, вся графіка вже намальована і включена. Вам залишається тільки налаштувати вашу гру, щоб вона працювала на вашому сервері (іноді це робиться через зручний інсталятор, а іноді доведеться все налаштувати вручну, в будь-якому випадку інструкція з налаштування буде йти в комплекті з движком). Але якщо стандартних можливостей вам здасться мало, то тут без необхідних знань програмування не обійтися. Яка мова програмування (ЯП) вам необхідно знати? Тут все залежить від ЯП на якому написаний движок. Зазвичай для написання ГОТОВОГО движка використовують PHP, рідше - Flash, ще рідше - інші мови. Дізнатися який ЯП використовувався при написанні движка можна на офіційному сайті цього исходника. Початкові знання ЯП на якому зроблений движок допоможуть вам змінювати дизайн і створювати невеликі модифікації движка, більш серйозні знання дозволять робити більш важкі модифікації.
Також варто врахувати, що в комплекті з ісходником йде досить мізерна графіка (за винятком рідкісних випадків), так що якщо ви хочете гарненько поліпшити ісходник, без знання графічних редакторів вам не обійтися.
Я скачав ісходник, що мені робити далі? Тепер вам потрібно підібрати хостинг для вашої гри - це і буде вашим сервером. Який вибрати хостинг? Це залежить від того скільки грошей ви зможете витратити на хостинг. АГА! Відразу засмутилися, що у вас немає грошей або прикинули, скільки вам обійдеться хостинг. Розслабтеся! Хороший хостинг може коштувати і 5 $ в місяць, і навіть дешевше. В інтернеті маса дешевих, відмінних хостингів. Вибирайте самі.
Важливо: при виборі хостингу дивіться, щоб він підтримував PHP і MySql і FTP.
У вас немає грошей навіть на дешевий хостинг? Замовте собі безкоштовний хостинг. Хороших безкоштовних хостингів не так багато. Мені дуже сподобався хостинг 1free.ws і 0fees.net.
Я вибрав хостинг, що мені робити далі? Тепер вам треба запустити гру на вашому сервері. Докладніше про це буде написано в інструкції з ісходником.
Гра працює, що далі? Залежить від вас. Якщо ви хочете поліпшити ісходник або намалювати нову графіку, то займіться цим. Якщо ви вже модифікували ісходник або не хочете з ним нічого робити, то приступайте до розкрутки вашої гри.
А як? Це найважча частина. Якщо ви модифікували движок, то вам буде набагато легше. Ви можете витратити на гроші на розкрутку (так буде швидше і надійніше) або почати розкручувати самим (результат буде як мінімум через два тижні). Якщо у вас є гроші, то краще довіриться професіоналам - вони ваш сайт і в каталоги додадуть і пошуковиках піднімуть і рекламу зроблять. Якщо у вас немає грошей, то можна зробити розкрутку самим. Для початку треба додати сайт в пошуковики, далі зареєструвати ваш сайт каталогах і топах, потім підбавляти оголошення на дошки оголошень (для цього є спеціальні програми, наприклад AllSubmitter, але вони коштуватимуть грошей) Докладніше про безкоштовної розкрутки можна прочитати тут.
Які переваги створення браузерної гри на готовому движку?
1) Ви зможете в лічені хвилини розгорнути свій сервер з браузерної грою і отримувати з неї гроші абсолютно безкоштовно і легально.
2) Вам не треба витрачати час на створення свого движка. Адже можна довести до розуму вже готовий і створити проект, який буде приносити більший прибуток і виглядати на рівні відомих браузерних ігор.
3) Усі вихідні коди можна редагувати як вам завгодно.
Висновок. Зараз щоб створити браузерну гру не потрібно витрачати купу часу на розробку движка. Навіть більше: зараз взагалі можна створити браузеркі без знання якого-небудь ЯП і графічного редактора. У цьому нам допоможуть вже готові GPL движки браузерних ігор. Але варто розуміти, що ви не одні кинетеся відкривати сервер з браузреной грою на готовому движку. Зараз в рунеті стоїть багато серверів-клонів браузерних ігор. Так що варто подбати про індивідуальність вашої гри. Намалювати нову графіку для гри можна і зі знаннями новачка - благо в інтернеті можна знайти безліч уроків по якомусь графічному редактору, а от з додаванням нових можливостей в код движка буде складніше. Новачки зможуть додати невеликі нові

Це мене дуже потішило що є така ліцензія. Тому вирушив на пошуки гри з такою ліцензією.
Тут всі ігри які можна скачати з відкитим кодом???? => http://sourceforge.net/directory/games/ … y-updated/

10

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Навіть ссилки нема?Можна було б глянути в кеші гугла.
Скинь ссилку на статтю бо цей маразм неможливо читати.
Не знаю,на сайтах деяких зразу пише,що їх можна форкнути на гітхабі.
Дивись на ліцензію.

11 Востаннє редагувалося Faraon (02.07.2014 21:41:55)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

yellow написав:

Навіть ссилки нема?Можна було б глянути в кеші гугла.
Скинь ссилку на статтю бо цей маразм неможливо читати.
Не знаю,на сайтах деяких зразу пише,що їх можна форкнути на гітхабі.
Дивись на ліцензію.

ось силка на статтю http://gcup.ru/forum/51-5040-1 тільки прошу не вважати це порушенням)
А можете дати приклад любої браузерної гри з відкритим кодом (де можна таку скачати). Це б з економило мені час на пошуки.

12

Re: Присвоєння чужого скрипту.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_op … ideo_games
http://www.unixmen.com/gaming-on-linux1 … for-linux/

Подякували: Faraon1

13

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Дякую, і останє питання яке мене зараз цікавить... це ігра з відкритим кодом?
http://sourceforge.net/projects/superno … =directory

14

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Я з цим ресурсом не знайомий,але здається там усі ігри оупенсорсні.Втикнув в Вікіпедії.Вона каже шо так і є.Там все оупенсорсне походу.
http://emoticoner.com/files/emoticons/onion-head/cool-onion-head-emoticon.gifМаленька підказка. На верхній панелі під назвою є кнопка code.Там можна глянути як все написано.

Подякували: Faraon1

15

Re: Присвоєння чужого скрипту.

yellow написав:

Я з цим ресурсом не знайомий,але здається там усі ігри оупенсорсні.Втикнув в Вікіпедії.Вона каже шо так і є.Там все оупенсорсне походу.
http://emoticoner.com/files/emoticons/onion-head/cool-onion-head-emoticon.gifМаленька підказка. На верхній панелі під назвою є кнопка code.Там можна глянути як все написано.

Дякую! Дуже допомогли. Як зароблю свій перший мілійон то половину віддам вам! )))

16 Востаннє редагувалося Felis silvestris catus (03.07.2014 01:01:41)

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Faraon написав:
yellow написав:

Я з цим ресурсом не знайомий,але здається там усі ігри оупенсорсні.Втикнув в Вікіпедії.Вона каже шо так і є.Там все оупенсорсне походу.
http://emoticoner.com/files/emoticons/onion-head/cool-onion-head-emoticon.gifМаленька підказка. На верхній панелі під назвою є кнопка code.Там можна глянути як все написано.

Дякую! Дуже допомогли. Як зароблю свій перший мілійон то половину віддам вам! )))

http://emoticoner.com/files/emoticons/crazy-monkey/crazy-monkey-emoticon-067.gifOk

17

Re: Присвоєння чужого скрипту.

А як дивитися яка ліценція скрипта? Наприклад Травиан
http://www.websasha.ru/scripts/140-skri … avian.html
В Вікіпедії нічого не пише про ліцензію. Це ігра з відкритим кодом? На сторінці яку я кинув пише що так, але писати може всяке, а розгрібати потім буду я)

18

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Напишіть автору і спитайте, в чому проблема?

19

Re: Присвоєння чужого скрипту.

koala написав:

Напишіть автору і спитайте, в чому проблема?

А де можна дізнатися контакти автора?

20

Re: Присвоєння чужого скрипту.

Faraon написав:

А як дивитися яка ліценція скрипта? Наприклад Травиан
http://www.websasha.ru/scripts/140-skri … avian.html
В Вікіпедії нічого не пише про ліцензію. Це ігра з відкритим кодом? На сторінці яку я кинув пише що так, але писати може всяке, а розгрібати потім буду я)

Не думаю.
All rights to texts, graphics and source codes are held by Travian Games GmbH. Travian is a registered trade mark of Travian Games GmbH.