1

Тема: Шкільна олімпіада з інформатики

Доброго часу доби, шановні форумчани
Я працюю вчителем інформатики в одній з сільських шкіл всього 1,5 місяці і сьогодні прийшли завдання на шкільну олімпіаду з інформатики. Завдання - з програмування. Але справа в тому, що рівень знань учнів навіть в 11 класі далекий від того необхідного рівня, який би дав змогу розв'язати хоча б одне з поставлених завдань. В зв'язку з цим хотів би дізнатись чи може хтось захотів би поділитись варіантом розв'язку даних задач. Був би дуже вдячний за допомогу

Завдання:
Задача 1. ( 20 балів)
Задані натуральні числа X, Y, Z. Визначити, чи можливо дати здачу у розмірі Z копійок, якщо у наявності є монети номіналом X та Y копійок. Якщо можливо, визначте кількість монет кожного типу. Розв’язки, що знаходитимуть найменшу кількість монет, отримають додаткові бали.
Задача 2. (20 балів)
Задані числа А1, В1, С1, А2, В2, С2. Ними задається система з 2 рівнянь з 2 невідомими:
А1*x+ В1*y+С1=0;
А2*x+ В2*y+С2=0;
Така система не має роз’язків, або має один чи нескінченну кількість роз’язків. Вивести розв’язок системи (значення x, y), або вивести, що його не існує, чи розв’язків нескінченна кількість.
Задача 3. Трикутник (25 балів)
Задано точку з координатами (х, у) і трикутник з координатами вершин (х1, у1), (х2, у2), (х3, у3). Визначте, чи лежить точка всередині чи зовні трикутника.
Задача 4.  (35 балів)
Хлопчики вирішили купити килими для своєї кімнати у гуртожитку. Їхня кімната – прямокутна, розміри – цілі числа a та b. Коли хлопці запитали в магазині, які розміри квадратних килимів, що були у продажі, то продавець назвав їм ціле число c.
Яку кількість килимів необхідно придбати товаришам, щоб накрити максимальну площу кімнати? Килими не можна накладати та підгортати. Визначте також, яка площа кімнати буде не накритою килимами.

2 Востаннє редагувалося muroclav (17.10.2014 11:24:29)

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

Бідні діти, коли навіть вчитель не може розв'зати задачі.
Ми на інформатиці взагалі програмування не вчили, точніше нас на інформатиці взагалі нічому не навчали. :(

Прихований текст
1.

Прихований текст

package test;
/**
 *
 * @author Myroslav
 */
public class Test {
    public static void main(String[] args) {
        int z = 85;
        int a = 10;
        int b = 25;
        if(z%a==0 || z%b==0) {System.out.println("Здачу можна видати");}
        else
        {
        for(int i=1; i<10; i++)
            for(int j=1; j<10; j++)
            {
                if(z%(a*j+b*i)==0 || z%(a*i+b*j)==0) System.out.println("Здачу можна видати");
            }
        }
    }
}

3. http://shkola.ua/ru/book/read/94/page129 - третя задача

upd: додав 1 завдання

Подякували: koala, leofun012

3 Востаннє редагувалося Torbins (17.10.2014 19:02:56)

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

Чомусь мені здається, що це не зовсім вчитель... А у вас - не третя задача, а один конкретний випадок з фіксованими xi і yi.

4

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

muroclav написав:

Бідні діти, коли навіть вчитель не може розв'зати задачі.
Ми на інформатиці взагалі програмування не вчили, точніше нас на інформатиці взагалі нічому не навчали. :(

Прихований текст
1.

Прихований текст

package test;
/**
 *
 * @author Myroslav
 */
public class Test {
    public static void main(String[] args) {
        int z = 85;
        int a = 10;
        int b = 25;
        if(z%a==0 || z%b==0) {System.out.println("Здачу можна видати");}
        else
        {
        for(int i=1; i<10; i++)
            for(int j=1; j<10; j++)
            {
                if(z%(a*j+b*i)==0 || z%(a*i+b*j)==0) System.out.println("Здачу можна видати");
            }
        }
    }
}

3. http://shkola.ua/ru/book/read/94/page129 - третя задача

upd: додав 1 завдання

Завалив рішення
http://ideone.com/sUcwaI

МАКЕ ЦКЯАІИЕ БЯЕАТ АБАІИ

5 Востаннє редагувалося muroclav (17.10.2014 12:01:32)

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

quez написав:
muroclav написав:

Бідні діти, коли навіть вчитель не може розв'зати задачі.
Ми на інформатиці взагалі програмування не вчили, точніше нас на інформатиці взагалі нічому не навчали. :(

Прихований текст
1.

Прихований текст

package test;
/**
 *
 * @author Myroslav
 */
public class Test {
    public static void main(String[] args) {
        int z = 85;
        int a = 10;
        int b = 25;
        if(z%a==0 || z%b==0) {System.out.println("Здачу можна видати");}
        else
        {
        for(int i=1; i<10; i++)
            for(int j=1; j<10; j++)
            {
                if(z%(a*j+b*i)==0 || z%(a*i+b*j)==0) System.out.println("Здачу можна видати");
            }
        }
    }
}

3. http://shkola.ua/ru/book/read/94/page129 - третя задача

upd: додав 1 завдання

Завалив рішення
http://ideone.com/sUcwaI

спеціально для вас

Прихований текст

package test;
/**
 *
 * @author Myroslav
 */
public class Test {
    public static void main(String[] args) {
        int z = 100511;
        int a = 10;
        int b = 11
        if(z%a==0 || z%b==0) {System.out.println("Здачу можна видати");}
        else
        {
        for(int i==1; i<z/a; i++)
            for(int j==1; j<z/b; j++)
            {
                if(z%(a*j+b*i)==0 && z%(a*i+b*j)==0) System.out.println(Здачу можна видати");
            }
        }
    }

давати повне рішення тс я не хотів, хотів щоб він сам трохи подумав...
P.S. додав трохи помилок

6

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

А, ну якщо так. Хоча в цьому рішенні топікстартеру теж треба подумати, як обмежитись одним повідомленням про існування розв'язку.

Обережно, 2^n

x = 10
y = 11
z = 100512

hasChange x y z =   if z < 0 then False
                    else (z `mod` x) == 0 || (z `mod` y) == 0 || 
                        hasChange x y (z - x) || hasChange x y (z - y)
main = print $ hasChange x y z

МАКЕ ЦКЯАІИЕ БЯЕАТ АБАІИ

7

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

Прихований текст
рішення з використанням

break exit;

не вірне

8

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

muroclav написав:
Прихований текст
рішення з використанням

break exit;

не вірне

Це ще чому?

МАКЕ ЦКЯАІИЕ БЯЕАТ АБАІИ

9

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

quez написав:

Це ще чому?

З умови: Якщо можливо, визначте кількість монет кожного типу. Розв’язки, що знаходитимуть найменшу кількість монет, отримають додаткові бали.

10

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики (8 клас)
Голос з минулого?

Подякували: leofun011

11 Востаннє редагувалося Joker (18.10.2014 18:20:58)

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

У мене цього року у планах попасти на всеукраїнську.

P.S. Минулого року 3(третє)у області.

Подякували: ADR1

12

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

Цього року я їду в Черкаси на олімпіаду з програмування!

13

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

Цього року я їду в Черкаси на олімпіаду з програмування!

Це який тур буде?

14

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

3

15

Re: Шкільна олімпіада з інформатики

3

Я також, але у Львові

і Q-Bart тоже