1

Тема: Створення браузерної онлайн стратегії

Ось, після того як ви розповіли мені про вплив соціальних мереж на сучасну молодь, то у мене  пропало навіть бажання щось писати що на них схоже... Натомість, у мене з'явилася ідея написати онлайн гру, а саме стратегію... Ідея є, план реалізації - також є... До вас запитання в іншому, чи підійде фреймворк Кохана під цю справу?

2

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

Тут питання не в фреймворках, а в штучному інтелекті. Чи ви розумієтесь на ньому?

Говорила баба діду: «Я поїду к Білодіду, Ізучу двомовну мову І вернусь обратно знову». А дід бабі: «Не *изди, К Білодіду нєт їзди, — Туди не ходять поїзди»

3

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

В принципі потім і так все переписувати і не раз, так що підійде)

Подякували: karmeljuk1

4

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

0xDADA11C7 написав:

Тут питання не в фреймворках, а в штучному інтелекті. Чи ви розумієтесь на ньому?

а він тут обов'язково потрібен? У моїй голові я не маю наміру його використовувати... На практиці як вийде

5

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

А "вороги" як будуть діяти?

Говорила баба діду: «Я поїду к Білодіду, Ізучу двомовну мову І вернусь обратно знову». А дід бабі: «Не *изди, К Білодіду нєт їзди, — Туди не ходять поїзди»
Подякували: generation1

6

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

0xDADA11C7 написав:

А "вороги" як будуть діяти?

або я вас не зрозумів, або навпаки... Я планую зробити взаємодію саме реальних гравців по Україні, а саме поділити їх на 2-3 сторони, без штучного інтелекту...

7

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

Навіть у випадку людиногравців деякі ази ШІ і алгоритмів треба буде засвоїти.

Говорила баба діду: «Я поїду к Білодіду, Ізучу двомовну мову І вернусь обратно знову». А дід бабі: «Не *изди, К Білодіду нєт їзди, — Туди не ходять поїзди»

8

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

0xDADA11C7 написав:

Навіть у випадку людиногравців деякі ази ШІ і алгоритмів треба буде засвоїти.

якщо це потрібно буде, то спробую засвоїти)

9

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

Як на мене,то такі ігри - хрЄнь.

Якшо вже писати ігри для вебу,то з HTML5/CSS3/JS в 2D,а не сухі PHP сторінки. Де для якоїсь дії потрібно тільки тицяти на лінки.

Тому краще вивчіть фрондент та ігрові JS фреймворки/двигуни,а не те,на якому фреймворку буде серверна частина.

=)
Подякували: quez1

10

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

VTrim написав:

Як на мене,то такі ігри - хрЄнь.

Якшо вже писати ігри для вебу,то з HTML5/CSS3/JS в 2D,а не сухі PHP сторінки. Де для якоїсь дії потрібно тільки тицяти на лінки.

Тому краще вивчіть фрондент та ігрові JS фреймворки/двигуни,а не те,на якому фреймворку буде серверна частина.

Так, я розумію Вашу точку зору, але не у всіх є швидкий інтернет та можливість з телефону грати в 2D ігри в інтернеті... Хоча, думка цікава... Ви знаєте подібні фреймворки?

11

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

generation написав:
VTrim написав:

Як на мене,то такі ігри - хрЄнь.

Якшо вже писати ігри для вебу,то з HTML5/CSS3/JS в 2D,а не сухі PHP сторінки. Де для якоїсь дії потрібно тільки тицяти на лінки.

Тому краще вивчіть фрондент та ігрові JS фреймворки/двигуни,а не те,на якому фреймворку буде серверна частина.

Так, я розумію Вашу точку зору, але не у всіх є швидкий інтернет та можливість з телефону грати в 2D ігри в інтернеті... Хоча, думка цікава... Ви знаєте подібні фреймворки?

А,ну хіба що для мобілок.
Загугліть "Игровые движки на JS HTML5"

=)

12

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

VTrim написав:

Як на мене,то такі ігри - хрЄнь.

Якшо вже писати ігри для вебу,то з HTML5/CSS3/JS в 2D,а не сухі PHP сторінки. Де для якоїсь дії потрібно тільки тицяти на лінки.

Тому краще вивчіть фрондент та ігрові JS фреймворки/двигуни,а не те,на якому фреймворку буде серверна частина.

Був у мене досвід із такою іграшкою. Затягує не гірше за якесь MMORPG, навіть при практично відсутній анімації й ефектах. Вбив на це роки 2-3. Спочатку тобі треба будувати будиночки (раз чи двічі на день заходиш у гру, далі інтенсивність зростає), ще можна солдатів набудувати й цілий день ганяти їх грабувати сусідів. Наприкінці вільного часу лишається тільки на те, щоб двічі-тричі в туалет збігати й бутерброда з'їсти — а решта все війни, будівництво, посиденьки в скайпі з альянсом...

py -3 -m pip install git+https://github.com/snoack/python-goto
∩⍴○⌈⍴⍺/∧\∨/⊢○ ⌿⍀⍴⌊

13

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

P.Y. написав:
VTrim написав:

Як на мене,то такі ігри - хрЄнь.

Якшо вже писати ігри для вебу,то з HTML5/CSS3/JS в 2D,а не сухі PHP сторінки. Де для якоїсь дії потрібно тільки тицяти на лінки.

Тому краще вивчіть фрондент та ігрові JS фреймворки/двигуни,а не те,на якому фреймворку буде серверна частина.

Був у мене досвід із такою іграшкою. Затягує не гірше за якесь MMORPG, навіть при практично відсутній анімації й ефектах. Вбив на це роки 2-3. Спочатку тобі треба будувати будиночки (раз чи двічі на день заходиш у гру, далі інтенсивність зростає), ще можна солдатів набудувати й цілий день ганяти їх грабувати сусідів. Наприкінці вільного часу лишається тільки на те, щоб двічі-тричі в туалет збігати й бутерброда з'їсти — а решта все війни, будівництво, посиденьки в скайпі з альянсом...

Знаю)
Наприклад той таки http://kolhoz.mobi

=)

14

Re: Створення браузерної онлайн стратегії

VTrim написав:

Тому краще вивчіть фрондент та ігрові JS фреймворки/двигуни,а не те,на якому фреймворку буде серверна частина.

Розпочав вивчати JavaScript і він мене зацікавив, не знаю навіть чим... Дякую за пораду)