1 Востаннє редагувалося Vik.kl (05.12.2012 22:05:19)

Тема: Як порадите почати писати гру схожу на шашки

Хочу написати гру в C++Builder, по правилам та ходам схожа на шашки, але фігури не б*ють одна одну, та і самих фігур поменше. Намагалася писати да допомогою TImage, але щось у мене не дуже виходить.  Підкажіть будь-ласка, як при клікі на TImage мені перевернути всю картинку складену з кількох TImagе?

2

Re: Як порадите почати писати гру схожу на шашки

Тобто перевернути? Ви хочете перевернути дошку?

Тут мала би бути якась влучна фраза(вибачте, що витратив кілька секунд вашого часу на прочитання).

3

Re: Як порадите почати писати гру схожу на шашки

Так, або якось написати гру з комп*ютером...

4 Востаннє редагувалося DOP (06.12.2012 00:24:30)

Re: Як порадите почати писати гру схожу на шашки

Ну ви перше обдумайте, що конкретно ви хочете, бо гра з комп'ютером і гра на 2 гравців - це по-суті 2 різні гри і по складності як небо і земля(ці ж шашки).
А на рахунок дошки, робив би так:
1) створити свою структуру(тип фігури, кому вона приналежить(компу, гравцю), якийсь особливий її статус і т.п.);
2) всі дані тримати у двовимірному масиві цього типу(структури в п.1);
3) ну а далі логіка...

Ну а поміняти дошку місцями, то це просто переставити фігури в масиві і їх після цього відобразити. TImage би не використовував, а просто малював на Canvas.

Тут мала би бути якась влучна фраза(вибачте, що витратив кілька секунд вашого часу на прочитання).

5

Re: Як порадите почати писати гру схожу на шашки

Дякую
Спробую зробити...

6

Re: Як порадите почати писати гру схожу на шашки

http://fpm.at.ua/load/94-1-0-70
http://forum.3dnews.ru/showthread.php?t=72262
І взагалі...
http://yandex.ua/yandsearch?text=C%2B%2 … p;lr=24898

Тут мала би бути якась влучна фраза(вибачте, що витратив кілька секунд вашого часу на прочитання).