1

Тема: Як відстежити обмін пакетів.

Підкажіть як відстежити що передається через интернет при дії в грі (можливо є якась програма яка таке може).
І при передачі такої команди виконати якусь дію.
Наприклад: викликати публічку функцію jump.
Исходного коду гри немаэ.
Гра на Flash Player.
Хоч підкажіть напрямок в якому шукати.

2 Востаннє редагувалося P.Y. (27.07.2015 12:59:56)

Re: Як відстежити обмін пакетів.

Адреса сервера гри намертво прошита в самому .swf, задається руками, визначається автоматично за сайтом, з якого була запущена?

Найпростіше, звичайно, якщо ми самі можемо задати сервер. Далі треба написати свій проксі-сервер, який обмінюватиметься даними зі справжнім сервером, паралельно записуючи їх кудись у зрозумілому для нас форматі. Після цього конектимо іграшку до нашого проксі-сервера на локалхості, проксі — до зовнішнього сервера, граємо, дивимось результат.

Утім, у флешах так, як правило, не роблять. Якщо іграшка автоматично конектиться на той сервер, з якого була завантажена, використовуючи протокол http, то можна підняти в себе апач, розмістити на ньому скачані .swf і власний скрипт, що працюватиме як описаний вище проксі-сервер.

Якщо ж іграшка містить у собі прошите ім'я сервера, треба якось змусити її конектитись на локальний сервер замість центрального. Наприклад, скачуємо .swf, прописуємо в hosts адресу 127.0.0.1 для домену сервера гри, далі як у попередніх варіантах. При цьому, попередньо треба визначити IP сервера гри, щоб використати для з'єднання з сервером у скрипті.

py -3 -m pip install git+https://github.com/snoack/python-goto
∩⍴○⌈⍴⍺/∧\∨/⊢○ ⌿⍀⍴⌊
Подякували: vtorgashov1

3 Востаннє редагувалося vtorgashov (27.07.2015 13:09:48)

Re: Як відстежити обмін пакетів.

P.Y. написав:

Адреса сервера гри намертво прошита в самому .swf, задається руками, визначається автоматично за сайтом, з якого була запущена?

Найпростіше, звичайно, якщо ми самі можемо задати сервер. Далі треба написати свій проксі-сервер, який обмінюватиметься даними зі справжнім сервером, паралельно записуючи їх кудись у зрозумілому для нас форматі. Після цього конектимо іграшку до нашого проксі-сервера, проксі — до зовнішнього сервера, граємо, дивимось результат.

Утім, у флешах так, як правило, не роблять. Якщо іграшка автоматично конектиться на той сервер, з якого була завантажена, використовуючи протокол http, то можна підняти в себе апач, розмістити на ньому скачані .swf і власний скрипт, що працюватиме як описаний вище проксі-сервер.

Якщо ж іграшка містить у собі прошите ім'я сервера, треба якось змусити її конектитись на локальний сервер замість центрального. Наприклад, скачуємо .swf, прописуємо в hosts адресу 127.0.0.1 для домену сервера гри, далі як у попередніх варіантах. При цьому, попередньо треба визначити IP сервера гри, щоб використати для з'єднання з сервером у скрипті.

А немає якогось способу просто відстежити куди і що вона передає ?
Незнаю наприклад порт прослуховувати.
Скачати .swf файл не вийде.
Хотів через Cheat Engine дістати адресу зміной яка містить кількість очків, з памяті програми (запускаю гру не через браузер а через flashplayer_17.exe) але адреса постійно змінювалася.
І іще це в мене такі криві руки чи це такий захист що адреса після перезапуску програми змінювалася ?
Ip сервера незнаю де воно його бере але точно не з сайту.
Руками також нічого не водиться.
Гра називається "Tanki Online"

4

Re: Як відстежити обмін пакетів.

Wireshark'ом подивіться

Maybe a = Just a | Nothing
Подякували: vtorgashov1