1

Тема: Unity3D, чому зникає бордюр?

Прів. Мені тре було зробити такий чатик, повідомлення в котрому можуть бути зліва чи справа, і ще вони мають бати бордюр навколо себе.
Так от. Створив я префаби повідомлень, налаштував віконце чату, і якщо в режимі редактора додавати ті префаби, то все працює файно, і бордюри є. Але якщо робити то програмно під час програвання сцени, то спершу текст повідомлень з'їжджав вниз, хоча прямокутник, в котрому по ідеї має бути текст, стояв на місці, і також зникають бордюри.
З'їзд тексту я пофіксив, а бордюрів як немає, так і нема. При цьому в режимі редактування будь-яка картинка працює в якості бордюра, її видно, а в режимі програвання яку б картинку я не ставив - її не видно.
Чого так?

Прихований текст
Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!

2

Re: Unity3D, чому зникає бордюр?

Виявилось, що не дивлячись на 2D інтерфейс і використання простих картинок в якості спрайтів - масштабування по осі Z має вплив на то все.
Коли змінив його з 0 на 1, то все стало гаразд.

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!