1

Тема: Спадкування і віртуальні функції.

1.Визначити ієрархію класів (відповідно до варіанта).
2.Визначити в класі статичний компонент - покажчик на початок зв'язаного списку об'єктів і статичну функцію для перегляду списку.
3.Реалізувати класи.
4.Написати демонстраційну програму, у якій створюються об'єкти різних класів і поміщаються в список, після чого список проглядається.
5.Зробити відповідні методи не віртуальними і подивитися, що буде.
6.Реалізувати варіант, коли об'єкт додається в список при створенні, тобто в конструкторі (дивися пункт 6 наступного розділу).

Методичні вказівки.
1.Для визначення ієрархії класів зв'язати відношенням спадкування класи, приведені в додатку (для заданого варіанта). З перерахованих класів вибрати один, який буде стояти на чолі ієрархії. Це абстрактний клас. 2.Визначити у класах усі необхідні конструктори і деструктор.
3.Компонентні дані класу потрібно специфікувати  як protected.
4.Приклад визначення статичних компонентів: static person* begin; // покажчик на початок списку static void print(void); // перегляд списку
5.Статичну компоненту-дане потрібно ініціювати поза визначенням класу, у глобальній області.
6.Для додавання об'єкта в список варто передбачити метод класу, тобто об'єкт сам додає себе в список. Наприклад, a.Add() - об'єкт a додає себе в список.

Перелік класів. 1. студент, викладач, персона, зав. кафедрою .

2

Re: Спадкування і віртуальні функції.

Перечитайте правила форуму, вони коротші, ніж підручник по С++

printf("Nested comments is %s\n", */*/**/"*/"/*"/**/ == '*' ? "OFF" : "ON");
Подякували: koala1

3

Re: Спадкування і віртуальні функції.

Особливо п. 3.5 Правил. Якщо не виправите - тема піде на смітник.