1

Тема: [Unity] Wheel Collider обертання навколо центру обекта.

Маю я танчик який може рухатися вперед i назад.
А от як його повернути я не знаю.

Через transform.Rotate() вiн повертатися буде якось не правильно.
Тому що навiть боком повертати може.

Питання таке: Я повернути його навколо його центру щоб виглядало наче танк поверта.
Бо поворот як в машини (повертати Wheel Collider) взагалi не хоче щось робити тому що колес дуже багато.

Допоможiть будь ласка.

2

Re: [Unity] Wheel Collider обертання навколо центру обекта.

ну, зробіть, шоб колеса з однієї сторони не крутились, і їдьте, от і буде поворот

тут спілкуються українці (серед них є програмісти)
https://discord.gg/Zk29v4P

3 Востаннє редагувалося FakiNyan (23.12.2016 13:11:48)

Re: [Unity] Wheel Collider обертання навколо центру обекта.

і озьдо туторіал є
https://unity3d.com/learn/tutorials/pro … on-control

тут спілкуються українці (серед них є програмісти)
https://discord.gg/Zk29v4P

4 Востаннє редагувалося vtorgashov (23.12.2016 13:23:54)

Re: [Unity] Wheel Collider обертання навколо центру обекта.

FakiNyan написав:

і озьдо туторіал є
https://unity3d.com/learn/tutorials/pro … on-control

В тому способi деякi проблеми маю.
Якщо впертися боком танка в стiну то його просто посуне i вiн розвернеться.
А я хотiв зробити так щоб вiн не повертав якщо вперся в стiну.
PS: Вiн все одно крутиться на боцi.

5

Re: [Unity] Wheel Collider обертання навколо центру обекта.

Що до повороту вверх тармашками вирiшити просто
if (left[2].isGrounded && right[2].isGrounded)

А вот що до повороту об стiну поняття не маю як це зробити.