1 Востаннє редагувалося Sensetivity (18.04.2017 23:22:02)

Тема: Правильна структура бази / або реалізація кодом.

Доброго часу доби.
Потрібна порада щодо того, як збудувати базу / логіку для зв'язків між елементами.
Для прикладу: https://myanimelist.net/anime/21881/Sword_Art_Online_II
Нас цікавить блок Related Anime.
Загалом я хочу зберегти зв'язок родини.
Якщо взяти просто дві сутності А1 та Б1 і зробити між ними хронологію
А1 - початок
Б1 - продовження

То зробити перехресний зв'язок приквел-сиквел - не проблема. Проблема, коли треба зробити такі от штуки як "Other" чи "Summary" іт.д. які не є прямими нащадками. Далі, якщо навіть забити руками зв'язок постає питання як його оновлювати чи банально виводити. Адже для кожної сутності родинна мінятиметься.

Я думав над Nested sets, причому для кожної сутності будувати дерево з нею як з root`ом але не впевнений.
Є якісь ідеї?

2

Re: Правильна структура бази / або реалізація кодом.

Сумніваюсь що на форумі знають особливості наведеного вами ресурсу з аніме. Ви краще абстрагуйтесь від конкретного ресурсу й опишіть задачу більш універсально, може й щось підкажемо.

Подякували: varkon, ostap34PHP2

3 Востаннє редагувалося Sensetivity (19.04.2017 17:34:05)

Re: Правильна структура бази / або реалізація кодом.

ktretyak написав:

Сумніваюсь що на форумі знають особливості наведеного вами ресурсу з аніме. Ви краще абстрагуйтесь від конкретного ресурсу й опишіть задачу більш універсально, може й щось підкажемо.

Потрібно будувати/оновлювати своє дерево для кожного його листка.

4

Re: Правильна структура бази / або реалізація кодом.

дерево  треба  мати  одне  для  всiх  сутностей

Особисто я  вiддаю перевагу materialized path  а  не  nested sets

Путлер капут!
Подякували: 221VOLT, ostap34PHP2