1

Тема: Godot Engine

Дивно що до цих пір не створено теми по цьому дивовижному двигуну. Розробляю з друзями проект на ньому (спочатку обрали Unity, але довелось відмовитись по певним причинам).

Тому якщо хтось вирішить використовувати двигун Godot і матиме якісь питання/проблеми, задавайте - з радістю допоможу.

Коротко опишу його можливості:
- швидка розробка 2D/3D іграшок
- зручне середовище розробки IDE з підтримкою плагінів
- хороша документація та багато різних пригладів іграшок
- відкритість на безкоштовність
- відсутність сміття та блобів (на відміну від Unity)
- хороша інтеграція з 3D редакторами 3DS Max, Maya та Blender
- проста скриптова мова GDScript, у 3.0 версії додадуться С++ та Visual Scripting. Також є API для додавання власних мов, розвивається підтримка мови C#
- підтримка багатьох платформ: iOS, Android, BlackBerry,  Windows, OS X, Linux, *BSD, Haiku, HTML5 (з версії 3.0)
- хороше англомовне та російськомовне ком'юніті (сподіваюсь і ми підтягнемось)

Подякували: NagarD, bunyk, LoganRoss, 0xDADA11C7, bvn, /KIT\, ostap34PHP, 221VOLT8

2

Re: Godot Engine

Тільки Directx+shaders+C++, тільки хардкор *CRAZY*

Because tomorrow may be gone.

3

Re: Godot Engine

Розробляєте opensource чи "друзі", насправді, колеги?

4

Re: Godot Engine

koala написав:

Розробляєте opensource чи "друзі", насправді, колеги?

"друзі" це друзі :) Пишемо для себе стартап зі спільним бюджетом на графіку/маркетинг. Плануємо також в недалекому майбутньому співпрацювати з іншими бажаючими (художниками, game-дизайнерами, програмістами), забезпечивши не достаючі компоненти.

Подякували: 0x9111A, 0xDADA11C7, koala, ostap34PHP, 221VOLT5

5

Re: Godot Engine

Треба буде глянути на нього на вихідних.

6 Востаннє редагувалося 221VOLT (11.05.2017 22:45:54)

Re: Godot Engine

які мінімальні системні вимоги?
(на сайті не знайшов)

https://blog.clever-games.win/
Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.

7

Re: Godot Engine

221VOLT написав:

які мінімальні системні вимоги?
(на сайті не знайшов)

Для поточної версії 2.1 потрібно щоб відео драйвер підтримував OpenGL ES 2.0, для версії 3.0 - OpenGL ES 3.0.
Середовище розробки доступно для Linux, Windows & MacOS

8

Re: Godot Engine

eresid написав:
221VOLT написав:

які мінімальні системні вимоги?
(на сайті не знайшов)

Для поточної версії 2.1 потрібно щоб відео драйвер підтримував OpenGL ES 2.0, для версії 3.0 - OpenGL ES 3.0.
Середовище розробки доступно для Linux, Windows & MacOS

скільки памяті відеокарти, скільки оперативки мінімум, який процесор?

https://blog.clever-games.win/
Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.
Подякували: ostap34PHP1

9 Востаннє редагувалося LoganRoss (14.05.2017 11:20:50)

Re: Godot Engine

Дійсно, цікава штука. Недавно намагався створити власну гру "Hunter's Season", типу про полювання, результати невеликі, але двигун сподобався (якщо дороблю цю гру, то скину пізніше).
Кому цікаво, на github є вихідний код двигуна - https://github.com/godotengine/godot.

Особливо цікавить додавання підтримки С++, так як працюю  в основному з цією мовою і в неї є багато переваг, які важливі для ігр - швидкість, гнучкість і хороша підтримка, оскільки в ігровій індустрії практично всюди використовується С++, є багато готових рішень, які економлять час.

А що ви використовуєте при розробці ігр на Godot?

P.S. Виправив посилання.

Because tomorrow may be gone.
Подякували: ostap34PHP, 0xDADA11C7, koala, 221VOLT, eresid5

10

Re: Godot Engine

LoganRoss написав:

Кому цікаво, на github є вихідний код двигуна - https://github.com/godotengine/godot.

Ви в посиланні додали крапку, через це 404

Програмуй! або запрограмують тебе!
Мій старий нік: ost.bregin2014
Подякували: LoganRoss1

11

Re: Godot Engine

221VOLT написав:

скільки памяті відеокарти, скільки оперативки мінімум, який процесор?

для самого середовища розробки навіть не знаю, знайомий запускав на нетбуці з Intel Atom N270 + 1Гб ОЗУ, а так перевіряйте, вимоги там повинні бути мінімальні, а от для іграшок, залежно від кількості ресурсів/полігонів.

Подякували: 221VOLT, ostap34PHP2

12

Re: Godot Engine

LoganRoss написав:

А що ви використовуєте при розробці ігр на Godot?

GDScript використовуємо так як використовуємо поки версію 2.1, якщо з'явиться якась толкова ООП мова - на неї перейдемо. Розвивається порт з C#, сподіваюсь що теж увійде в офіційну поставку

Подякували: 0xDADA11C7, LoganRoss, ostap34PHP3