41

Re: Місце для бродіння

ви ж не якась гарна молоденька тьолочка, аби я був з вами, і допомагав. Більше не буду, читайте книжки.

тут спілкуються українці (серед них є програмісти)
https://discord.gg/Zk29v4P
Подякували: 0xDADA11C71

42

Re: Місце для бродіння

І на тому спасибі. Ви й так на мене багато зусиль потратили. Дюкую...

Звичайнісінький електрик, як наприклад, Лех Валенса.
Подякували: 0xDADA11C7, FakiNyan, /KIT\3

43

Re: Місце для бродіння

FakiNyan написав:

ви ж не якась гарна молоденька тьолочка, аби я був з вами, і допомагав. Більше не буду, читайте книжки.

Прихований текст
Віталік вийшов на полювання!
тьолочки, ховайтеся!  :D
elektryk написав:

І на тому спасибі. Ви й так на мене багато зусиль потратили. Дюкую...

пишіть ще - хтось та допоможе

https://blog.clever-games.win/
Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.

44

Re: Місце для бродіння

elektryk написав:
221VOLT написав:
var arr = [];
arr.push([7,8,9]);
arr.push([1,2,3]);
arr.push(["this", "is", "js"]);
console.log(arr);

Відкравається пустий масив.
заповнюється значеннями вручну.
виводиться на кран.
А як відкрити двомірний масив??
Як заповнити його випадковими значеннями??
Припустимо значенням 00 має бути заповнено 50% клітинок.
01 - 10%
02 - 10%
03 - 10%
04 - 20%

створюється одновимірний, закидається 2й вимір
в результаті у нас на руках двовимірний масив

https://blog.clever-games.win/
Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.

45 Востаннє редагувалося 221VOLT (25.09.2017 21:16:15)

Re: Місце для бродіння

elektryk написав:
221VOLT написав:
var arr = [];
arr.push([7,8,9]);
arr.push([1,2,3]);
arr.push(["this", "is", "js"]);
console.log(arr);

Відкравається пустий масив.
заповнюється значеннями вручну.
виводиться на кран.
А як відкрити двомірний масив??
Як заповнити його випадковими значеннями??
Припустимо значенням 00 має бути заповнено 50% клітинок.
01 - 10%
02 - 10%
03 - 10%
04 - 20%

//рандом число від 1 до 100
function random1to100(){
  return Math.floor((Math.random() * 100) + 1);
}

//повернення значення в залежності від % та значень
function get_my_value(x){
  //пропишемо наші відсоткові значення
  var percents = [50,10,10,10,20];  
  if(x <= percents[0]){
    return '00';
  }
  var z1 = percents[0] + percents[1];
  if(x <= z1){
    return '01';
  }
  var z2 = z1 + percents[2];
  if(x <= z2){
    return '02';
  }
  var z3 = z2 + percents[3];
  if(x <= z3){
    return '03';
  }
  return '04';
}

//генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок
function generate_random_map(x,y){
  var z = [];
  var z2 = [];
  for(var i=0;i<x;i++){
    for(var j=0;j<y;j++){
      z2.push(get_my_value(random1to100()));
    }
    z.push(z2);
    z2 = [];
  }
  return z;
}

var my_map = generate_random_map(10,10);
console.log(my_map);

отак. а ооп залишимо збоченцям!

https://blog.clever-games.win/
Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.

46

Re: Місце для бродіння

221VOLT написав:
elektryk написав:
221VOLT написав:
var arr = [];
arr.push([7,8,9]);
arr.push([1,2,3]);
arr.push(["this", "is", "js"]);
console.log(arr);

Відкравається пустий масив.
заповнюється значеннями вручну.
виводиться на кран.
А як відкрити двомірний масив??
Як заповнити його випадковими значеннями??
Припустимо значенням 00 має бути заповнено 50% клітинок.
01 - 10%
02 - 10%
03 - 10%
04 - 20%

//рандом число від 1 до 100
function random1to100(){
  return Math.floor((Math.random() * 100) + 1);
}

//повернення значення в залежності від % та значень
function get_my_value(x){
  //пропишемо наші відсоткові значення
  var percents = [50,10,10,10,20];  
  if(x <= percents[0]){
    return '00';
  }
  var z1 = percents[0] + percents[1];
  if(x <= z1){
    return '01';
  }
  var z2 = z1 + percents[2];
  if(x <= z2){
    return '02';
  }
  var z3 = z2 + percents[3];
  if(x <= z3){
    return '03';
  }
  return '04';
}

//генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок
function generate_random_map(x,y){
  var z = [];
  var z2 = [];
  for(var i=0;i<x;i++){
    for(var j=0;j<y;j++){
      z2.push(get_my_value(random1to100()));
    }
    z.push(z2);
    z2 = [];
  }
  return z;
}

var my_map = generate_random_map(10,10);
console.log(my_map);

отак. а ооп залишимо збоченцям!

САме так, але "z.push(z2)" - і є оте ООП. Ну та то таке...
Метод push додає елемент до масиву. А як перевизначить елемент??

Звичайнісінький електрик, як наприклад, Лех Валенса.

47 Востаннє редагувалося FakiNyan (25.09.2017 22:04:18)

Re: Місце для бродіння

var arr = [1, 2, 3];
arr[3]=5;
arr.dick="head";
arr.push(6);
arr// [1, 2, 3, 5, 5, head]

варіянти додавання елементу до масиву, якщо на тому місці вже був елемент, то він перезапишеться

тут спілкуються українці (серед них є програмісти)
https://discord.gg/Zk29v4P

48

Re: Місце для бродіння

А як робити прихований текст??

Звичайнісінький електрик, як наприклад, Лех Валенса.

49

Re: Місце для бродіння

opacity: 0;
visibility: hidden;
display: none;
width: 0;
height: 0;
transform: rotateY(180deg);

ще можна поверх тексту поставити елемент з position: absolute;

тут спілкуються українці (серед них є програмісти)
https://discord.gg/Zk29v4P

50 Востаннє редагувалося elektryk (27.09.2017 18:59:11)

Re: Місце для бродіння

Чомусь не можна приєднати файл з розширенням *.html??
Тому я приєдную його з розширенням *.txt
Як зробити, щоб менший квадарт накладався на більший??
Бо в мене вони поряд розміщуються.

Post's attachments

brod2.3.txt 2.1 kb, 41 downloads since 2017-09-25 

Звичайнісінький електрик, як наприклад, Лех Валенса.

51

Re: Місце для бродіння

elektryk написав:
221VOLT написав:
//рандом число від 1 до 100
function random1to100(){
  return Math.floor((Math.random() * 100) + 1);
}

//повернення значення в залежності від % та значень
function get_my_value(x){
  //пропишемо наші відсоткові значення
  var percents = [50,10,10,10,20];  
  if(x <= percents[0]){
    return '00';
  }
  var z1 = percents[0] + percents[1];
  if(x <= z1){
    return '01';
  }
  var z2 = z1 + percents[2];
  if(x <= z2){
    return '02';
  }
  var z3 = z2 + percents[3];
  if(x <= z3){
    return '03';
  }
  return '04';
}

//генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок
function generate_random_map(x,y){
  var z = [];
  var z2 = [];
  for(var i=0;i<x;i++){
    for(var j=0;j<y;j++){
      z2.push(get_my_value(random1to100()));
    }
    z.push(z2);
    z2 = [];
  }
  return z;
}

var my_map = generate_random_map(10,10);
console.log(my_map);

отак. а ооп залишимо збоченцям!

САме так, але "z.push(z2)" - і є оте ООП. Ну та то таке...
Метод push додає елемент до масиву. А як перевизначить елемент??

добре, яким парадигмам ооп відповідає "z.push(z2)" ?

https://blog.clever-games.win/
Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.

52

Re: Місце для бродіння

221VOLT написав:
elektryk написав:
221VOLT написав:
//рандом число від 1 до 100
function random1to100(){
  return Math.floor((Math.random() * 100) + 1);
}

//повернення значення в залежності від % та значень
function get_my_value(x){
  //пропишемо наші відсоткові значення
  var percents = [50,10,10,10,20];  
  if(x <= percents[0]){
    return '00';
  }
  var z1 = percents[0] + percents[1];
  if(x <= z1){
    return '01';
  }
  var z2 = z1 + percents[2];
  if(x <= z2){
    return '02';
  }
  var z3 = z2 + percents[3];
  if(x <= z3){
    return '03';
  }
  return '04';
}

//генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок
function generate_random_map(x,y){
  var z = [];
  var z2 = [];
  for(var i=0;i<x;i++){
    for(var j=0;j<y;j++){
      z2.push(get_my_value(random1to100()));
    }
    z.push(z2);
    z2 = [];
  }
  return z;
}

var my_map = generate_random_map(10,10);
console.log(my_map);

отак. а ооп залишимо збоченцям!

САме так, але "z.push(z2)" - і є оте ООП. Ну та то таке...
Метод push додає елемент до масиву. А як перевизначить елемент??

добре, яким парадигмам ооп відповідає "z.push(z2)" ?

кхм, push - функція, що належить об'єкту z. Вона викликається як метод, через крапку, і оперує над об'єктом z.
Якби воно виглядало як

push(z, z2);

тоді б це було функціональщиною, а так ні це - оопещина.

тут спілкуються українці (серед них є програмісти)
https://discord.gg/Zk29v4P

53

Re: Місце для бродіння

Чомусь не можна приєднати файл з розширенням *.html??
Тому я приєдную його з розширенням *.txt
Як зробити, щоб менший квадарт накладався на більший??
Бо в мене вони поряд розміщуються.

Post's attachments

brod2.3.txt 2.1 kb, 37 downloads since 2017-09-27 

Звичайнісінький електрик, як наприклад, Лех Валенса.

54

Re: Місце для бродіння

FakiNyan написав:

кхм, push - функція, що належить об'єкту z. Вона викликається як метод, через крапку, і оперує над об'єктом z.
Якби воно виглядало як

push(z, z2);

тоді б це було функціональщиною, а так ні це - оопещина.

згода, обєкт

незгода, це було би процедурщиною
відмінностей між імперативщиною і функціональщиною є трохи більше, ніж відсутність крапки
наприклад, розпочинаючи з особливостей роботи

https://blog.clever-games.win/
Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.