1 Востаннє редагувалося Fox (02.12.2017 16:46:06)

Тема: DirectX 9 крива текстура.

Думав зробити бродилку на С++ з використанням DirectX.
Рендер зробити змiг а вот текстуру нi.
Ну як хтось знатиме що не так то скажiть.
Текстура (скрин з фотошопу)
https://i.imgur.com/5pdW0NJ.png
Те що D3D показав
https://i.imgur.com/0rPD7Vi.png
Ну I код.

struct CUSTOMVERTEX { D3DVECTOR pos; DWORD color; D3DXVECTOR2 uv; };    // Texture coordinates };
struct Facet { 
    CUSTOMVERTEX a;
    CUSTOMVERTEX b;
    CUSTOMVERTEX c;
    CUSTOMVERTEX d;
};

std::vector< Facet >      m_Vertices;
    std::vector< DWORD >         m_Indices;

m_Vertices.push_back({
        { pX + -0.5f, pY + 0.5f, pZ + -0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 1.0f, 0.0f }, },
        { pX + -0.5f, pY + 0.5f, pZ + 0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 1.0f,1.0f }, },
        { pX + 0.5f, pY + 0.5f, pZ + -0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 0.0f, 1.0f }, },
        { pX + 0.5f, pY + 0.5f, pZ + 0.5f, D3DCOLOR_XRGB(255, 255, 255), { 0.0f, 0.0f }, }
    });

    m_Indices.push_back(index);
    index += 1;
    m_Indices.push_back(index);
    index += 1;
    m_Indices.push_back(index);

    m_Indices.push_back(index);
    m_Indices.push_back(index - 1);
    index += 1;
    m_Indices.push_back(index);
    index += 1;

{ 1.0f, 0.0f }, },
{ 1.0f,1.0f }, },
{ 0.0f, 1.0f }, },
{ 0.0f, 0.0f }, }
Цi значення я спочатку спробував зробити як на картинцi а потiм просто на рандомi писав.
http://www.chadvernon.com/blog/wp-content/uploads/2007/07/paneltex.jpg
PS: Не знаю чи це можна вiднести до роздiлу "Розробка iгор".
Бо в мене тут проблема швидше з моделями.
Ну але якщо не там створив то вибачаюся.

2 Востаннє редагувалося Fox (02.12.2017 18:06:29)

Re: DirectX 9 крива текстура.

Коротко про мiй дебаг)
https://i.imgur.com/vdpUCCe.png
Тепер все рендерить як треба.
Виявилося я трохи не так уявляв де точки :С

Подякували: FakiNyan1