1

Тема: Дискусія про кодерство в Community

Власне, сабж

Altair8800 написав:
Bartash написав:
Altair8800 написав:

Давати будь-кому писати говнокод і при цьому слідкувати за чистотою проекту - так собі заняття. Хіба що вам нічим зайнятись.
Зрозуміло, все стандартно.

Можемо окрему тему створити - тут тема надовго розтягнеться, якщо вглиб пірнати. :)

А давайте.

Робота в коммьюніті - далеко не найкращий вибір, але багато хто туди йде через:

1. Гроші (пару років тому в опенстеку)
2. Досвід або амбіції(стану крутим і рейтингу накручу)
3. Високі матерії ("ісправіть ісходнікі міра")
4. Халявних кодерів (в коммуніті всі пишуть задарма, а профіт беруть окремі компанії, які потім це лайно адаптують і допилюють у себе як "окремі кастомізації"), які прийшли сюди через п.1-3.
5. Відсутність порогу входу. Без жартів. Та, ламера не зааппрувлять ніколи, але заборонити йому пропонувати лайно  патчсет ніхто не може (ну максимум поскаржаться, його забанять - він перереєструється).

Як і будь-яка спільнота, коммуніті живе і розвивається та ускладнюється. Певна річ, що кодревьюери та архітектори - найбрудніша справа, але на неї когось обирають (як правило, за обсягами внеску та іншими мірялками). При цьому спланувати гнучку, стабільну, надійну архітектуру важко, а коли кодерів - 100500+, то нереально. Крім того, потрібно робити затвердження чи відхилення купи патчів (деякі без core-девелопера не можна мержити).

Короткі тези:
1. Справа не в тім, що нічим зайнятись. Впрягся/запрягли - тягни. Не можеш - поступись, інші зайдуть.
2. Чистота коду у потужному коммуніті, як правило, перевіряється автоматичними джобами, а нормальні проекти мають підкріплений CI. Або ж усе руцями.

Висновки, виходячи з теми-предка:
1. Не завжди вийде достукатися до юзера Vishivanatanabrahmaputra, який запушив кривий комміт, до його рев'юерів та ін. задіяних нікнеймів, щоб осягнути розумом дзен, який викладався у тому комміті.

Altair8800, прошу. :)

I belong to the Dead Generation.
Подякували: ping1

2

Re: Дискусія про кодерство в Community

Bartash написав:

1. Гроші (пару років тому в опенстеку)

От хіба що пару років та й то не факт. Імхо, можуть кинути навіть будучи офіційно влаштованим в велику (чи не дуже) компанію, будучи чистими перед подтковою, хоч тут, хоч в Кремнієвій долині і т.д. і т.п. - 100% гарантій нема.
Людям, які йдуть в опенстек заради грошей, я можу побажати удачі. Після того як перестану сміятись, звичайно.

2. Досвід або амбіції(стану крутим і рейтингу накручу)

Це вже ближче до справи. Я б навіть припустив, що 90%+ йдуть туди заради галочки в резюме.

3. Високі матерії ("ісправіть ісходнікі міра")

Випливає з попереднього пункту. Молодняк, який готовий працювати за їжу заради галочки в резюме
можливості пощупати щось справжнє й підвищити свою самооцінку. Юнацький максималізм наглядно.

За ці два пункти відразу: мета в цих людей просто звикнути писати код. Зверніть увагу, не програмувати, а писати код. З точки зору девелопера, який розвивається, це корисна річ. З точки зору продукту - він не буде конкурентноздатним і єдиний його плюс це дешевість/безкоштовність.

4. Халявних кодерів (в коммуніті всі пишуть задарма, а профіт беруть окремі компанії, які потім це лайно адаптують і допилюють у себе як "окремі кастомізації"), які прийшли сюди через п.1-3.

Хуяк-хуяк і в продакшен(с)
Деякі продуктові компанії так і живуть.

5. Відсутність порогу входу. Без жартів.

Та я й не сумніваюсь в цьому. :)

При цьому спланувати гнучку, стабільну, надійну архітектуру важко, а коли кодерів - 100500+, то нереально.

Десь оце я і мав на увазі.

Короткі тези:
1. Справа не в тім, що нічим зайнятись. Впрягся/запрягли - тягни. Не можеш - поступись, інші зайдуть.
2. Чистота коду у потужному коммуніті, як правило, перевіряється автоматичними джобами, а нормальні проекти мають підкріплений CI. Або ж усе руцями.

Висновки, виходячи з теми-предка:
1. Не завжди вийде достукатися до юзера Vishivanatanabrahmaputra, який запушив кривий комміт, до його рев'юерів та ін. задіяних нікнеймів, щоб осягнути розумом дзен, який викладався у тому комміті.

Або ти схиблений фанатик, якому копирсатися в коді тільки в радість, наскільки б брудним той не був, або ти відповідальний за свою справу, що, матюкаючись через одне слово, сумлінно робиш свою справу, або відсторонюєшся від проекту.
Опенстек може мати сенс (тобто, щось більше за отримання досвіду для окремого рандомного недопрограміста), коли його комуна складається зі знайомих людей чи друзів, яких об'єднує щось більше за написати код. Тому що вийде щось подібне до команди, яка ще й буде рівномірно розвиватись, перегруповуватись, оптимізуватись. Робота в команді дуже важливий навик при офіційному працюванні, матиму сміливість сказати, такий же важливий як робота з технологіями.
Можливі комбінації.

Altair8800, прошу. :)

Прихований текст
Тузік, фас!

3

Re: Дискусія про кодерство в Community

Altair8800 написав:

От хіба що пару років та й то не факт. Імхо, можуть кинути навіть будучи офіційно влаштованим в велику (чи не дуже) компанію, будучи чистими перед подтковою, хоч тут, хоч в Кремнієвій долині і т.д. і т.п. - 100% гарантій нема.
Людям, які йдуть в опенстек заради грошей, я можу побажати удачі. Після того як перестану сміятись, звичайно.

Ви дійсно не знаєте, про що говорите.
Про компанії - ну, подивіться на Rackspace, Mirantis (вендори) чи Verizon (Vodafone), Wargaming (World of Tanks), AT&T (їх кастомери) та їх показники за останні років 5-10. І це при тому, що ці контори також влили немаленькі гроші у своїх розробників, які теж були частиною коммуніті.
Можливо, ви мене невірно зрозуміли. За грошима туди йдуть або контори, або стартапери. :)

Це вже ближче до справи. Я б навіть припустив, що 90%+ йдуть туди заради галочки в резюме.

Раніше ця галочка вважалася чи не вимогою при пошуку роботи у Забугряндії. Зараз - радше лайливе слово.

Випливає з попереднього пункту. Молодняк, який готовий працювати за їжу заради галочки в резюме
можливості пощупати щось справжнє й підвищити свою самооцінку. Юнацький максималізм наглядно.

+

За ці два пункти відразу: мета в цих людей просто звикнути писати код. Зверніть увагу, не програмувати, а писати код. З точки зору девелопера, який розвивається, це корисна річ. З точки зору продукту - він не буде конкурентноздатним і єдиний його плюс це дешевість/безкоштовність.

Не тільки. Будь-який продукт має архітектуру. Пишучи код, набуваєш навичок і додаєш у розумінні принципів побудови системи (якщо, звісно, не одними юніттестами промишляти). Крім того, окремі кадри можуть завдяки просуванню бути побаченими (конференції, або навіть банальні відзнаки компанії), а це дає різних розмірів пенделя вперед. А можуть і програти - ризики є (одному моєму колезі компанія подарувала машинку, а другий лишився з носом, бо напрям у компанії згорнули).

Хуяк-хуяк і в продакшен(с)
Деякі продуктові компанії так і живуть.

Ну, про рекспейс і мірантіс я згадував уже..

Або ти схиблений фанатик, якому копирсатися в коді тільки в радість, наскільки б брудним той не був, або ти відповідальний за свою справу, що, матюкаючись через одне слово, сумлінно робиш свою справу, або відсторонюєшся від проекту.
Опенстек може мати сенс (тобто, щось більше за отримання досвіду для окремого рандомного недопрограміста), коли його комуна складається зі знайомих людей чи друзів, яких об'єднує щось більше за написати код. Тому що вийде щось подібне до команди, яка ще й буде рівномірно розвиватись, перегруповуватись, оптимізуватись. Робота в команді дуже важливий навик при офіційному працюванні, матиму сміливість сказати, такий же важливий як робота з технологіями.
Можливі комбінації.

Я люблю писати код, але супербрудного як під спойлером, як правило, не торкаюся.

Прихований текст
https://media.giphy.com/media/DxkuG2oJfWF7G/giphy.gif

При цьому прямо-таки відповідальним мене назвати складно. А на проекті таких, як я, було і по кілька людей, і весь штат. Ваш патчсет з бінарною логікою світу не пройшов гейт, на допрацювання. :)

Коммуніті існує не за класичними законами команди. Та, там є первинні принципи, але еволюційні відмінності даються взнаки. Безперечно, там є core-команда, яка шарить у проекті більше за всіх та робить архітектуру, але їхня % частка, як правило, мізерна. А якщо робити коммуніті лише зі "знайомих та друзів", то це буде банальна команда і не більше.

Прихований текст
Або у Вас не конче з манерами, або намагаєтеся образити, нє?
I belong to the Dead Generation.

4

Re: Дискусія про кодерство в Community

я думаю в кожному комуніті все організовано по своєму, є плюси і мінуси, часто твої патчі не вносять, як Торвальдс пише "бидлокод", такий код в ядрі не потрібен. Є проекти особливо libreoffice, так там взагалі люди вкладають код, просять добавити новинку, а йому "я не знаю що цей код робить", і таке буває. Одним словом опенсорс

- Поганому трояну фаєрвол заважає
- Ніколи не програмуйте та не пийте пиво
Якщо ви з першого разу написали програму, в якій немає жодної помилки, повідомте про це системного програмісту: він виправить помилки в компіляторі

5

Re: Дискусія про кодерство в Community

не  зовсIм  зрозумiло  до  чого  тема.  Нормальнi люди  беруть  участь  в  комунiтi  не ради комунiтi а  ради  участi в  цiкавому  та/або корисному   проектi.

Путлер капут!
Подякували: iovchynnikov1

6

Re: Дискусія про кодерство в Community

Ви дійсно не знаєте, про що говорите.

Добре, ви можете прояснити моменти, які, як вам здається, я не розумію?

Про компанії - ну, подивіться на Rackspace, Mirantis (вендори) чи Verizon (Vodafone), Wargaming (World of Tanks), AT&T (їх кастомери) та їх показники за останні років 5-10. І це при тому, що ці контори також влили немаленькі гроші у своїх розробників, які теж були частиною коммуніті.

Це тонкощі вибудови бізнесових стосунків.
Я не схильний розглядати окремі випадки й думати "ось вони дійшли до успіху, то і ми дійдемо". Дехто ж не доходить. Декому пощастило опинитись в потрібний час в потрібному місці. І оце співвідношення успішних проектів до неуспішних мене більш цікавить.

Можливо, ви мене невірно зрозуміли.

Можливо *PARDON*

За грошима туди йдуть або контори, або стартапери. :)

Це вже цікаво.
Стартаперів я ще можу зрозуміти, тут питань практично немає, а от в поняттях компанії справи будуть серйозніші. В компанії є лейбл, ресурси (час, люди, гроші...) - ризики трохи інші й враховуються ще додаткові параметри. Я хочу сказати, що процес прийняття рішення в цьому випадку буде складніший і відсоток прийнятих опенстеків хоча б трішки буде меншим.

Пишучи код, набуваєш навичок і додаєш у розумінні принципів побудови системи (якщо, звісно, не одними юніттестами промишляти).

Це залежить від самої людини й специфіки її роботи.

Крім того, окремі кадри можуть завдяки просуванню бути побаченими (конференції, або навіть банальні відзнаки компанії), а це дає різних розмірів пенделя вперед. А можуть і програти - ризики є (одному моєму колезі компанія подарувала машинку, а другий лишився з носом, бо напрям у компанії згорнули).

Здається, це вже перейшо в обговорення плюшок компанії, а не роботі в опенстеці, ні?

Хуяк-хуяк і в продакшен(с)
Деякі продуктові компанії так і живуть.

Ну, про рекспейс і мірантіс я згадував уже..

Тому я й написав "деякі", щоб врахувати випадки коли це не так. :)

Я люблю писати код, але супербрудного як під спойлером, як правило, не торкаюся.

Прихований текст
https://media.giphy.com/media/DxkuG2oJfWF7G/giphy.gif

При цьому прямо-таки відповідальним мене назвати складно.

Це ваші суб'єктивні властивості.

А на проекті таких, як я, було і по кілька людей, і весь штат.

Вибірка уже точніша, але все ще можна списати на частковий випадок.
А взагалі, давайте більше параметрів: зробіть кореляцію між бажанням писати код, досвідом в програмуванні та досвідом на роботі програмістом.
Мені не потрібні усі дані про кожного робітника, достатньо самих висновків.

Ваш патчсет з бінарною логікою світу не пройшов гейт, на допрацювання. :)

В мене немає остаточної думки щодо цього всього.
В нас тут дискусія. Ви задаєте свою точку зору, я задаю свою і по ходу обговорення в своїх протилежних речах ми доходимо до консенсусу.
Не поспішайте з висновками :)

Коммуніті існує не за класичними законами команди.

Логічно.

Та, там є первинні принципи, але еволюційні відмінності даються взнаки. Безперечно, там є core-команда, яка шарить у проекті більше за всіх та робить архітектуру, але їхня % частка, як правило, мізерна.

Логічно[2]
Абсолютно кожному не обов'язково знати всю інформацію про проект.

А якщо робити коммуніті лише зі "знайомих та друзів", то це буде банальна команда і не більше.

Що не так вже й погано :)

Прихований текст
Або у Вас не конче з манерами, або намагаєтеся образити, нє?
Прихований текст
Не знаю що гірше.
Мене трішки напрягло оце закликання до обговорення, ніби чекають коли я вже розпинатись тут буду.
Це моє особисте сприйняття і проблеми цього сприйняття, я вже сам розумію, що порівняння з собакою було надто грубим з моєї сторони.
Прошу пробачення, мій фейл.

7

Re: Дискусія про кодерство в Community

caballero написав:

Нормальнi люди  беруть  участь  в  комунiтi  не ради комунiтi

Обстановка дуже впливає на процес роботи. Люди йдуть з цікавих проектів лише тому, що менеджмент став неадекватним - такі випадки мають місце в реальному житті.

а  ради  участi в  цiкавому  та/або корисному   проектi.

Я тут бачу той максималізм, про який говорив вище :)

8

Re: Дискусія про кодерство в Community

Обстановка дуже впливає на процес роботи. Люди йдуть з цікавих проектів лише тому, що менеджмент став неадекватним - такі випадки мають місце в реальному житті.

робiть форк  проекту та  менеджентемiть як вважаете  за  потрiбне

А якщо робити коммуніті лише зі "знайомих та друзів"

ви  уявлення  не  маете про що  говорите.  Зiбрати  комунiтi  дуже непросто - там  не стоiть  черга що  можна  вибирати та  розводити  кумовство.

Путлер капут!

9

Re: Дискусія про кодерство в Community

там  не стоiть  черга що  можна  вибирати та  розводити  кумовство

А чи буває в комюнітях корупція?

All you want is a dingle,
What you envy's a schwang,
A thing through which you can tinkle,
Or play with, or simply let hang...

10 Востаннє редагувалося 221VOLT (04.01.2018 01:06:02)

Re: Дискусія про кодерство в Community

що таке

опенстек

?

ви ведете мову про open source чи про щось інше?

Це ще не кінець. Це навіть не початок кінця. Але, можливо, це кінець початку.
Зростання мудрості можна точно вимірювати ступенем зменшення злоби.

11

Re: Дискусія про кодерство в Community

caballero написав:

Обстановка дуже впливає на процес роботи. Люди йдуть з цікавих проектів лише тому, що менеджмент став неадекватним - такі випадки мають місце в реальному житті.

робiть форк  проекту та  менеджентемiть як вважаете  за  потрiбне

Краще кожен бути займатись тим, що в нього краще виходить.

А якщо робити коммуніті лише зі "знайомих та друзів"

ви  уявлення  не  маете про що  говорите.  Зiбрати  комунiтi  дуже непросто - там  не стоiть  черга що  можна  вибирати та  розводити  кумовство.

Спокійно. Це просто частковий випадок. Можемо його відкинути через малоймовірність, без проблем.

12

Re: Дискусія про кодерство в Community

@Altair8800

Добре, ви можете прояснити моменти, які, як вам здається, я не розумію?

Це тонкощі вибудови бізнесових стосунків.
Я не схильний розглядати окремі випадки й думати "ось вони дійшли до успіху, то і ми дійдемо". Дехто ж не доходить. Декому пощастило опинитись в потрібний час в потрібному місці. І оце співвідношення успішних проектів до неуспішних мене більш цікавить.

Мова ж ішла не про тонкощі. Коли з'явився опенстек як проект, туди пішов натовп, частина цього натовпу (гадаю, більша) - з метою наварити потім на цьому проекті.
По суті, я коментував

Людям, які йдуть в опенстек заради грошей, я можу побажати удачі. Після того як перестану сміятись, звичайно.

хіба що ми з Вами вклали у поняття людей різний зміст.

Це вже цікаво.
Стартаперів я ще можу зрозуміти, тут питань практично немає, а от в поняттях компанії справи будуть серйозніші. В компанії є лейбл, ресурси (час, люди, гроші...) - ризики трохи інші й враховуються ще додаткові параметри. Я хочу сказати, що процес прийняття рішення в цьому випадку буде складніший і відсоток прийнятих опенстеків хоча б трішки буде меншим.

І компанії, і стартапери - підприємницькі структури. Відмінності, у першу чергу, у масштабі і капіталі, від того залежить також і вибір відповідного проекту, сфери і т.д.

Це залежить від самої людини й специфіки її роботи.

Не залежить. Якщо людина працює з проектом, вона хоч-не-хоч та прокачається (просто на різному рівні).

Здається, це вже перейшо в обговорення плюшок компанії, а не роботі в опенстеці, ні?

Це не залежить від конкретної компанії: будь-яка контора може помітити потрібні кадри під час роботи в коммуніті, тим паче що різні "рейтинги-порівнялки" прискорюватимуть такий пошук.

Що не так вже й погано :)

Але ж то не буде вже коммуніті :).

Прихований текст
Не знаю що гірше.
Мене трішки напрягло оце закликання до обговорення, ніби чекають коли я вже розпинатись тут буду.
Це моє особисте сприйняття і проблеми цього сприйняття, я вже сам розумію, що порівняння з собакою було надто грубим з моєї сторони.
Прошу пробачення, мій фейл.
Прихований текст
Я, власне, півжартома запропонував виокремити дискусію, так що ми її можемо закрити коли завгодно. :)



Якщо не образа, то саме порівняння норм. :)

I belong to the Dead Generation.

13

Re: Дискусія про кодерство в Community

Bartash написав:

Це залежить від самої людини й специфіки її роботи.

Не залежить. Якщо людина працює з проектом, вона хоч-не-хоч та прокачається (просто на різному рівні).

Погоджуюсь, тривала дія підвищує скіли людини безпосередньо або когнітивно (пам'ять, спосіб мислення і т.д.) А такі параметри, як оточення і здатності самої людини, впливають на охват "чомусь навчитись" і швидкість його досягнення.
В межах опенстеку, людина приходить пахати, тому оце "чомусь" буде здобуватись ціленаправлено. З цим все зрозуміло.
Тепер, що я мав на увазі:
Сама людина.
Теоретично, кожен здатен стати профі ну в будь-якій сфері, все необхідне для цього є. Але у кожного різний поріг сприйняття й засвоєння інформації, різні інтереси, робота психічних механізмів. Не завжди можна отримати бажаний результат, не всі речі можна осмислити. Можливості конкретної людини накладають обмеження в досягненні нею конкретної мети, хоча від того вона не стає недосяжною.
Щодо оточення.
Ваші професійні навики залежить від того, який спектр задач ви вирішуєте. Якщо ви будете їздити на велосипеді, у вас прокачається навик їзди на велосипеді.

Я зараз розповів очевидні речі і, можливо, це не відносилось до теми, але дуже хотілось висказатись.

14

Re: Дискусія про кодерство в Community

Altair8800 написав:
Bartash написав:

Це залежить від самої людини й специфіки її роботи.

Не залежить. Якщо людина працює з проектом, вона хоч-не-хоч та прокачається (просто на різному рівні).

Погоджуюсь, тривала дія підвищує скіли людини безпосередньо або когнітивно (пам'ять, спосіб мислення і т.д.) А такі параметри, як оточення і здатності самої людини, впливають на охват "чомусь навчитись" і швидкість його досягнення.
В межах опенстеку, людина приходить пахати, тому оце "чомусь" буде здобуватись ціленаправлено. З цим все зрозуміло.
Тепер, що я мав на увазі:
Сама людина.
Теоретично, кожен здатен стати профі ну в будь-якій сфері, все необхідне для цього є. Але у кожного різний поріг сприйняття й засвоєння інформації, різні інтереси, робота психічних механізмів. Не завжди можна отримати бажаний результат, не всі речі можна осмислити. Можливості конкретної людини накладають обмеження в досягненні нею конкретної мети, хоча від того вона не стає недосяжною.
Щодо оточення.
Ваші професійні навики залежить від того, який спектр задач ви вирішуєте. Якщо ви будете їздити на велосипеді, у вас прокачається навик їзди на велосипеді.

Я зараз розповів очевидні речі і, можливо, це не відносилось до теми, але дуже хотілось висказатись.

В принципі, та, додати чи спростувати тут нічого.

I belong to the Dead Generation.