21

Re: Складний вибір

Husky написав:
FakiNyan написав:

на c#, на лінійній алгебрі, фізиці, тригонометрії, паттернах програмування, вивчати треба все, роботи в Україні мало

математику в цілому і фізику не полюбляю зі школи... напевно Ви трохи мені відкрили очі на ситуацію.

Ви не любили саме математику чи те як вам викладають матиматику?

Спробуйте осилити оцю сторінку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0 … 1%82%D1%8C  в гейм деві в більшості випадків ото О прийдеться рахувати кожен день.

22

Re: Складний вибір

Torbins написав:
Husky написав:

Хочу працювати в ігровій індустрії, як можна себе проявити в цій сфері з боку програмування, не маю уявлення.

Написання офлайн гри можна розділити на три великі частини: написання ігрового рушія, написання скриптів та створення трьохвимірної графіки. З графікою думаю усе зрозуміло. Для ігрового рушія треба мати ґрунтовні знання як в області лінійної алгебри, так і знати особливості роботи сучасних відеокарт. Кротше кажучи, це дуже складно. Що стосується скриптів, то вони поєднують ігровий рушій та трьохвимірні моделі, змушуючи їх рухатися, роблять ігровий світ живим. Приблизно уявити, як виглядають такі скрипти, можна тут: https://www.codingame.com
У випадку з онлайн грою, іще треба добре розбиратися в комп'ютерних мережах, базах даних та багатопоточному програмуванні.

уже відповів трохи вище, з мат частиною і фізикою дуже слабко і не полюбляю.  Напевне не в те русло хочу підатися

23

Re: Складний вибір

Husky написав:
Torbins написав:
Husky написав:

Хочу працювати в ігровій індустрії, як можна себе проявити в цій сфері з боку програмування, не маю уявлення.

Написання офлайн гри можна розділити на три великі частини: написання ігрового рушія, написання скриптів та створення трьохвимірної графіки. З графікою думаю усе зрозуміло. Для ігрового рушія треба мати ґрунтовні знання як в області лінійної алгебри, так і знати особливості роботи сучасних відеокарт. Кротше кажучи, це дуже складно. Що стосується скриптів, то вони поєднують ігровий рушій та трьохвимірні моделі, змушуючи їх рухатися, роблять ігровий світ живим. Приблизно уявити, як виглядають такі скрипти, можна тут: https://www.codingame.com
У випадку з онлайн грою, іще треба добре розбиратися в комп'ютерних мережах, базах даних та багатопоточному програмуванні.

уже відповів трохи вище, з мат частиною і фізикою дуже слабко і не полюбляю.  Напевне не в те русло хочу підатися

не підавайтесь в те русло заради грошей. Я, врешті-решт, перейшов на front-end, тому що робота легша, платять більше, і знайти роботу теж легко. В вільний час почитую підручник з математики для розробників ігор https://www.amazon.com/Foundations-Game … BRHN8MV342
Йде туго, часом не можу зрозуміти різні штуки, але крок за кроком будується хоч якийсь фундамент, необхідний для подальшого поступу в цій сфері. До речі, ось тема, де я то все роблю (дивіться останні сторінки) http://replace.org.ua/post/113056/#p113056.

Так то в геймдеві багато чого крутого мона робити, з візуальної точки зору, але вхідний рівень високий, без математики ніяк.
Ось, наприклад, цяцька в 4D
https://www.youtube.com/watch?v=KhbUvoxjxIg

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!
Подякували: Husky1

24

Re: Складний вибір

Чим, якщо не секрет, займаетесь?

FakiNyan написав:

Йде туго, часом не можу зрозуміти різні штуки, але крок за кроком будується хоч якийсь фундамент, необхідний для подальшого поступу в цій сфері. До речі, ось тема, де я то все роблю (дивіться останні сторінки) http://replace.org.ua/post/113056/#p113056.

:o ох май гад) це напевно дуже тяжко, приблизно я зрозумів що це за "солянка".

FakiNyan написав:

Так то в геймдеві багато чого крутого мона робити, з візуальної точки зору, але вхідний рівень високий, без математики ніяк.
Ось, наприклад, цяцька в 4D
https://www.youtube.com/watch?v=KhbUvoxjxIg

так це ж не тільки кодинг, я так розумію, робота дизайнера тут також мається

25

Re: Складний вибір

Людина не знає як їй добре, доки не стає гірше. Husky, витріть шмарклі і вивчіть той С++. Найважча мова програмування - перша. Саме тому в університетах на перших курсах викладають С++ (викладають - дають літературу і завдання; а вивчати С++ приходиться самому, в будь-якому випадку).

Коли я вчився на перших курсах бакалаврату, то думав, що після навчання буду розробляти ігри. Багато сил і часу було потрачено щоб стати game-developer'ом, але коли знань стало достатньо для написання перших примітивних ігор, я зрозумів, що математика набагато цікавіша, а програмування стало лише інструментом для автоматизації і для вирішення проблем, які людина розвязувала би дуже довго.

Не потрібно колупатися в коді якщо ви не зацікавлені в тому, щоб отримати результат роботи цього коду. Я знаю якими нудними і безглуздими бувають завдання по програмуванню, якщо ви зтикнулися з таким завданням, то можете запропонувати викладачу поміняти завдання на якесь цікавіше, в найгіршому випадку він просто відмовить.

Подякували: koala, LoganRoss, 221VOLT3

26

Re: Складний вибір

Husky написав:

Чим, якщо не секрет, займаетесь?

FakiNyan написав:

Йде туго, часом не можу зрозуміти різні штуки, але крок за кроком будується хоч якийсь фундамент, необхідний для подальшого поступу в цій сфері. До речі, ось тема, де я то все роблю (дивіться останні сторінки) http://replace.org.ua/post/113056/#p113056.

:o ох май гад) це напевно дуже тяжко, приблизно я зрозумів що це за "солянка".

FakiNyan написав:

Так то в геймдеві багато чого крутого мона робити, з візуальної точки зору, але вхідний рівень високий, без математики ніяк.
Ось, наприклад, цяцька в 4D
https://www.youtube.com/watch?v=KhbUvoxjxIg

так це ж не тільки кодинг, я так розумію, робота дизайнера тут також мається

ага, тому вчіться малювати паралельно, я так теж робив, але поки що забив, бо математика цікавіша http://replace.org.ua/post/90029/#p90029

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!

27

Re: Складний вибір

leofun01 я так розумію Ви до математики ставитесь позитивно. Хоча напевно математика в геймдевелопі це зовсім інша річ, ніж в школі/інституті

28

Re: Складний вибір

FakiNyan написав:

ага, тому вчіться малювати паралельно, я так теж робив, але поки що забив, бо математика цікавіша http://replace.org.ua/post/90029/#p90029

як ставитися до моделювання, наприклад у 3Д максі? для мене це дуже цікава плюшка

29

Re: Складний вибір

Husky написав:
FakiNyan написав:

ага, тому вчіться малювати паралельно, я так теж робив, але поки що забив, бо математика цікавіша http://replace.org.ua/post/90029/#p90029

як ставитися до моделювання, наприклад у 3Д максі? для мене це дуже цікава плюшка

якщо цікаво, та ставтеся добре

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!

30 Востаннє редагувалося Husky (06.03.2018 00:04:06)

Re: Складний вибір

FakiNyan написав:
Husky написав:
FakiNyan написав:

ага, тому вчіться малювати паралельно, я так теж робив, але поки що забив, бо математика цікавіша http://replace.org.ua/post/90029/#p90029

як ставитися до моделювання, наприклад у 3Д максі? для мене це дуже цікава плюшка

якщо цікаво, та ставтеся добре

як кажуть "за двома зайцями погнавшись жодного не спіймаешь", не хочеться попастися на ці граблі. Треба почати з чогось одного, але поки що не можу зрозуміти з чого. Тобто я знаю що подобається, але і програмування поки що не хочу кидати, хоч і здається трохи нудним
На геймдевелопінг Ви мені трохи відкрили очі, як воно в цілому виглядає і що потрібно для цього, дякую. Трохи засмутився, що не співпадають мої інтереси з тим що треба вчити

31

Re: Складний вибір

обирайте золоту середину між - має багато пропозицій на ринку праці, цікаво, приносить гарний дохід, рівень складності.

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!
Подякували: Husky1

32 Востаннє редагувалося leofun01 (06.03.2018 00:17:48)

Re: Складний вибір

Husky написав:

... напевно математика в геймдевелопі це зовсім інша річ, ніж в школі/інституті

Математика в геймдеві - це саме та, яку вчать в школі/інституті (або це тільки мені повезло з інститутом). Але в більшості випадків викладачі не пояснюють як це можна використати в геймдеві (чи в будь-якій іншій області), робота викладачів - доставка інформації (сухої теорії), а обробка цієї інформації - це вже завдання отримувача (учня/студента).
Коли отримуєте нову інформацію, зразу шукайте можливості для її застосування.
Побачили алгебраїчну формулу - шукайте геометричну інтерпретацію.
Побачили фізичну формулу - поставте експеримент, який її підтверджує (якщо це безпечно і є така можливість).
Побачили формулу з диф.рівнянь - змоделюйте процеси, які формула описує.

Подякували: P.Y., bvn, LoganRoss, 221VOLT4

33 Востаннє редагувалося bvn (06.03.2018 02:18:29)

Re: Складний вибір

Оце я ненавидів математику саме за те, що вона завжди викладалася як річ сама у собі...  математика заради математики, без будь-якого застосування... От коли побачив реальні застосування, стало трохи цікавіше, однак, все одно, зараз в житті вона мені складніша за прості пропорції дуже рідко пригождається... але ж я не працюю в геймдеві, як колись теж мріяв...

По темі. Особисто мені здається, що будь-яка сфера може бути як цікавою, так і нудною і це більше залежить від певних обставин, а не від самої цієї сфери... Принаймні для мене так. Коли дають багато свободи для творочості, а складність задач не перевищує мої можливості, тобто я відчуваю, що в мене дещо виходить - мені це подобається. А от коли вимагають щоб було все в точності отак і отак, ще й сама задача така, що мізки тріщать, а потім ще їх і потрахують за пропущений дедлайн, то... самі розумієте.

Ще кажуть, що роботу треба мати таку, щоб подобався сам процес, але я такої роботи в своєму житті не пам'ятаю, я завжди був заточений на результат... якщо з результатом фігово, то й життя не радує.

Подякували: leofun01, Husky2

34

Re: Складний вибір

bvn оцэ ж воно і так, дужа складно, багато чого не зрозуміло, тупо сидиш колупаешься в коді і багато чого не смислиш. Так, я вивчаю програмування ще дуже мало, але все ж таки.. Прості задачки даються легко, там де вже піднімається лвл задачки треба порозмислити - проблеми. Можливо якщо в мене виходило то і цікавіше було би

35 Востаннє редагувалося PRY (06.03.2018 14:36:08)

Re: Складний вибір

Як на мене, вибирати потрібно вид заняття, від якого "подих перехоплює", і чим складніше завдання, тим цікавіше.
Для програмування, вважаю, необхідне логічне мислення. Тоді легше зрозуміти(виявити) взаємозв'язок багатьох компонентів (свого коду, бібліотек), які необхідні для отримання кінцевого результату.
Мені, наприклад, завжди цікавішим був етап розробки алгоритму вирішення задачі, тобто етап до "знаю як". А от дизайн, графіка, - це якраз тільки за гострої необхідності, і зі скрипом, тобто душа до цього не лежить. :) 
"Колупатись" в коді чи писати код, як на мене, - це  трохи різні речі. Писати код - це втілення "знаю як" у "можу зробити", і це теж не може бути нудним чи не цікавим для програміста, коли, звичайно, задача не рутинна, і в процесі присутні емоційні "я це зробив *YAHOO* ". "Колупатись", - чисто технічна ситуація, коли ти щось зробив невірно чи не зрозумів принципу роботи якогось бібліотечного компонента, і змушений витрачати час на "розбір польоту *SCRATCH*".
Взагалі, -наявність позитивних емоцій в процесі роботи над чимось, як на мене, і визначають, твоє це чи не твоє.

36

Re: Складний вибір

PRY написав:

Як на мене, вибирати потрібно вид заняття, від якого "подих перехоплює", і чим складніше завдання, тим цікавіше.
Для програмування, вважаю, необхідне логічне мислення. Тоді легше зрозуміти(виявити) взаємозв'язок багатьох компонентів (свого коду, бібліотек), які необхідні для отримання кінцевого результату.
Мені, наприклад, завжди цікавішим був етап розробки алгоритму вирішення задачі, тобто етап до "знаю як". А от дизайн, графіка, - це якраз тільки за гострої необхідності, і зі скрипом, тобто душа до цього не лежить. :) 
"Колупатись" в коді чи писати код, як на мене, - це  трохи різні речі. Писати код - це втілення "знаю як" у "можу зробити", і це теж не може бути нудним чи не цікавим для програміста, коли, звичайно, задача не рутинна, і в процесі присутні емоційні "я це зробив *YAHOO* ". "Колупатись", - чисто технічна ситуація, коли ти щось зробив невірно чи не зрозумів принципу роботи якогось бібліотечного компонента, і змушений витрачати час на "розбір польоту *SCRATCH*".
Взагалі, -наявність позитивних емоцій в процесі роботи над чимось, як на мене, і визначають, твоє це чи не твоє.

то все файно, але реальному світові абсолютно все одно на це все, і він не збирається підлаштовуватись, аби хтось міг займатись улюбленою справою і отримувати за це норм гроші. Так шо роботу тре обирати з практичної точки зору, а не емоційної, а от у вільний від роботи час можна займатись, чим хочете.
Можна піти сторожем якоїсь нікому непотрібної шняги, тоді у вас буде купа вільного часу, але зарплатня та умови праці будуть гівняними. А мона задрочитись на щось високооплачуване, що потребує багато розумової роботи, але тоді у вільний час вам треба буде відпочивати від бурхливої мозкової діяльності. Мабуть.

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!
Подякували: sensei, leofun01, bvn3

37

Re: Складний вибір

Тут іще складність у тому, що не кожен здатен викластись на повну, займаючись нецікавою для себе роботою (хоч і з великим розумовим навантаженням), навіть якщо за неї добре заплатять — відповідно, й не зможе отримати ті гроші. З іншого боку, якщо орієнтуватись тільки на цікаве, існує ризик отримати замість цікавої роботи цікаве хоббі.

py -3 -m pip install git+https://github.com/snoack/python-goto
∩⍴○⌈⍴⍺/∧\∨/⊢○ ⌿⍀⍴⌊

38

Re: Складний вибір

як припече, то всі зможуть

Говоріть українською! Живіть українською! Відчувайте українською!

39

Re: Складний вибір

P.Y. написав:

Тут іще складність у тому, що не кожен здатен викластись на повну, займаючись нецікавою для себе роботою (хоч і з великим розумовим навантаженням), навіть якщо за неї добре заплатять — відповідно, й не зможе отримати ті гроші. З іншого боку, якщо орієнтуватись тільки на цікаве, існує ризик отримати замість цікавої роботи цікаве хоббі.

тут вже як кажуть "як повезе", з одного боку знаєш що тобі цікаве, але і з іншого, як це цікаве в нинішніх реаліях застосувати. Як добре заробляти на анімації, фотошопі і тп., в купі назовемо це "дизайном" в сучасний час, якщо ти не працюєшь у великій компанії. Зараз дизайнерів дууже багато, хто як навчився працювати у 3Д максі, фотошопі і давай клепати. Треба конкорувати з ними і щоб вигравати, треба занижати свій прайс за роботу, і так в цілому не великий на ринку дизайнерів. З іншого боку програмування, в цілому, завжди буде добре оплачуватися. Можливо я помиляюся..ну це моя думка

40 Востаннє редагувалося P.Y. (06.03.2018 16:44:56)

Re: Складний вибір

як припече, то всі зможуть

Все одно є межа, далі якої треба або дуже любити гроші, або дуже любити роботу. Людині для виживання насправді треба зовсім небагато, тому є ймовірність, що не припече ще дуже довго. І якщо людина має потенціал хорошого дизайнера, але йде в ненависні кодери, бо там вища верхня планка зарплатні, то з неї може вийти посередній кодер, якому до тої верхньої планки буде дуже далеко.

py -3 -m pip install git+https://github.com/snoack/python-goto
∩⍴○⌈⍴⍺/∧\∨/⊢○ ⌿⍀⍴⌊
Подякували: PRY, bvn2