1

Тема: King's Bounty

Потрібно створити місце для бродіння на мові джаваскріпт. Це квадрат зі сторонами 66 малюнків. По периметру шириною в 5 займає море. Решту квадрату 56х56 займає поле. На цьому полі в довільному (випадковому) порядку зустрічаються ліси, гори, водойми та піски.

Має бути схоже на прикладену картинку.
https://replace.org.ua/misc.php?action=pun_attachment&item=1625

Post's attachments

kb2_1.JPG 64.05 kb, 275 downloads since 2017-08-30 

Подякували: 0xDADA11C7, ostap34PHP2

2 Востаннє редагувалося FakiNyan (30.08.2017 15:32:16)

Re: King's Bounty

я думаю, для початку, мона написати скрипт, котрий робив би те саме, але заміть картиночок він ставив би якусь циферку
типу, 0 - це клітинка з морем, 1 - пісочок і т.д.
а потім вже думати над тим, як малювати гори і ліси, бо гори і ліси складаються ж з декількох картиночок
тут, може, підійде щось типу cellular automata, і всі ті гори з лісами повинні мати якісь свої правила
наприклад, проходимо по клітинкам мапи, і з якоюсь ймовірністю розставляємо на клітинках шматочки лісів, гір і т.д.
далі знову проходимо, і кажемо, якщо поточна клітинка не ліс, і не гора, і не т.д., але навколо цієї клітинки є 4, або більше клітинок з горами, то ставимо тут гору. Таким чином, якщо після першого проходу у нас буде 4 клітинки з горою, котрі між собою будуть мати дірку, то ця дірка буде залита картинкою гори, бо навколо неї вже буде 4 клітинки з горами, ну, ви зрозуміли....

Подякували: LoganRoss1

3

Re: King's Bounty

не лякайте електрика клітинними автоматами.

Подякували: koala, 221VOLT2

4

Re: King's Bounty

Та це ж гра Kings Bounty, прообраз героїв. Так а в чому питання?

5

Re: King's Bounty

FakiNyan написав:

я думаю, для початку, мона написати скрипт, котрий робив би те саме, але заміть картиночок він ставив би якусь циферку
типу, 0 - це клітинка з морем, 1 - пісочок і т.д.
а потім вже думати над тим, як малювати гори і ліси, бо гори і ліси складаються ж з декількох картиночок
тут, може, підійде щось типу cellular automata, і всі ті гори з лісами повинні мати якісь свої правила
наприклад, проходимо по клітинкам мапи, і з якоюсь ймовірністю розставляємо на клітинках шматочки лісів, гір і т.д.
далі знову проходимо, і кажемо, якщо поточна клітинка не ліс, і не гора, і не т.д., але навколо цієї клітинки є 4, або більше клітинок з горами, то ставимо тут гору. Таким чином, якщо після першого проходу у нас буде 4 клітинки з горою, котрі між собою будуть мати дірку, то ця дірка буде залита картинкою гори, бо навколо неї вже буде 4 клітинки з горами, ну, ви зрозуміли....

Будь ласка напишіть. Картинки вже є.

Подякували: NaharD1

6

Re: King's Bounty

Будь ласка, не створюйте зайвих тем.
Що саме вам написати? Функцію на JS, що генерує якусь подобу двовимірного масиву, випадково заповненого відповідно до вимог?
https://ideone.com/cch1BT

Подякували: leofun011

7

Re: King's Bounty

Освойте html тег <map> , можливо цього для вас цілком вистачить.

Подякували: leofun011

8

Re: King's Bounty

VTrim написав:

Освойте html тег <map> , можливо цього для вас цілком вистачить.

Яким чином <map> тут зарадить?

9

Re: King's Bounty

Не так вас зрозумів, забудьте верхній пост.

Подякували: koala, ostap34PHP, leofun013

10

Re: King's Bounty

koala написав:
VTrim написав:

Освойте html тег <map> , можливо цього для вас цілком вистачить.

Яким чином <map> тут зарадить?

Бо #9.

11

Re: King's Bounty

Прихований текст

таке відчуття, наче через акаунт пана elektryk'а балакає його 13-річний онук, чи щось таке...

12

Re: King's Bounty

FakiNyan написав:
Прихований текст

таке відчуття, наче через акаунт пана elektryk'а балакає його 13-річний онук, чи щось таке...

А Ви чули таку поговірку "що з літ, то з розуму"??

13

Re: King's Bounty

koala написав:

Будь ласка, не створюйте зайвих тем.
Що саме вам написати? Функцію на JS, що генерує якусь подобу двовимірного масиву, випадково заповненого відповідно до вимог?
https://ideone.com/cch1BT

Саме так!!

14

Re: King's Bounty

elektryk написав:
FakiNyan написав:
Прихований текст

таке відчуття, наче через акаунт пана elektryk'а балакає його 13-річний онук, чи щось таке...

А Ви чули таку поговірку "що з літ, то з розуму"??

а ще я чув, що старші люди - мудріші

15

Re: King's Bounty

FakiNyan написав:
elektryk написав:
FakiNyan написав:
Прихований текст

таке відчуття, наче через акаунт пана elektryk'а балакає його 13-річний онук, чи щось таке...

А Ви чули таку поговірку "що з літ, то з розуму"??

а ще я чув, що старші люди - мудріші

Вірно. Але НЕ будемо відволікатись від теми.

16 Востаннє редагувалося elektryk (31.08.2017 16:58:29)

Re: King's Bounty

FakiNyan написав:

я думаю, для початку, мона написати скрипт, котрий робив би те саме, але заміть картиночок він ставив би якусь циферку
типу, 0 - це клітинка з морем, 1 - пісочок і т.д.
а потім вже думати над тим, як малювати гори і ліси, бо гори і ліси складаються ж з декількох картиночок
тут, може, підійде щось типу cellular automata, і всі ті гори з лісами повинні мати якісь свої правила
наприклад, проходимо по клітинкам мапи, і з якоюсь ймовірністю розставляємо на клітинках шматочки лісів, гір і т.д.
далі знову проходимо, і кажемо, якщо поточна клітинка не ліс, і не гора, і не т.д., але навколо цієї клітинки є 4, або більше клітинок з горами, то ставимо тут гору. Таким чином, якщо після першого проходу у нас буде 4 клітинки з горою, котрі між собою будуть мати дірку, то ця дірка буде залита картинкою гори, бо навколо неї вже буде 4 клітинки з горами, ну, ви зрозуміли....

Будь-ласка, напиши цей скріпт хороший. А я вже сам спробую розмістити на мапі замки, сундуки, москалів, міста та житла воїнів.

17

Re: King's Bounty

elektryk написав:
FakiNyan написав:

я думаю, для початку, мона написати скрипт, котрий робив би те саме, але заміть картиночок він ставив би якусь циферку
типу, 0 - це клітинка з морем, 1 - пісочок і т.д.
а потім вже думати над тим, як малювати гори і ліси, бо гори і ліси складаються ж з декількох картиночок
тут, може, підійде щось типу cellular automata, і всі ті гори з лісами повинні мати якісь свої правила
наприклад, проходимо по клітинкам мапи, і з якоюсь ймовірністю розставляємо на клітинках шматочки лісів, гір і т.д.
далі знову проходимо, і кажемо, якщо поточна клітинка не ліс, і не гора, і не т.д., але навколо цієї клітинки є 4, або більше клітинок з горами, то ставимо тут гору. Таким чином, якщо після першого проходу у нас буде 4 клітинки з горою, котрі між собою будуть мати дірку, то ця дірка буде залита картинкою гори, бо навколо неї вже буде 4 клітинки з горами, ну, ви зрозуміли....

Будь-ласка, напиши цей скріпт хороший. А я вже сам спробую розмістити на мапі замки, сундуки, москалів, міста та житла воїнів.

так я не знаю js, тільки вчу

18

Re: King's Bounty

У мене в кімнаті стоять бутилі з наливкою, де воно бродить. Після першого бродіння я зливаю наливку, ще раз заливаю сиропом і воно місяць бродить. В якості гідрозатвору слугує гумова рукавичка. Всього десь літрів 20 виходить, в наступному році буду розширювати "виробницво".

Подякували: LoganRoss, VTrim, FakiNyan, /KIT\, ostap34PHP, leofun016

19

Re: King's Bounty

0xDADA11C7 написав:

У мене в кімнаті стоять бутилі з наливкою, де воно бродить. Після першого бродіння я зливаю наливку, ще раз заливаю сиропом і воно місяць бродить. В якості гідрозатвору слугує гумова рукавичка. Всього десь літрів 20 виходить, в наступному році буду розширювати "виробницво".

Ніж знущатися, краще б скрін написав.

20

Re: King's Bounty

var arr = [];
arr.push([7,8,9]);
arr.push([1,2,3]);
arr.push(["this", "is", "js"]);
console.log(arr);
Подякували: Monolith1