Тема: 15 puzzle
Написати консольну реалізацію гри п'ятнашки. Забезпечити вибір розмірності поля і рівня складності (наскільки сильно дошка відрізняється від стану «перемога»), зробити можливість гри з ускладненням, коли замість ходу заданого користувачем відбувається деяка кількість рандомних ходів. Реалізувати можливість скасування ходів.
З використанням патернів: Сінглетон, Фабричний метод, Команда, збереження.
Присутня тільки зміна ігрового поля й то не через патерни а ще потрібно зробити відкат ходів я так зрозумів з допомогою паттерна збереження але щось не виходить допоможіть.
using System;
//Game.cs
namespace puzzle15
{
class Points
{
public readonly int x, y;
public Points(int x, int y)
{
this.x = x;
this.y = y;
}
}
class Game
{
public int Length=0;
const int nw = 4, height = 4;
int[,] field = new int[nw, height];
Points[] FieldValue = new Points[16];
public Game(int[] point)
{
int r = 0;
string[] file = new string[4];
Length = 16;
mixer(point);
for (int j = 0; j < height; j++)
{
for (int i = 0; i < nw; i++)
{
field[j, i] = point[r];
FieldValue[point[r]] = new Points(j, i);
r++;
}
}
}
public void mixer(int[] p)
{
int tmp = 0;
Random rnd = new Random();
for (int i = 0; i < 16; i++)
{
bool isExist = false;
do
{
isExist = false;
tmp = rnd.Next(0, 16);
for (int j = 0; j < i; j++)
{
if (tmp == p[j]) { isExist = true; }
}
}
while (isExist);
p[i] = tmp;
}
}
private Points GetLocation(int value)
{
return FieldValue[value];
}
public void drawField()
{
Console.WriteLine("----------------------------");
for (int i = 0; i < nw; i++)
{
for (int j = 0; j < height; j++)
{
Console.Write(field[i, j] + "\t");
}
Console.WriteLine();
}
Console.WriteLine("----------------------------");
}
public bool repeat(double Length,int[] point)
{
for (int i = 0; i < Length; ++i)
{
for (int y = i + 1; y < Length; ++y)
{
if (point[i] == point[y])
{
Console.WriteLine(point[i] + " ==" + point[y]);
throw new ArgumentException("Numbers should not be repeated");
}
}
}
return true;
}
public Boolean finish()
{
bool temp = false;
int value = 1;
for (int i = 0; i < nw; ++i)
{
for (int j = 0; j < height; ++j)
{
if (field[i, j] == value)
{
temp = true;
++value;
if (value == Length)
{
value = 0;
}
}
else
{
return false;
}
}
}
return temp;
}
public void Move(int value)
{
try
{
Console.WriteLine(value);
if (value > 15 || value < 0)
{
throw new ArgumentException();
}
int x = GetLocation(0).x;
int y = GetLocation(0).y;
int ValueX = GetLocation(value).x;
int ValueY = GetLocation(value).y;
if ((ValueX == x && (ValueY == y - 1 || ValueY == y + 1))||(ValueY == y && (ValueX == x - 1 || ValueX == x + 1)))
{
field[x, y] = value;
field[ValueX, ValueY] = 0;
var vere = FieldValue[0];
FieldValue[0] = FieldValue[value];
FieldValue[value] = vere;
}
}
catch (ArgumentException)
{
Console.WriteLine("There is no such number, try again: ");
}
catch (Exception)
{
Console.WriteLine("Next to this number is not 0, try again: ");
}
}
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
class Points2
{
..............................................................................................
}
class Game2
{
public int Length = 0;
const int nw = 3, height = 3;
int[,] field = new int[nw, height];
Points[] FieldValue = new Points[9];
public Game2(int[] point)
{
int r = 0;
string[] file = new string[3];
Length = 9;
mixer(point);
for (int j = 0; j < height; j++)
{
for (int i = 0; i < nw; i++)
{
field[j, i] = point[r];
FieldValue[point[r]] = new Points(j, i);
r++;
}
}
}
.................................................................................................
}
}
//Program.cs
using System;
using System.Collections.Generic;
namespace puzzle15
...............................................................................................
//вот код начало хранителя
class GameHistory
{
public Stack<Game> History { get; private set; }
public GameHistory()
{
History = new Stack<Game>();
}
}
}