21

Re: Хто як добирається на роботу

Lace написав:

Гм. 4 заправки в місяць по 50 баксів. Це 200. Авто купив за 4.5 6 років тому... Нє не дешевше.

Якщо у вас 22 робочі дні на місяць, то це виходить 45*2*22=1980км в місяць, або 23,7 тис. км на рік. А ви рахуєте лише затрати на бензин, але ж й інші частини автомобіля зношуються і потребують заміни/ремонту.

В пана нема "підтримки вітчизняного автовиробника", тому це несуттєво.

Подякували: karmeljuk, 221VOLT2

22 Востаннє редагувалося karmeljuk (17.01.2018 11:50:40)

Re: Хто як добирається на роботу

Один блогер проводив аналіз та калькуляцію, в результаті навіть на таксі добиратися на роботу щодня вийшло дешевше, ніж мати своє авто. Там він врахував навіть поїздки на дачу на вихідних

23

Re: Хто як добирається на роботу

karmeljuk написав:

Додав би, але не дозволяє система

Приберіть собачі упряжки.

Vo_Vik написав:

Доречі до всіх ненависників автомобілів. А як ви би добирались на роботу, якби до неї було 45-ть км?

У випадку з великим містом це мало би виглядати так: до околиці міста на своєму авто, потім авто на громадську парковку, і далі громадським транспортом, щоб не створювати корків у центрі міста. А то зараз стоїть затор, а у ньому тридцять легкових автівок та один автобус. В усіх автівках разом 32 пасажира, а в автобусі 50, і усі стоять. А було би три автівки і п'ять автобусів, і ніхто би не стояв, усі би швидко доїхали куди треба.

taburyak написав:

От блін, в мене зара робота 2-ма маршрутками, дві години в один бік. Рятує одне що графік з 9 до 15 години. Але ж 4 години на день труситись в дорозі - це зовсім нікуди не годиться.

Це не життя, а існування, сам колись так їздив.

karmeljuk написав:

Один блогер проводив аналіз та калькуляцію, в результаті навіть на таксі добиратися на роботу щодня вийшло дешевше, ніж мати своє авто. Там він врахував навіть поїздки на дачу на вихідних

І на які гроші тоді живуть таксисти?

Подякували: 221VOLT1

24

Re: Хто як добирається на роботу

І на які гроші тоді живуть таксисти?

Умови можуть бути досить різними. Наприклад якщо у вас робота десь не дуже далеко від дому і автомобіль використовується в основному для того, щоб їздити на роботу, то досить реальна така ситуація, що таксі обійдеться дешевше, бо автомобіль потребує на себе різних витрат - страхування, стоянка, мийка, паливо, ремонт, заміна витратних матеріалів. Крім цього не будемо забувати про саму вартість автомобіля, бо якщо розглядати нове авто, то це від 7000$ за ЗАЗ Sens, наприклад на депозиті ці 7000$ дали б вам щорічно близько 200$ прибутку, а якщо ми будемо говорити про більш дорожчі і більш комфортабельні автомобілі, то їх ціна буде ще вище, тож і дохід з депозиту буде також більший. При цьому більшість часу ваш автомобіль буде просто стояти, у таксиста ж автомобіль є робочим інструментом і буде більшість часу саме приносити дохід. Тому все досить індивідуально і залежить від дуже багатьох умов.

Подякували: 221VOLT1

25

Re: Хто як добирається на роботу

І на які гроші тоді живуть таксисти?

Ну логічно ж, що один таксист не возить лише одного блогера, хіба ні?

Подякували: 0xDADA11C71

26

Re: Хто як добирається на роботу

karmeljuk написав:

Доречі до всіх ненависників автомобілів. А як ви би добирались на роботу, якби до неї було 45-ть км?

А який сенс жити за 45км від роботи? А якби робота була в Канаді чи Аргентині - то як би ви добиралися?

Ви не повірите)

Подякували: 221VOLT1

27

Re: Хто як добирається на роботу

Lace написав:

Гм. 4 заправки в місяць по 50 баксів. Це 200. Авто купив за 4.5 6 років тому... Нє не дешевше.

Якщо у вас 22 робочі дні на місяць, то це виходить 45*2*22=1980км в місяць, або 23,7 тис. км на рік. А ви рахуєте лише затрати на бензин, але ж й інші частини автомобіля зношуються і потребують заміни/ремонту.

Я вже рахував не раз. Не дешевше. Бо для другої половинки тоді виникає моя проблема, плюс діти і всі їхні школи і секції.

28

Re: Хто як добирається на роботу

Torbins написав:

У випадку з великим містом це мало би виглядати так: до околиці міста на своєму авто, потім авто на громадську парковку, і далі громадським транспортом, щоб не створювати корків у центрі міста. А то зараз стоїть затор, а у ньому тридцять легкових автівок та один автобус. В усіх автівках разом 32 пасажира, а в автобусі 50, і усі стоять. А було би три автівки і п'ять автобусів, і ніхто би не стояв, усі би швидко доїхали куди треба.

У мене навпаки, живу в місті біля метро. А їзджу туда "куда не ходят поезда".
Доречі коли працював в центрі, то тих 15км на метро добирався за годину, і велосипедом за годину. Зараз 45км долаю переважно за хвилин 40.

29

Re: Хто як добирається на роботу

Lace написав:

Якщо у вас 22 робочі дні на місяць, то це виходить 45*2*22=1980км в місяць, або 23,7 тис. км на рік. А ви рахуєте лише затрати на бензин, але ж й інші частини автомобіля зношуються і потребують заміни/ремонту.

Тобто, Ви рахуєте, в цю суму і ремонт авто, що є логічно. Але тоді не потрібно забувати додавати "+", що авто можна використовувати, не тільки для поїздки на роботу. Поїздка на город, поїздка до бабці з дідом, поїздка на відпочинок (може бути, як просто за межі міста, так і в іншу частину країни, або за межі країни), можливість використання в "критичній" ситуації (з життя: поїздка вночі за таблетками для дитини, терміновий відвіз дружини в лікарню (вагітність, я її не б'ю  :D ), добратися на залізничний вокзал за 15 хв, бо служба таксі - проспала, тощо).

Подякували: Eff1c, 221VOLT2

30

Re: Хто як добирається на роботу

Але тоді не потрібно забувати додавати "+", що авто можна використовувати, не тільки для поїздки на роботу.

Ну так це ж логічно, що авто можна використовувати не тільки для того, щоб їздити на роботу, але тут вже справа в іншому - а як часто ви будете використовувати авто не для поїздок на роботу? Звісно що у власного авто є безліч переваг, але мало хто замислюється над тим, скільки насправді коштує володіння автомобілем, бо автомобіль потребує не лише пального. В даному випадку, навіть якщо відкинути час на відпустку, то в середньому за рік пробіг тільки на роботу буде не менше 20 тисяч, а це вже 2 заміни мастила, якщо, звісно, ти слідкуєш за своїм автомобілем, а не звертаєш на нього увагу тільки тоді, коли з'являються якісь проблеми. Крім цього є й інші речі, котрі зношуються саме від пробігу і вони також будуть потребувати заміни набагато частіше, ніж якщо б ви не витрачали на дорогу до роботи по 45 км в кожен кінець.

31

Re: Хто як добирається на роботу

...бо автомобіль потребує не лише пального...

Погоджуюсь, але вивести одну загальну формулу для всіх, то досить важко нереально.
Ремонт? Все залежить, від віку авто, поводження з ним, марки авто, кілометраж поїздок, якість доріг (наприклад Львів, вулиця Замарстинівська, хто зі Львова - зрозуміє  :D )
Cтоянка? Сума, може бути, як від 0 так і до ... (на вулиці, платна стоянка, гараж, підземний паркінг,...)
Мийка? Від 0 до ... (сам ручками, мийка , тунельна автомийка,...)
Страхування? Все залежить від авто та місця проживання. Проте від 200грн. до ... (раз в рік, думаю не проблема) 
Паливо? Теж, все відносно, більше "стоїш", більше економиш.   :D 
Заміна витратних матеріалів? Див. ремонт + (масляний фільтр, повітряний фільтр, ...) (що коштують, теж не надто)

...А ви рахуєте лише затрати на бензин, але ж й інші частини автомобіля зношуються і потребують заміни/ремонту...
...авто можна використовувати не тільки для того, щоб їздити на роботу...

Все правильно, я просто підкреслюю, що (купівля, обслуговування) авто лише для роботи - то вже зовсім інший випадок.

32

Re: Хто як добирається на роботу

Щодо дискусії про автомобіль можу поділитися цим лінком https://goo.gl/aGDiHL
Хоч і москальською, але дуже класно розписано

33

Re: Хто як добирається на роботу

Що ж ви обговорюєте якогось сферичного коня в вакумі. Я веду облік всіх своїх витрат і доходів по категоріях останніх 6 років. Реально на 2 машини в сім’ї витрати десь в середньому виходять коло 10к (канадських, десь коло 8к американських) в рік, включно з кредитами, страхівкою, бензином і ремонтом. Якби використовував громадських транспорт, то витрати би складали 5к в рік.  Причому всюда куда мені треба добирався би в 2 рази довше. І не факт, що рівень доходу був би той самий.

Подякували: 221VOLT1

34

Re: Хто як добирається на роботу

Погоджуюсь, але вивести одну загальну формулу для всіх, то досить важко нереально.

А де я виводив загальну формулу для всіх? Просто пан Vo_Vik взяв у розрахунок лише свої витрати на пальне, а автомобіль при поїздці на роботу все одно зношується і кожен км наближує той момент, коли знадобиться ремонт, а 20 тис. км за рік, наїжджених лише на роботу, це досить суттєво для того, щоб не брати їх до уваги. Ресурс двигуна також не вічний. Так, можна відносно часто міняти автомобілі і не стикатись з проблемами ремонту, але все одно ви навряд чи продасте своє авто за таку ж саму ціну, як і купили, тому знов таки будуть додаткові витрати, бо чим більший пробіг, тим менша ціна автомобіля.

Все правильно, я просто підкреслюю, що (купівля, обслуговування) авто лише для роботи - то вже зовсім інший випадок.

Так, випадок зовсім інший і я саме під тим випадком розписав різні категорії витрат, а ви зліпили 2 різні випадки в один.

35

Re: Хто як добирається на роботу

Просто пан Vo_Vik взяв у розрахунок лише свої витрати на пальне, а автомобіль при поїздці на роботу все одно зношується і кожен км наближує той момент, коли знадобиться ремонт, а 20 тис. км за рік, наїжджених лише на роботу, це досить суттєво для того, щоб не брати їх до уваги.

В пана Vo_Vik'а нема українських мит на авта і запчастини, тому ваші розрахунки хибні.

Подякували: 221VOLT, Torbins2

36

Re: Хто як добирається на роботу

Тільки що спеціально глянув на мій щоденний маршрут у випадку громадського транспорту. В середньому 4,5 годин в день замість теперішніх середніх 1,33 години вдень (80хв). Більше як в 3 рази довше.

По цінах. Тижневий проїздний 65 доларів. або 2 місячні проїздні по 290 доларів (2 міста в яких різні проїздні, або тільк тижневі проїздні які діють на обидва) Якщо рахувати що я ними би користувався 50 тижнів в рік, то виходить 3250 доларів в рік. або 3250/250 = 13 в день.

Тепер суто моє авто, бо проїздні тільки мої рахували. 2500 бензин в рік, 1800 страхівка. 3 рази в рік зміна мастила по 50 баків=150. Амортизація 4500 / 6 = 750 в рік. 2 комплекти резини 1200 на 6 років = 200 в рік. Раз в 5 років заміна всіх інших мастил 300 доларів = 60 в рік. Акумулятор раз в 6 років, 10доларів в рік. 16 літрів незамерзайки в рік  10 доларів. Ремон кондюка 200 доларів, плюс раза 2 міняв щітки, плюс тормозні диски і колодки, плюс прикручували захис знизу бо проржавів і впав. Ну най буде ще 700 на 6 років -> 150 в рік. Плюс 110 податок в рік. плюс раз на 2 роки тест на СО, це десь 20 в рік.
Разом 2500+1800+150+750+200+60+10+10+150+130 = 5760 в рік. (23.04 в день) - навіть  не в 2 рази дорожче.

Якщо врахувати різницю. то 3,2 години мого зекономленого часу в день мені коштують 10 доларів. Я готовий платити набагато більше.

Подякували: 0xDADA11C7, Eff1c, 221VOLT3

37

Re: Хто як добирається на роботу

Vo_Vik - виникає питання, чому робота на відстані 4,5/2 години від дому?

38

Re: Хто як добирається на роботу

karmeljuk написав:

Vo_Vik - виникає питання, чому робота на відстані 4,5/2 години від дому?

Ну була година їзди громадським (15 км від дому). Потім переїхала і стала 40км від дому(але добавили 5к в рік) - але час поїздки машиною скоротився і складав в сумі 1,75 годин в день(громадським десь коло 5 годин). Потім я переїхав відстань стала 35км (1,25 -авто, 5 -громадський) (+5к). Потім я поміняв роботу стало 40км(чогось думав що 45...) (1.33 -авто, 4,5 громадським) (+5к). Можливо знов поміняю, коли наберу досвіду на наступних (+5к)

39

Re: Хто як добирається на роботу

Vo_Vik написав:

Тільки що спеціально глянув на мій щоденний маршрут у випадку громадського транспорту. В середньому 4,5 годин в день замість теперішніх середніх 1,33 години вдень (80хв). Більше як в 3 рази довше.

По цінах. Тижневий проїздний 65 доларів. або 2 місячні проїздні по 290 доларів (2 міста в яких різні проїздні, або тільк тижневі проїздні які діють на обидва) Якщо рахувати що я ними би користувався 50 тижнів в рік, то виходить 3250 доларів в рік. або 3250/250 = 13 в день.

Тепер суто моє авто, бо проїздні тільки мої рахували. 2500 бензин в рік, 1800 страхівка. 3 рази в рік зміна мастила по 50 баків=150. Амортизація 4500 / 6 = 750 в рік. 2 комплекти резини 1200 на 6 років = 200 в рік. Раз в 5 років заміна всіх інших мастил 300 доларів = 60 в рік. Акумулятор раз в 6 років, 10доларів в рік. 16 літрів незамерзайки в рік  10 доларів. Ремон кондюка 200 доларів, плюс раза 2 міняв щітки, плюс тормозні диски і колодки, плюс прикручували захис знизу бо проржавів і впав. Ну най буде ще 700 на 6 років -> 150 в рік. Плюс 110 податок в рік. плюс раз на 2 роки тест на СО, це десь 20 в рік.
Разом 2500+1800+150+750+200+60+10+10+150+130 = 5760 в рік. (23.04 в день) - навіть  не в 2 рази дорожче.

Якщо врахувати різницю. то 3,2 години мого зекономленого часу в день мені коштують 10 доларів. Я готовий платити набагато більше.

Згоден.
А ще (це вже хтось казав) всякі бувають ситуації, коли навіть таксі це не варіант.

40

Re: Хто як добирається на роботу

Lace написав:

...А де я виводив загальну формулу для всіх?...

А, де я зазначав, що Ви її виводили?

Lace написав:

...Так, випадок зовсім інший і я саме під тим випадком розписав різні категорії витрат...

Але просто, якщо враховувати "мінуси":

Lace написав:

...А ви рахуєте лише затрати на бензин, але ж й інші частини автомобіля зношуються і потребують заміни/ремонту...


То потрібно рахувати і "плюси":
Авто можна використовувати, не тільки для поїздок на роботу. (див. вище)

Lace написав:

...а ви зліпили 2 різні випадки в один...

Нічого я не ліпив, а просто зазначаю, що кожен випадок слід розглядати окремо, бо є досить багато нюансів.

Подякували: 221VOLT1