Re: Хто як добирається на роботу
-громадський) (+5к)
Якісь містичні +5к. Що то є?
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Інше → Хто як добирається на роботу
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
-громадський) (+5к)
Якісь містичні +5к. Що то є?
А, де я зазначав, що Ви її виводили?
Ну ви так написали, ніби я ту формулу таки вивів То ж був просто приклад додаткових затрат, які у кожного можуть бути зовсім різними, саме так, як ви й написали.
То потрібно рахувати і "плюси":
Авто можна використовувати, не тільки для поїздок на роботу. (див. вище)
Так мова ж була не про плюси чи мінуси, а про те, що дешевше - мати власне авто чи користуватись послугами таксі. А дешевше це не те, що зручніше або має більше плюсів, а те, на що витрачається менше грошей. Ніхто не буде сперечатись в тому, що власне авто зручніше ніж таксі, бо це й так зрозуміло, що ти сам собі хазяїн і можеш на своєму авто хоч всю Європу об'їздити, хоч жити в ньому.
Нічого я не ліпив, а просто зазначаю, що кожен випадок слід розглядати окремо, бо є досить багато нюансів.
Я про це вже давним давно написав
І на які гроші тоді живуть таксисти?
Умови можуть бути досить різними. Наприклад якщо ...
-громадський) (+5к)
Якісь містичні +5к. Що то є?
(але добавили 5к в рік)
а вибачаюсь, забуваю що в світі різні теміни. То збільшення річної зарплати (до податків).
тобто ваша зарплата збільшилася на 5000$ в рік?
тобто ваша зарплата збільшилася на 5000$ в рік?
Якщо бути точним то на 5000CAD в рік. По теперішньому курсу це десь 4000USD
Доречі до всіх ненависників автомобілів. А як ви би добирались на роботу, якби до неї було 45-ть км?
А який сенс жити за 45км від роботи? А якби робота була в Канаді чи Аргентині - то як би ви добиралися?
є люди котрі живуть і за 400 миль від роботи та місця навчання дітей,
і їздять кожен день))
а ви тут про 45км так скиглите, наче вас пішки заставляють їх проходити
і сенс є, звичайно
Панове, давайте не будемо змішувати Канаду й Україну, бо це дві абсолютно різні країни. Я цілком можу погодитися, з тим, що у Канаді їздити власним автомобілем вигідніше з усіх точок зору. Але в Україні умови "трохи" інші. І тут канадська калькуляція витрат взагалі не працює.
Також ми тут забуваємо про здоров'я (не кажучи уже про екологію). Якщо людина не проходить 6000 - 8000 кроків на день, то такий малорухливий спосіб життя негативно впливатиме на її здоров'я. Отже треба або працювати руками й ногами, або додатково витрачатися на фітнесцентр (гроші + час), або на лікарів та пігулки (гроші + час + гроші + нерви + гроші).
є люди котрі живуть і за 400 миль від роботи та місця навчання дітей,
і їздять кожен день))а ви тут про 45км так скиглите, наче вас пішки заставляють їх проходити
і сенс є, звичайно
Шановний 221VOLT - я вже вкотре стикаюся з вашими не зовсім адекватними і трохи не тактовними дописами. Слідкуйте за своїми словами перш ніж щось видати на форумі, інакше буду просити модераторів вас посадити в карантин на деякий період
Так от, щодо нашої теми: минулого року я жив за 800 метрів від офісу, ходив пішки на роботу, тепер на новий офіс доводеться їхати ровером 5.5км - рахую цю відстань трохи завеликою, тому планую переїжджати ближче до роботи. Через це я власне й цікавлюся мотивацією людей, котрі на роботу добираються годинами, так як в мене зовсім інший підхід
Панове, давайте не будемо змішувати Канаду й Україну, бо це дві абсолютно різні країни. Я цілком можу погодитися, з тим, що у Канаді їздити власним автомобілем вигідніше з усіх точок зору. Але в Україні умови "трохи" інші. І тут канадська калькуляція витрат взагалі не працює.
Також ми тут забуваємо про здоров'я (не кажучи уже про екологію). Якщо людина не проходить 6000 - 8000 кроків на день, то такий малорухливий спосіб життя негативно впливатиме на її здоров'я. Отже треба або працювати руками й ногами, або додатково витрачатися на фітнесцентр (гроші + час), або на лікарів та пігулки (гроші + час + гроші + нерви + гроші).
Ну я цілком згоден. Особливо за заняття спортом. Чого я почав так розписувати, бо он як Кармелюк написав, йому було цікаво, що заставляє людину їздити так далеко кожен день. Я просто хотів зауважити, що якщо комусь повезло жити 5хв від роботи, то не треба видавати похід пішки за якесь геройство.
І це швидше не питання Україна/Канада, це швидше питання. Велике/мале місто. Хоча в Україні я жив в малому місті і теж 25-30км ганяв на роботу в трохи більше. В Україні 30% населення живе в селах, і ще ж стільки в малих містах, де з громадського транспорту тільки "бусіки" до обласного центру, а то і з пересадкою в "районі", думаєте вони всі мають роботу в себе в населенному пункті?
є люди котрі живуть і за 400 миль від роботи та місця навчання дітей,
і їздять кожен день))а ви тут про 45км так скиглите, наче вас пішки заставляють їх проходити
і сенс є, звичайно
Шановний 221VOLT - я вже вкотре стикаюся з вашими не зовсім адекватними і трохи не тактовними дописами. Слідкуйте за своїми словами перш ніж щось видати на форумі, інакше буду просити модераторів вас посадити в карантин на деякий період
Так от, щодо нашої теми: минулого року я жив за 800 метрів від офісу, ходив пішки на роботу, тепер на новий офіс доводеться їхати ровером 5.5км - рахую цю відстань трохи завеликою, тому планую переїжджати ближче до роботи. Через це я власне й цікавлюся мотивацією людей, котрі на роботу добираються годинами, так як в мене зовсім інший підхід
по темі -- можна орендувати сусідній офіс біля робочого офісу, в тому ж будинку, щоб до роботи було десяток метрів
Ну я цілком згоден. Особливо за заняття спортом. Чого я почав так розписувати, бо он як Кармелюк написав, йому було цікаво, що заставляє людину їздити так далеко кожен день. Я просто хотів зауважити, що якщо комусь повезло жити 5хв від роботи, то не треба видавати похід пішки за якесь геройство.
І це швидше не питання Україна/Канада, це швидше питання. Велике/мале місто. Хоча в Україні я жив в малому місті і теж 25-30км ганяв на роботу в трохи більше. В Україні 30% населення живе в селах, і ще ж стільки в малих містах, де з громадського транспорту тільки "бусіки" до обласного центру, а то і з пересадкою в "районі", думаєте вони всі мають роботу в себе в населенному пункті?
інтернет стискає простір і час
тобто, існують мільйони можливостей знайти роботу до смаку та бажаного доходу щоб не мучати себе
стосовно оффлайну -- існує наче декілька стратегій
1) люди шукають поближче до роботи - купити квартиру, винаймати кімнату і все таке, незважаючи на екологію та інші зручності, також можуть суцільною хімією харчуватись
тобто цінують час вище зручностей і здоровя
2) люди шукають зручніше житло -- щоб сусіди хороші, великий дім, три ванні кімнати і все таке -- цінителі розкоші
чи близько їм буде добиратись - то їх не хвилює
тобто цінують зручності вище часу
3) є цінителі здоровя, вони можуть жити доволі далеко від великого міста, на фермі чи щось типу такого,
в погоні за екологією вони можуть добиратись на роботу і з роботи по декілька годин за кермом))
думаю, можна знайти й ще парочку категорій,
включаючи "встав з дивану - на роботі" ))
думаєте вони всі мають роботу в себе в населенному пункті?
В Україні трохи інші реалії Якби вам потрібно було б до роботи їхати 45км, то в місяць лише б на бензин ви витрачали близько 5000грн (а якщо у вас не дуже економне авто, то ще більше, бо я порахував авто з витратою бензину 8л на 100км), а за ці гроші вже можна зняти квартиру в Києві. Крім того в Україні досить дешевий громадський транспорт, наприклад з Фастова в Київ можна доїхати на електричці за 45-55грн (це ціна приблизно 1,5-1,8 л бензину А95), а відстань між цими містами трохи більше 80км. Зарплати також в нас не такі великі, є люди, які з Фастова їздять в Київ на роботу заради з/п 6-10 тис. грн, їм вже банально не вигідно їздити на власному авто, а ті, хто заробляє понад 15 тис. то їм вже простіше буде зняти квартиру поблизу роботи, вийде може й трошки дорожче, зате не потрібно буде витрачати купу часу на дорогу.
думаєте вони всі мають роботу в себе в населенному пункті?
В Україні трохи інші реалії Якби вам потрібно було б до роботи їхати 45км, то в місяць лише б на бензин ви витрачали близько 5000грн (а якщо у вас не дуже економне авто, то ще більше, бо я порахував авто з витратою бензину 8л на 100км), а за ці гроші вже можна зняти квартиру в Києві. Крім того в Україні досить дешевий громадський транспорт, наприклад з Фастова в Київ можна доїхати на електричці за 45-55грн (це ціна приблизно 1,5-1,8 л бензину А95), а відстань між цими містами трохи більше 80км. Зарплати також в нас не такі великі, є люди, які з Фастова їздять в Київ на роботу заради з/п 6-10 тис. грн, їм вже банально не вигідно їздити на власному авто, а ті, хто заробляє понад 15 тис. то їм вже простіше буде зняти квартиру поблизу роботи, вийде може й трошки дорожче, зате не потрібно буде витрачати купу часу на дорогу.
Я їздив десь 25-30 км так в свій час. Як мінімум 3/4 бензину поверталось за рахунок пасажирів яких підвозив.
інтернет стискає простір і час
тобто, існують мільйони можливостей знайти роботу до смаку та бажаного доходу щоб не мучати себе
Є ще один варіант) Самому стати роботодавцем.
Я їздив десь 25-30 км так в свій час. Як мінімум 3/4 бензину поверталось за рахунок пасажирів яких підвозив.
Ви берете гроші в автостоперів?
Я їздив десь 25-30 км так в свій час. Як мінімум 3/4 бензину поверталось за рахунок пасажирів яких підвозив.
Ви берете гроші в автостоперів?
Не плутайте автостоперів з людьми, які щодня стоять в на зупинках автобусів і сідають в будь-що що зупиниться. Не знаю як де. А Івано-Франківська, Львівська і Тернопілська області так всі на роботу добираються. Є стандартна розцінка на маршрут між певними містами, так що навіть ніхто не питається скільки. Хіба в момент зміни цін бусіками.
Якщо хтось регулярно їздив, міг по нього навіть додому заїзджати/відвозити.
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися