41

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Та ні ж, дійсно не про пошук роботи, а про створення іграшок за ради фану, так би мовити... гроші я поки ще розглядаю, як певне визнання успіху, якщо можна так сказати... Якщо щось вдаватиметься настільки добре, щоб з цього можна було заробляти гроші, то чому ні?

Тоді беріть те, що подобається. Мені дуже сподобався Godot, який ви відкинули, наприклад.

Але ж я не бачу суттєвої різниці. Чи я хочу найнятися на роботу чи ні, хіба не одні й ті самі інструменти я маю використовувати?

Ха, ні. Є досить багато інструментів, яких ви не побачите в оголошеннях про роботу. Не через те, що вони якісь-там погані, а по причині недовіри до зовсім нового, наявності готових напрацювань на популярних движках, відсутності пропозиції програмістів і т. д. Для бізнесу це нормально, вас же це не повинно хвилювати.

Подякували: flatliner, 221VOLT, ostap34PHP3

42 Востаннє редагувалося 221VOLT (01.09.2017 21:41:06)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Vo_Vik написав:

front-end на js повинен бути написаний так, щоб йому пофік якою мовою є бекенд. Так що якщо посадите його на фронтенд, то мало би бути всерівно чи php чи ерланг.

VTrim написав:

Навіщо мені інші мови, якщо JS - фронтенд, PHP/Laravel(наприклад) - звичайний бекенд сервер, NodeJS для real-time сервера.
То поясніть, для вивчати таку потворну мову як erlang?

ахах
ще років 2 назад - зробити реал-тайм сервер на вебсокетах з php - було як мішок цибулі в дві щоки умяти
(промовчу про численні чорні дири та кровавий фарш замість безпеки)
хочете сказати що за останній час щось змінилось?

Прихований текст

коли всі розумні люди по вебсокетах дані ганяють - дехто лише аджакс собі відкрив, так?

Прихований текст

взагалі-то, мені дуже хочеться аргументувати один момент, а саме - ларавель - вибір п***расів
звичайно, робити цього не буду - навіщо бомбити цей форум
тому просто попрошу - перестаньте мені пропонувати це лайно
велике дякую

нода? оця вермішельна потвора, де гігабайтами память протікає і дані губляться?
за рік+ наслухався в чатах, навіщо ви мені пропонуєте на цей колючий ананас сідати?)

erlang + js = кайф
(ймовірно більший кайф в кодингу - haskell + js, планую через декілька місяців перевірити, як руки дойдуть)

Подякували: 0xDADA11C7, ostap34PHP2

43 Востаннє редагувалося Alchimic (03.02.2018 20:12:51)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

шукаю друзяку помішаного на іграх... щоб забабахати ретро квест плеєр. І збити донат.

44

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Alchimic написав:

шукаю друзяку помішаного на іграх.. патріота. щоб забабахати ретро квест плеєр. І збити донат.

Так забабахай й зроби.
Й весь донат твій.
PROFIT

45

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Так забабахай й зроби.
Й весь донат твій.
PROFIT

Самому не цікаво хочеться команди. Дві голови краще.

46

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Alchimic написав:

Так забабахай й зроби.
Й весь донат твій.
PROFIT

Самому не цікаво хочеться команди. Дві голови краще.

Дві голови краще - з цим сіамськи близнюки з вами посперечаються.
Хочеться команди - тож пишіть умови, гроші та інше.
Дурня на кшалт "патріоти, друзяки" - використовуйте на сайтах знайомств.

Подякували: leofun01, sensei2

47 Востаннє редагувалося varkon (03.02.2018 20:27:54)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Alchimic написав:

шукаю друзяку помішаного на іграх.. патріота щоб забабахати ретро квест плеєр. І збити донат.

До речі, коли редагуєш орігінальне повідомлення - SURPRISE! ті хто тебе процитував зберігають орігінал. Й це добре, довбодятла треба маркірувати.

48

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Я все на тих же умовах, що озвучив у першому дописі готовий подивитися, як ви все то робите і в міру сил допомагати... :)

довбодятла треба маркірувати.

А чому довбодятел? Може людину оточують скрізь ватани і йому набридло з ними стикатися, от він і написав про патріота... х. з., не бачу нічого довбодятлового... Якось на зарі свого вебмакакінгу починали командою, а розісралися й розбіглися з тієї причини, що один з кадрів мені якось розповів що мене не існує, тобто мене придумали австро-угорці, і вони ж навчили мене розмовляти, а дозвіл на моє існування дав Ленін. Після чого я послав того кадра нах... зараз то ми так наче помирилися, але я не впевнений, що він змінив свою думку і ми вже більше не співпрацюємо. А я іноді теж коли шукаю людей для тих чи інших відносин, не проти дописати "ватанів прохання не турбувати".

Подякували: 0xDADA11C71

49

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

створити переклади (прості - англ., рос., укр.) в язикові файли і т. п.

Збережу

Подякували: 221VOLT1

50

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Bad gateway у цій темі вискочив.

51

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

ого) даний добродій виглядає наче станцював на мозолях у добрячої частини форумчан !
та мені у нього ще навчатись і навчатись, уроки варто брати  :D

Подякували: 0xDADA11C71

52 Востаннє редагувалося 221VOLT (04.02.2018 08:22:18)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

P.Y. написав:

Bad gateway у цій темі вискочив.

чого він так?
движок цього форуму - ексгібіціоніст?
"шок! сенсація ! то все php виноватий!" )))

53

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

221VOLT написав:
P.Y. написав:

Bad gateway у цій темі вискочив.

чого він так?
движок цього форуму - ексгібіціоніст?
"шок! сенсація ! то все php виноватий!" )))

Не знаю, в чому там причина (php, nginx, БД...), але інколи після того, як у тему було додано нове повідомлення, виникає такий баг. Щоб позбутися цього, здебільшого достатньо відправити ще одне повідомлення (наприклад, зайшовши з іншої сторінки) — що я, власне, і зробив.

Подякували: 221VOLT1

54 Востаннє редагувалося NaharD (04.02.2018 12:14:57)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Ріплейс використовує нс від digitalocean.com. Скоріше всього воно закешувало ввесь сайт і виходить, що сайт не робить, а воно продовжує показувати закешовані сторінки, а мо навпаки, закешувало тимчасову помилку і показує її. От і виходить, що тре щось змінити на сторінці, наприклад додати пост, щоб сторінка оновилася в кеші.

Не знаю як воно працює, тому не скажу точно.

Подякували: 221VOLT, ostap34PHP2

55

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

мо є варіант переїхати?
наприклад на той же хецнер, там нові дц поставили, cloud по хороших цінах

56

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Заліз в чужу тему. *PARDON*
А процедурне програмування на щось здатне в геймдеві, чи обов'язково треба ООП? *DRINK*

57 Востаннє редагувалося varkon (13.02.2018 23:31:20)

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Vyachek Astrofizuk написав:

Заліз в чужу тему. *PARDON*
А процедурне програмування на щось здатне в геймдеві, чи обов'язково треба ООП? *DRINK*

а що ви маєте на увазі під "процедурне програмування"?
В більшості проектів воно саме "процедурне" бо додакові витрати на (якщо про с++) new зазвичай дуже велики (в інших мовах теж саме але є ньоанси).
Тут важливо інше - що є в пріоріті.
Витрати на виклик функції - значно "дешевші"

Подякували: 221VOLT, Vyachek Astrofizuk2

58

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Тут важливо інше - що є в пріоріті.
Витрати на виклик функції - значно "дешевші"

Угу. Я просто знаю що в ігрових двигунах не обходиться без класів та об'єктів. Але значить для скриптингу достатньо ПП. Непогано. Думаю треба ще проглотнути: "Изучаем C++ через программирование игр. Доусон М." Зелененька така.

59

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Vyachek Astrofizuk написав:

Угу. Я просто знаю що в ігрових двигунах не обходиться без класів та об'єктів. Але значить для скриптингу достатньо ПП. Непогано. Думаю треба ще проглотнути: "Изучаем C++ через программирование игр. Доусон М." Зелененька така.

І оце не завадить

Подякували: Vyachek Astrofizuk, 221VOLT2

60

Re: Участь в чужому проекті на правах шалтая-болтая :)

Я дивився скріни. А що ж там за мова використовується в коді? Чи це просто схематичний код?