1

Тема: Складний вибір

Доброго дня. Якщо одразу до суті, я навчаюся в академії на програмуванні (6 місяців). Одразу загорівся, що хочу вивчити програмування і зв'язати з цим моє життя, але чим довше іде час, я починаю розуміти, що це для мене нудно, колупатися в коді. Я більш полюбляю творчу роботу, почав дивитися у сторону дизайну і комп'ютерної графіки, 3Д анімація, WEB. Є резон міняти направлення, якщо вже пів року потратив на програмування? Хто стикався с подібним сумнівом, як поступити у такій ситуації, слухати серце і що подобається (плюнути на потрачений час), чи навчатися далі?

П.С. можливо я задаю недоречні питання, але ці сумніви мене гризуть, не знаю що робити, потребую поради.

Подякували: flatliner1

2

Re: Складний вибір

Навпаки, колупання в коді - дуже творча робота. І якщо нема натхнення до колупання в коді, то все торба - нічого з колупання не получиться, сиди хоч цілий тиждень.

Подякували: cheappi3861

3

Re: Складний вибір

Самі вдумайтесь в своє запитання.

"Я витратив 6 місяців на те, що мені не подобається. Чи варто мені змінити напрямок на те, що мені дійсно подобається, чи продовжувати займатись нудним програмуванням решту життя і бути нещасним, адже в мене вже аж 6 місяців ознайомлення з програмуванням в якійсь академії!".

Подякували: ReAl, Husky2

4

Re: Складний вибір

FakiNyan написав:

Самі вдумайтесь в своє запитання.

"Я витратив 6 місяців на те, що мені не подобається. Чи варто мені змінити напрямок на те, що мені дійсно подобається, чи продовжувати займатись нудним програмуванням решту життя і бути нещасним, адже в мене вже аж 6 місяців ознайомлення з програмуванням в якійсь академії!".

можливо Ви і праві. Але можливо програмування далі буде поцікавіше)

Хто має великий досвід у програмуванні, хотілося почути Вашу думку. Як я себе зможу реалізувати у майбутньому. Хочу працювати в ігровій індустрії, як можна себе проявити в цій сфері з боку програмування, не маю уявлення.

Наприклад, з боку анімації і моделювання розумію, з боку програмування - ні..

5

Re: Складний вибір

Програмування - теж творча робота. Давід Гільберт, коли дізнався про одного зі своїх колишніх учнів, що той став поетом, сказав: "це добре, бо для математика у нього не вистачало фантазії". Може, ви просто не з того боку зайшли. Що ви вже вивчали, що ви вже зробили? Якщо вам давали виключно математичні завдання на обчислення, а вам хочеться бачити результат очима - то, можливо, це просто неправильне навчання. Не на вас. У кожної людини свій особистий погляд на свою роботу.

Але, зрештою, якщо ви не бачите тут себе, але знаєте, де буде краще - то нащо мучитися? Півроку на те, щоб дізнатися, що вам дійсно треба - не так вже й багато... якщо дійсно ви дізналися.

Спробуємо так: чи існує заняття, яким ви можете займатися 12 годин поспіль і не відчувати втоми (доки очі не почнуть закриватися)? Програмування, кажете, не те. А малювання? Написання якихось текстів?

Подякували: ReAl, Husky, leofun013

6 Востаннє редагувалося ReAl (05.03.2018 18:55:43)

Re: Складний вибір

Вже писав десь. Мій син після фізматшколи поступив (на бюджет) на фізичний і радіофізичний факультети КНУ (більше нікуди документи і не подавав). Вибрав фізичний, але поступово сумнішав і десь під грудень зрозумів, що «таки не його». Після першої сесії відрахувався, до літа готувався до ЗНО, поступив у лінгвістичний університет на японську філологію. Із задоволенням там вчиться. Восени на українському «Бенрон тайкай» взяв перше місце.

Прислухайтеся до себе. Можливо, «ще не розпробували». Можливо, краще і не розвипробовувати себе далі.
І ніхто, крім дзеркала, правильної поради не дасть.

Подякували: Torbins, flatliner, 0x9111A3

7

Re: Складний вибір

koala майже закінчую вивчення С++ (по программі), але знань до повного вивчення мови я вважаю ще далеко. Ознайомився лише з написанням коду у Віжуалі, завдання на обчислення якоїсь задачі, як це використати на практиці ще не маю уявлення.
Щодо Вашого питання про заняття напротязі 12 годин, з приводу програмування, зможу Вам відповісти до кінця неділі) З моєю поточною роботою маю не так багато часу уділяти вивченню програмування, але зараз я у міні-відпусці і хочу максимально багато витратити часу на програмування. Сподіваюся що зможу зрозуміти, можу багато часу тратити на це, чи ні. З приводу інших занятть, відповісти тяжко, можливо ті ж ігри (з цього і маю жагу приймати участь у розробці ігор).

8

Re: Складний вибір

Програмування - творче лише до тих пір, доки не доводиться виносити мізки складними завданнями.
Не романтизуйте це заняття.
Малювання, написання текстів - не проносять стільки дупоболі як вище зазначене.

Займатеся тим, до чого лежить душа, бо в результаті все одно покинете, але втратите значно більше часу.

Подякували: flatliner1

9

Re: Складний вибір

Husky написав:

koala майже закінчую вивчення С++ (по программі), але знань до повного вивчення мови я вважаю ще далеко. Ознайомився лише з написанням коду у Віжуалі, завдання на обчислення якоїсь задачі, як це використати на практиці ще не маю уявлення.
Щодо Вашого питання про заняття напротязі 12 годин, з приводу програмування, зможу Вам відповісти до кінця неділі) З моєю поточною роботою маю не так багато часу уділяти вивченню програмування, але зараз я у міні-відпусці і хочу максимально багато витратити часу на програмування. Сподіваюся що зможу зрозуміти, можу багато часу тратити на це, чи ні. З приводу інших занятть, відповісти тяжко, можливо ті ж ігри (з цього і маю жагу приймати участь у розробці ігор).

> С++
Якщо це перша ваша мова, то й не дивно, що у Вас опустилися руки :D

Подякували: koala, /KIT\2

10

Re: Складний вибір

VTrim написав:

Малювання, написання текстів - не проносять стільки дупоболі як вище зазначене..

Ви не письменник, правда? І навіть не поет...

11

Re: Складний вибір

ReAl дякую за Ваш комментарій, це добре коли Ваш син зрозумів це і реалізує себе в справі, яка йому подобається. Він вже працює, чи ще вчиться?
Отож, маю сумніви, можливо ще не розпробував, чи не моє. Боюся втратити час в нікуди.

12

Re: Складний вибір

koala написав:
VTrim написав:

Малювання, написання текстів - не проносять стільки дупоболі як вище зазначене..

Ви не письменник, правда? І навіть не поет...

Займався малюванням N років. Закінчив худ. школу. Є з чим порівнювати.

13

Re: Складний вибір

у нас на першому курсі теж були с/c++, і то було пекло
тільки c# відновив цікавість до програмування.
до речі, я ще на 2 курсі вирішив, що на дипломну роботу буду робити простеньку ммо гру, і зробив, і після універу фрілансив як геймдев розробник. Задавайте свої питання.

14

Re: Складний вибір

VTrim написав:

> С++
Якщо це перша ваша мова, то й не дивно, що у Вас опустилися руки :D

так перша, по программі С++ перша мова до вивчення, викладач пояснює це, як сама тяжка мова де потрібно все прописувати руцями, навчишся С++ далі піде легше

15

Re: Складний вибір

FakiNyan написав:

у нас на першому курсі теж були с/c++, і то було пекло
тільки c# відновив цікавість до програмування.
до речі, я ще на 2 курсі вирішив, що на дипломну роботу буду робити простеньку ммо гру, і зробив, і після універу фрілансив як геймдев розробник. Задавайте свої питання.

на якій мові писали? на чому робити наголос в розробці ігор, що детальніше вивчати?
роботи багато у цій сфері?

16

Re: Складний вибір

І так, починати з плюсів - не найкращий шлях. Втім, побачити результати власної праці можна і там: https://www.codingame.com/start

17

Re: Складний вибір

koala написав:

І так, починати з плюсів - не найкращий шлях. Втім, побачити результати власної праці можна і там: https://www.codingame.com/start

не найкращий шлях - шлях розробки ігор? якщо так чому? хотілося почути Вашу думку

18

Re: Складний вибір

Husky написав:
FakiNyan написав:

у нас на першому курсі теж були с/c++, і то було пекло
тільки c# відновив цікавість до програмування.
до речі, я ще на 2 курсі вирішив, що на дипломну роботу буду робити простеньку ммо гру, і зробив, і після універу фрілансив як геймдев розробник. Задавайте свої питання.

на якій мові писали? на чому робити наголос в розробці ігор, що детальніше вивчати?
роботи багато у цій сфері?

на c#, на лінійній алгебрі, фізиці, тригонометрії, паттернах програмування, вивчати треба все, роботи в Україні мало

Подякували: Husky, leofun01, flatliner3

19 Востаннє редагувалося Torbins (05.03.2018 19:31:09)

Re: Складний вибір

Husky написав:

Хочу працювати в ігровій індустрії, як можна себе проявити в цій сфері з боку програмування, не маю уявлення.

Написання офлайн гри можна розділити на три великі частини: написання ігрового рушія, написання скриптів та створення трьохвимірної графіки. З графікою думаю усе зрозуміло. Для ігрового рушія треба мати ґрунтовні знання як в області лінійної алгебри, так і знати особливості роботи сучасних відеокарт. Кротше кажучи, це дуже складно. Що стосується скриптів, то вони поєднують ігровий рушій та трьохвимірні моделі, змушуючи їх рухатися, роблять ігровий світ живим. Приблизно уявити, як виглядають такі скрипти, можна тут: https://www.codingame.com
У випадку з онлайн грою, іще треба добре розбиратися в комп'ютерних мережах, базах даних та багатопоточному програмуванні.

Подякували: Husky, leofun012

20

Re: Складний вибір

FakiNyan написав:

на c#, на лінійній алгебрі, фізиці, тригонометрії, паттернах програмування, вивчати треба все, роботи в Україні мало

математику в цілому і фізику не полюбляю зі школи... напевно Ви трохи мені відкрили очі на ситуацію.