Тема: (3D) Фізичний розмір тексту на текстурі
Всім привіт
Намагаюся добитись ефекту, щоб написаний на текстурі 3д моделі текст завжди відповідав сталому фізичному розміру, незалежно від розміру моделі
Я генерую для моделі розгортку для тої її стіни на якій хочу писати
Після цього я аналізую всі трикутнички моделі попутно обчислюючи два значення
S - реальну площу cтіни(сторони) моделі для якої ми згенерували розгортку
Suv - типу площа розгортки на текстурі, тобто по суті получається коефіцієнт заповненості текстури 0 <= Suv <= 1
Я підозрюю що цих двох значень мало б бути достатньо, щоб знайти коефіцієнт який би правильно масштабував текст
Так виглядає моя остання спроба:
function SetScaleFactor(S, Suv)
{
var magicConstant = 1000;
var realS = S / Suv; //знаходимо яку площу б покривала ця текстура, якби розгортка повністю заповнювала текстуру
this._fontScaleFactor = magicConstant / realS;
}
Але на чим більших моделях тестую(чим більша S), тим меншим получається розмір тексту за очікуваний
Які у вас ідеї як це можна поправити?
І якщо цікаві результати тестів чи ще якісь шмати коду теж кажіть, зараз і так не маю можливості їх прикріпити