Тема: програма на java

Допоможіть написати лабораторну на java. Ось завдання


Написати програму, яка моделює роботу кавового автомату. Програма повинна візуалізувати процеси подачі грошей в купюроприймач та розливу кави. Також вона повинна вести облік грошей та матеріалів для розливу кави (інгридієнтів та стаканчиків) в автоматі і давати реакцію, відповідну до дій користувача та наявних матеріалів. Кожна сутність предметної області повинна бути представлена у вигляді окремого класу. В програмі повинна широко використовуватись композиція при побудові класів.

2 Востаннє редагувалося koala (21.05.2013 06:33:38)

Re: програма на java

Треба бота написати, який всім новачкам відповідатиме...
http://s018.сайт-злодій/i504/1305/4e/128b3beefcef.jpg
А ще краще - показувати це новачкам при створенні теми.

3 Востаннє редагувалося volodimirg (21.05.2013 11:36:45)

Re: програма на java

Візуалізувати я так розумію, потрібно зобразити монітор кавового автомату. Нічого складного, але награтися потрібно. Навряд чи хтось напише за вас цю програму. По ходу написання на окремі нюанси може хтось допомогти, але писати за вас повністю ніхто не буде. Потрібно щоб був вільний час і бажання.

Подумайте які класи потрібні. Тобто які речі потрібні для автомата:

1) кава
2) молоко
3) стаканчики
4) цукор
....

Треба глянути що ще може бути в справжньому автоматі.
Основний клас можна так і назвати автомат :)

Кожен клас сам веде облік речей. Наприклад можна зробити клас кава так (накинув грубо що придумалось):

public class Coffe{
double countPortin=100; // можна додати метод, який би задавав кількість кави

// при видачі користувачу, зменшуємо кількість кави
boolean getCoffe(int portion){
countPortion=-portion; //
if (countPortion<0) return false else return true;
}
}

Схожа структура і в інших класів.

Візуалізуємо все це: відображаємо вікно (Frame), додаємо панель, на панелі додаємо кнопки (чи прапорці) і відповідний менеджер розташування (або ж робимо все у якомусь графічному середовищі). По центру лишаємо місце для зображення процесу. Зліва, справи кнопки з написами для замовлення.

Коли натиснули кнопку "Замовити" (чи як там в автоматі, краще піти і зробити фото справжнього автомату), програма враховує які кнопки натиснуто, просить ввести гроші, вузуалізує якось процес отримання і далі якщо грошей достатньо викликає відповідні класи по видачі кави, цукру і т.д. Слідкуючи чи хватає:

if (!myglass.getClass) ....//якщо немає стаканчиків ....
if (!myCoffe.getCoffe()) ....; якщо немає кави ....
if (!mySugar.getSugar (2)) //якщо немає цукру....

Можна перевірку кількості зробити спочатку, коли лишень користувач вибирає, що він хоче...

В загальному нічого складного. Але потрібно награтися. Коли вмієш працювати з графічний інтерфейсом користувача і в загальному знаєш Java, напишеш.

Подякували: Replace1