Re: HTML5, Canvas. Малювання "пензлем" (тонкі кінці ліній)
FakiNyan написав:... я хотів використати "швидкість" малювання, чим швидше - тим тонша лінія, а швидкість мала б бути представлена відстанню між точками, тому що точки ставляться автоматично, через деякий час.
Швидкість = відстань / час.
Я не знайшов в вашому коді операцій з часом. Ви не враховуєте те, що в різних користувачів позиція вказівника мишки оновлюється з різною частотою.
Уявіть:
Користувач_1 має мишку з частотою оновлення 8 с-1;
Користувач_2 має мишку з частотою оновлення 32 с-1;
Два користувачі проводять мишкою лінію однакової форми з однаковою швидкістю, але за рахунок різних частот користувачі отримали зосім різні результати.Потрібно засікати і позицію і час.
та це вже далі колись буде, для початку я хотів використати довжину замість часу, так воно ж і так плавно нічого не малює, срака-дупа!