1

Тема: вайті в айті обговорення

Така ситуація, на днях мене покликали на "співбесіду", що хотіли б мене бачити як програміста, але треба що б я вчив, при співбесіді я сказав, програміст повинен писати код, після чого почув що це не правильно, це задача програміста а не менеджера проекту, знайомий, який в програмувані працює, говорить що це не правильно, програміст код пише, тестіровщик тестує, та так дальше, кожен має виконувати свою роботу, чому, бо особисто спілкувався з програмістом софтсерва, який пів дня спілкувався з клієнтом, а шо за пів дня міг то зробив і ще получив за те що невстиг, але то таке. ну звісно, це не означає що повинні як риби мовчати, але я теж можу звінок від клієнта і нести програмісту трубку, хай розмовляє, запитати коли зробиш і поставити дату.
Не говорю що менеджери не потрібні, але така історія, гугл сам був відмовився від менеджменту в програмуванні, але потім повернули. Але там уже були люди які розуміють технічні терміни і розбираються в системі, а не просто взяли за карі очі і хороший англійський.
Чим дальше спілкуюсь з знайомими то дивуюсь, у нас все шиворіт на виворіт у всьому, у нас лиш знають круті слова HR, PM, Developer, а насправді бардак і думають, як свої задачі на когось скинути. Згадую пост на галері

“2005 рік, програміст один за 5ть місяців написав панель для провайдера, а дві неділі на отладку пішло, а зараз давай три тімліда, і на кожного по десять програмістів і бюджет за 100к баксів”.

1. Чи повинен спілкуватись програміст з клієнтом ?

2

Re: вайті в айті обговорення

>1. Чи повинен спілкуватись програміст з клієнтом ?

якщо бачить себе кодером - ні

якщо бачить себе інженером - так

software developer vs software engineer

Подякували: 0x9111A1

3

Re: вайті в айті обговорення

тобто для спілкування треба  що б була посада software engineer ?

4 Востаннє редагувалося ping (06.07.2018 19:15:07)

Re: вайті в айті обговорення

reverse2500 написав:

тобто для спілкування треба  що б була посада software engineer ?

ні.
просто інженер - той хто рішає проблему чи задачу. а зазвичай для цього її треба зрозуміти, запропонувати і погодити рішення . і краще це робити не через посередника.

Подякували: Torbins1

5

Re: вайті в айті обговорення

добре, а хто ж тоді має спілкуватись з клієнтом ? Часто читаю що менеджери проекту, якщо інженер, прогпаміст вирішує проблеми з програмою це одне, згоден вони можуть говорити, а от клієнт їм я зрозумів що ніяким боком не потрібний

6

Re: вайті в айті обговорення

reverse2500 написав:

добре, а хто ж тоді має спілкуватись з клієнтом ? Часто читаю що менеджери проекту, якщо інженер, прогпаміст вирішує проблеми з програмою це одне, згоден вони можуть говорити, а от клієнт їм я зрозумів що ніяким боком не потрібний

той, хто це може робити ефективно.

і побарабану яка в нього посада

та і спілкування з клієнтом є різне   - технічне, фінансове, маркетингове, менеджерське

ми про яке говоримо?

Подякували: reverse2500, Torbins2

7

Re: вайті в айті обговорення

та і спілкування з клієнтом є різне   - технічне, фінансове, маркетингове, менеджерське

а можне детально про ці різні спілкування ?
помалу ситуація прояснюється
в мене спілкування дійшо б що програма повинна мати дві кнопки "Зробити все" і "Закрити"

8

Re: вайті в айті обговорення

reverse2500 написав:

та і спілкування з клієнтом є різне   - технічне, фінансове, маркетингове, менеджерське

а можне детально про ці різні спілкування ?
помалу ситуація прояснюється
в мене спілкування дійшо б що програма повинна мати дві кнопки "Зробити все" і "Закрити"


значить Ви топ менеджер - вони люблять погоджувати проекти  без розуміння можливостей їх реалізації

https://www.youtube.com/watch?v=BKorP55Aqvg&t=137s

Подякували: reverse2500, leofun012

9

Re: вайті в айті обговорення

я спілкуюсь з клієнтом, але клієнт - сам програміст  :D