Тема: вайті в айті обговорення
Така ситуація, на днях мене покликали на "співбесіду", що хотіли б мене бачити як програміста, але треба що б я вчив, при співбесіді я сказав, програміст повинен писати код, після чого почув що це не правильно, це задача програміста а не менеджера проекту, знайомий, який в програмувані працює, говорить що це не правильно, програміст код пише, тестіровщик тестує, та так дальше, кожен має виконувати свою роботу, чому, бо особисто спілкувався з програмістом софтсерва, який пів дня спілкувався з клієнтом, а шо за пів дня міг то зробив і ще получив за те що невстиг, але то таке. ну звісно, це не означає що повинні як риби мовчати, але я теж можу звінок від клієнта і нести програмісту трубку, хай розмовляє, запитати коли зробиш і поставити дату.
Не говорю що менеджери не потрібні, але така історія, гугл сам був відмовився від менеджменту в програмуванні, але потім повернули. Але там уже були люди які розуміють технічні терміни і розбираються в системі, а не просто взяли за карі очі і хороший англійський.
Чим дальше спілкуюсь з знайомими то дивуюсь, у нас все шиворіт на виворіт у всьому, у нас лиш знають круті слова HR, PM, Developer, а насправді бардак і думають, як свої задачі на когось скинути. Згадую пост на галері
“2005 рік, програміст один за 5ть місяців написав панель для провайдера, а дві неділі на отладку пішло, а зараз давай три тімліда, і на кожного по десять програмістів і бюджет за 100к баксів”.
1. Чи повинен спілкуватись програміст з клієнтом ?