Тема: Space Shooter: ONE
Моя перша Unity гра...
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Розробка ігор → Space Shooter: ONE
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Моя перша Unity гра...
на чому робили?
Unity 2018.2.6f1 (64-bit), Мова C#. Графіку малював у CorelDRAW
а, провтикав
а вона опенсорс?
Unity дозволяє продавати ігри (до 100`000$ ), там якась інша ліцензія. Я поки що пробую free to play з рекламою, якщо не буде прибутків буду робити платні ігри або free to play з внутрішніми покупками.
Привіт автору та усім учасникам форуму.
Дозвольте звернути увагу на те чому гра може мати недостатню популярність.
Я пошуком користуватись вмію, але гру знайшов не з першого разу. Чому? Тому що немає іконки якаб звернула мою увагу. Точніше вона є, але маже невидима!
Ось скрін як того що я не побачив
І що ви бачите? Правильно, майже нічого!
Також запитання - як налаштовані ключові слова? Та взагалі чи проводилась якась робота з пошуком?
Зараз я гру встановлю та пограюсь, і пізніше видам ще коменти.
Коротке резюме:
1. Червоні монетки вбивають, чому постріли виглядають як монетки?
2. Кожний раз коли ти ловиш ворожий постріл - тобі пропонується зберегти результат. Навіщо?
3. Іноді не реагує сенсор - вліво, і для того щоб він спрацював потрібно повторно клікнути по екрану.
4. Чому немає хочаб 3ох сердечок щоб продовжити гру а не починати зпочатку?
5. Середня клавіша розміщена не зовсім зручно.
Ідея сподобалась, реалізацію можна підправити.
Гра симпатична, але цього замало.
Коротке резюме:
1. Червоні монетки вбивають, чому постріли виглядають як монетки?
2. Кожний раз коли ти ловиш ворожий постріл - тобі пропонується зберегти результат. Навіщо?
3. Іноді не реагує сенсор - вліво, і для того щоб він спрацював потрібно повторно клікнути по екрану.
4. Чому немає хочаб 3ох сердечок щоб продовжити гру а не починати зпочатку?
5. Середня клавіша розміщена не зовсім зручно.
Ідея сподобалась, реалізацію можна підправити.
Гра симпатична, але цього замало.
Привіт
Дякую за поради, буду працювати над удосконаленням гри і пошуком її !
Відповіді на запитання
Робота з пошуком не проводилася (щойно закинув гру)
1) Вони ж червоні, червоний колір - небезпека, принаймні такою логікою керувався я при їх створені )))
Там ще є ракети... до них потрібно дійти.
2) Для статистики
3) Дуже складно зловити цей баг (і пофіксити), працюю над цим
4) Ідея така: є 3 спец. можливості та 7 видів зброї, потрібно заставити гравця збирати монетки та купувати ці речі. Спец. можливості наступні: (9) (невразливість) invulnerability, (4) магніти (притягує монетки), (1) прискорення (швидке переміщення та стрільба), відсутність "сердечок" має заставити гравця збирати монетки та робити вибір між цими можливостями.
1) Вони ж червоні, червоний колір - небезпека, принаймні такою логікою керувався я при їх створені )))
Там ще є ракети... до них потрібно дійти.
2) Для статистики
3) Дуже складно зловити цей баг (і пофіксити), працюю над цим
4) Ідея така: є 3 спец. можливості та 7 видів зброї, потрібно заставити гравця збирати монетки та купувати ці речі. Спец. можливості наступні: (9) (невразливість) invulnerability, (4) магніти (притягує монетки), (1) прискорення (швидке переміщення та стрільба), відсутність "сердечок" має заставити гравця збирати монетки та робити вибір між цими можливостями.
1) Зрозумів, тоді напевно було б непогано зробити постріли не схожими на монетки, хоча їх тоді може бути непомітно.
2) Ок.
3) Спробую ще пограти та зрозуміти коли він проявляється.
4) Я збирав але як купити не зрозумів, чи це поки в планах?
5) Чекаю на апдейт
Betterthanyou написав:1) Вони ж червоні, червоний колір - небезпека, принаймні такою логікою керувався я при їх створені )))
Там ще є ракети... до них потрібно дійти.
2) Для статистики
3) Дуже складно зловити цей баг (і пофіксити), працюю над цим
4) Ідея така: є 3 спец. можливості та 7 видів зброї, потрібно заставити гравця збирати монетки та купувати ці речі. Спец. можливості наступні: (9) (невразливість) invulnerability, (4) магніти (притягує монетки), (1) прискорення (швидке переміщення та стрільба), відсутність "сердечок" має заставити гравця збирати монетки та робити вибір між цими можливостями.1) Зрозумів, тоді напевно було б непогано зробити постріли не схожими на монетки, хоча їх тоді може бути непомітно.
2) Ок.
3) Спробую ще пограти та зрозуміти коли він проявляється.
4) Я збирав але як купити не зрозумів, чи це поки в планах?
5) Чекаю на апдейт
4) В правому верхньому куті іконка, по ній потрібно клацнути щоб перейти до магазину (покупки здійснюються за віртуальні кошти, ніяких реальних коштів не потрібно)
Вже дещо оновив, вийшла версія 1.0.1 (зокрема іконку в PlayStore)
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися