1 Востаннє редагувалося Betterthanyou (13.09.2018 19:19:40)

Тема: Space Shooter: ONE

Моя перша Unity гра...

https://play.google.com/store/apps/deta … iihry.game

Подякували: FakiNyan, /KIT\, ostap34PHP, koala, Xackspel, Arete, leofun017

2

Re: Space Shooter: ONE

на чому робили?

Подякували: Betterthanyou1

3 Востаннє редагувалося /KIT\ (27.07.2021 12:17:35)

Re: Space Shooter: ONE



4 Востаннє редагувалося Betterthanyou (09.09.2018 19:03:24)

Re: Space Shooter: ONE

FakiNyan написав:

на чому робили?

Unity 2018.2.6f1 (64-bit), Мова C#. Графіку малював у CorelDRAW

Подякували: leofun011

5

Re: Space Shooter: ONE

а, провтикав
а вона опенсорс?

6

Re: Space Shooter: ONE

FakiNyan написав:

а, провтикав
а вона опенсорс?

Unity дозволяє продавати ігри (до 100`000$ ), там якась інша ліцензія. Я поки що пробую free to play з рекламою, якщо не буде прибутків буду робити платні ігри або free to play з внутрішніми покупками.

7

Re: Space Shooter: ONE

то код глянути не мона?

8

Re: Space Shooter: ONE

Привіт автору та усім учасникам форуму.
Дозвольте звернути увагу на те чому гра може мати недостатню популярність.

Я пошуком користуватись вмію, але гру знайшов не з першого разу. Чому? Тому що немає іконки якаб звернула мою увагу. Точніше вона є, але маже невидима! :o
Ось скрін як того що я  не побачив 8)

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/i9/08a2420a4dcf14a6aac5e50eb4a1371f/1536524708/6933/1268428/S80909_23202395_240.jpghttp://не-дійсний-домен/a3/2018-09-09-20-25/i9-12609422/135x240-r/i.gif

І що ви бачите? Правильно, майже нічого! *DONT_KNOW*
Також запитання - як налаштовані ключові слова? Та взагалі чи проводилась якась робота з пошуком?

Зараз я гру встановлю та пограюсь, і пізніше видам ще коменти. *CRAZY*

Подякували: Betterthanyou1

9 Востаннє редагувалося Xackspel (09.09.2018 22:52:16)

Re: Space Shooter: ONE

Коротке резюме:
1. Червоні монетки вбивають, чому постріли виглядають як монетки?
2. Кожний раз коли ти ловиш ворожий постріл - тобі пропонується зберегти результат. Навіщо?
3. Іноді не реагує сенсор - вліво, і для того щоб він спрацював потрібно повторно клікнути по екрану.
4. Чому немає хочаб 3ох сердечок щоб продовжити гру а не починати зпочатку?
5. Середня клавіша розміщена не зовсім зручно.
*SCRATCH*

Ідея сподобалась, реалізацію можна підправити.
Гра симпатична, але цього замало.

Подякували: Betterthanyou1

10

Re: Space Shooter: ONE

Xackspel написав:

Коротке резюме:
1. Червоні монетки вбивають, чому постріли виглядають як монетки?
2. Кожний раз коли ти ловиш ворожий постріл - тобі пропонується зберегти результат. Навіщо?
3. Іноді не реагує сенсор - вліво, і для того щоб він спрацював потрібно повторно клікнути по екрану.
4. Чому немає хочаб 3ох сердечок щоб продовжити гру а не починати зпочатку?
5. Середня клавіша розміщена не зовсім зручно.
*SCRATCH*

Ідея сподобалась, реалізацію можна підправити.
Гра симпатична, але цього замало.

Привіт

Дякую за поради, буду працювати над удосконаленням гри і пошуком її !

Відповіді на запитання

Робота з пошуком не проводилася (щойно закинув гру)

1) Вони ж червоні, червоний колір - небезпека, принаймні такою логікою керувався я при їх створені )))
Там ще є ракети... до них потрібно дійти.
2) Для статистики
3) Дуже складно зловити цей баг (і пофіксити), працюю над цим
4) Ідея така: є 3 спец. можливості та 7 видів зброї, потрібно заставити гравця збирати монетки та купувати ці речі. Спец. можливості наступні: (9) (невразливість) invulnerability, (4) магніти (притягує монетки), (1) прискорення (швидке переміщення та стрільба), відсутність "сердечок" має заставити гравця збирати монетки та робити вибір між цими можливостями.

11

Re: Space Shooter: ONE

Betterthanyou написав:

1) Вони ж червоні, червоний колір - небезпека, принаймні такою логікою керувався я при їх створені )))
Там ще є ракети... до них потрібно дійти.
2) Для статистики
3) Дуже складно зловити цей баг (і пофіксити), працюю над цим
4) Ідея така: є 3 спец. можливості та 7 видів зброї, потрібно заставити гравця збирати монетки та купувати ці речі. Спец. можливості наступні: (9) (невразливість) invulnerability, (4) магніти (притягує монетки), (1) прискорення (швидке переміщення та стрільба), відсутність "сердечок" має заставити гравця збирати монетки та робити вибір між цими можливостями.

1) Зрозумів, тоді напевно було б непогано зробити постріли не схожими на монетки, хоча їх тоді може бути непомітно.
2) Ок.
3) Спробую ще пограти та зрозуміти коли він проявляється.
4) Я збирав але як купити не зрозумів, чи це поки в планах?
5) Чекаю на апдейт  *DRINK*

Подякували: Betterthanyou1

12 Востаннє редагувалося Betterthanyou (10.09.2018 15:00:02)

Re: Space Shooter: ONE

Xackspel написав:
Betterthanyou написав:

1) Вони ж червоні, червоний колір - небезпека, принаймні такою логікою керувався я при їх створені )))
Там ще є ракети... до них потрібно дійти.
2) Для статистики
3) Дуже складно зловити цей баг (і пофіксити), працюю над цим
4) Ідея така: є 3 спец. можливості та 7 видів зброї, потрібно заставити гравця збирати монетки та купувати ці речі. Спец. можливості наступні: (9) (невразливість) invulnerability, (4) магніти (притягує монетки), (1) прискорення (швидке переміщення та стрільба), відсутність "сердечок" має заставити гравця збирати монетки та робити вибір між цими можливостями.

1) Зрозумів, тоді напевно було б непогано зробити постріли не схожими на монетки, хоча їх тоді може бути непомітно.
2) Ок.
3) Спробую ще пограти та зрозуміти коли він проявляється.
4) Я збирав але як купити не зрозумів, чи це поки в планах?
5) Чекаю на апдейт  *DRINK*


4) В правому верхньому куті іконка, по ній потрібно клацнути щоб перейти до магазину (покупки здійснюються за віртуальні кошти, ніяких реальних коштів не потрібно)


http://не-дійсний-домен/i9/b9993d484bf94a41a450c84a5025c4dc/1536583984/329511/1268556/Untdsfditled.jpg

Вже дещо оновив, вийшла версія 1.0.1 (зокрема іконку в PlayStore)

Подякували: Arete, leofun012