Тема: Unity3D Алгоритм руху кулі в "ціль"
Потрібно зробити кулю яка повільно рухається вперед відносно центра камери (прицілу). Куля починає рухатися від зброї, тобто з невеличкім зміщенням. Ось це зміщення потрібно якось усунути. Як це зробити ?
public class ScriptBullet : MonoBehaviour
{
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
/* Беру координати центру камери Х і У і повертаю кулю */
ScriptPlayer player = GameObject.Find("Player").GetComponent<ScriptPlayer>();
transform.localRotation = Quaternion.Euler( new Vector3(-player.rotationY, player.rotationX, 0));
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
/* Рухаю кулю вперед */
transform.position += transform.forward * Time.deltaTime * 5;
}
}
Синій об'єкт - зброя. Зелена сфера - куля. Із за зміщення куля рухається не точно, як це виправити ?