Тема: Що це мається на увазі?
В вакансіях сисадміна кожен раз знаходжу якісь раптові вимоги, яких я не розумію. І кожен раз мене відсіюють за нерозумінням якихось ньюансів, незважаючи на мої стандартні знання dns, dhcp, vpn та організація локальних мереж. Склалося таке враження, що шукають якогось супер оригінального, чи вузькопрофільного фахівця, який має все знати. Ось натрапив на таку вакансію знов.
Вимоги:
вирішення типових інциндентів та запитів за інструкціями
ескалація інцидентів та запитів на наступні рівні підтримки (2 рівень,3 рівень)
контроль часу обробки інцидентів.
Мені вже соромно стало знов дзвнити питати і чути відмову. Тож прошу високодосвідчену в області адміністрування публіку пояснити що за запити і інструкції маються на увазі? Що за ескалація інцидентів, якісь рівні? Що це воно таке і де здобути такий досвід і знання?