koala написав:pluszz, це все залежить від правил гри, які знаєте в кращому разі тільки ви, а загалом, я так розумію, не знає поки ніхто. Якщо у вас дійсно деталізація до такого рівня буде, то треба окремо таблицю локацій, таблицю зв'язків, таблицю персонажів і таблицю предметів, і то тільки в першому наближенні.
За основу беру такі правила https://replace.org.ua/misc.php?action= … download=1 трохи зміню ще не розумію як маю організувати деякі моенти. І можливо дещ зміню хоча наразі основу механіки беру без змін добавив лише сумку(інвентар)
Колись давно коли я перший раз дізнався про цю ігрову механіку, хотів запилити гру про голодомор 32-33х років. Але я просто неможу рука непіднімається на святе. Тим більше я знаю себе постійно роблю пунктуаційні та орфографічні помилки. Не уявляю можливим щоб у грі про голодомор була азіровка. Тому вирішив зробити гру на іншу тему.
Це буде таблиця в якій будуть можливі зв'язки з кожним з персонажів?
Посварилися Підозра Приязнь Дружба
_________________________________________________
Вася | 1 | 1 | 0 | 0
_________________________________________________
Віктор | 0 | 1 | 0 | 1
_________________________________________________
Картана | 0 | 0 | 0 | 0
Типу так може бути?
Персонажі:
ID_персонажа|iмя персонажа| ситість |Відчай| емоції |цикл набору ситості| сумка | id_поточної локації| історія персонажа
__________________________________________________________________________________________________________________________
1 | Вася | 40 | 0 | 1, 2, 3, 4, | 1 |10, 12 ,1| 2 | Син фермера з .....
Таблиця персонажів заповнюється скриптом колонка "емоції по id з талбиці емоцій" генерується функцією random.choice() беручи значення з таблиці емоцій обовязковою є лише пера емоція "Воля до житття". Ситість напочатку гри для кожного нпс може = від 30 до 40 як random ляже.
в сумці для кожного нпс будуть обов'якові предмети та один два рандомно вибрані.
Таблиця гравців
id | Телеграм id |персонаж| хід |досягнення
_________________________________________________
1 |XXXXXXXXXX| 2 | 40 | 1 , 2, 3, 4
Я то бачу так плюс таблиця локацій , таблиця змінних об'єктів типу( двері, камера спостереження, медична капсула тп з їх атуальним станом ), таблиця емоцій та таблиця предметів статичні в них нічого не змінюється просто зберігаються дані
Таблиця локацій вирішив не мудрити хай для ігрової логіки локація шлюз до вибуху і локація шлюз після вибуху будуть різними локаціями. А гравцям хай здається що то одне і теж.