Тема: Unity3D З'єднати текст та ігровий об'єкт за допомогою лінії

Я хочу з'єднати текст та ігровий об’єкт за допомогою лінії. Щоб було зрозуміліше що я хочу - подивіться відео:
https://www.youtube.com/watch?v=5gnG4OXWHEo
Подивіться на metal barrel (з цього відео). Цей об’єкт виділений білим кольором і з'єднується з текстом лінією. Як можна це зробити ?

Я знайшов плагін blindgui (з цього відео), але мені все ще важко це реалізувати

Це посилання описує, як намалювати лінію https://docs.unity3d.com/ScriptReference/GL.LINES.html

Цей код повинен відображати текст

private string text;

   void OnGUI() {
     var position = Camera.main.WorldToScreenPoint(gameObject.transform.position);
     var textSize = GUI.skin.label.CalcSize(new GUIContent(text));
     GUI.Label(new Rect(position.x, Screen.height - position.y, textSize.x, textSize.y), text);
   }

Але я не можу з'єднати текст та ігровий об’єкт рядком (тому що я не знаю як це зробити)

Подякували: leofun011

2

Re: Unity3D З'єднати текст та ігровий об'єкт за допомогою лінії

Я навіть знайшов цей приклад, але в кеш версії сайту
http://не-дійсний-домен/i9/4ee91933779379cf3237652e126da00a/1580726918/103048/1360327/Bez_1110_men_1110_.jpg
Може хтось знає як можна завантажити файл з кеш версії сайту? http://web.archive.org/web/201410162034 … i/scripts/

3

Re: Unity3D З'єднати текст та ігровий об'єкт за допомогою лінії

цей ?
Якщо ні і якщо веб архів не зробив копію файлу, то ніяк.

Подякували: Betterthanyou1