Тема: Unity3D З'єднати текст та ігровий об'єкт за допомогою лінії
Я хочу з'єднати текст та ігровий об’єкт за допомогою лінії. Щоб було зрозуміліше що я хочу - подивіться відео:
https://www.youtube.com/watch?v=5gnG4OXWHEo
Подивіться на metal barrel (з цього відео). Цей об’єкт виділений білим кольором і з'єднується з текстом лінією. Як можна це зробити ?
Я знайшов плагін blindgui (з цього відео), але мені все ще важко це реалізувати
Це посилання описує, як намалювати лінію https://docs.unity3d.com/ScriptReference/GL.LINES.html
Цей код повинен відображати текст
private string text;
void OnGUI() {
var position = Camera.main.WorldToScreenPoint(gameObject.transform.position);
var textSize = GUI.skin.label.CalcSize(new GUIContent(text));
GUI.Label(new Rect(position.x, Screen.height - position.y, textSize.x, textSize.y), text);
}
Але я не можу з'єднати текст та ігровий об’єкт рядком (тому що я не знаю як це зробити)