21 Востаннє редагувалося plusxx (26.02.2020 18:52:00)

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

koala написав:

pluszz, вас часом ProgramBandera не вкусив?

Нє! Написав то два чи три місяці тому  коли почав вчити Python. Все максимально просто без ооп і працює.

22

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

VTrim написав:
yurahomyk написав:

Але як, я не можу редагувати повідомлення

Бо треба увійти з одного акаунту :)

Я теж не маю змоги редагувати свої повідомлення в темах. Навіть протягом перших 10 - 30-ти секунд після публікації.
То який з цього висновок?

23

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

програма для розрахунку вартості поїздки:
    №1   ' int(all_roshid * 100) / 100' це потрібне для того, щоб програма виводила лише максимум 2 цифри після коми, якщо потрібно 1 цифру після коми то треба замість 100 використати 10.
    №2 'float' використано замість 'int' для того щоб можна було вводити дробові числа(наприклад вартість літри бензу 24.45 грн)

fuel100 = 0      #розхід авто на 100 км
all_km = 0       #шлях який потрібно проїхати
price = 0        #ціна одного літра палива(краще б я купив теслу)
all_roshid = 0   #Кількість літрів яку буде витрачено на поїздку(вичисляєтья програмою) 
all_price = 0    #загальна вартість палива на поїздку (також вичисляється програмою)
valuta = ''      #валюта

valuta = input('введіть валюту для розрахунків: ')
if (valuta == ''):
    valuta = 'грн.'
    
while (fuel100 <= 0):
    fuel100 = float(input('Введіть розхід вашого авто на 100 км:  '))
    if (fuel100 <= 0):
        print('помилка, значення не може бути відємним або дорівнювати нулю, введіть ще раз')
while (all_km <= 0):
    all_km  = float(input('Введіть відстань в кілометрах:  '))
    if (all_km <= 0):
        print('помилка, значення не може бути відємним або дорівнювати нулю, введіть ще раз')
while (price <= 0):
    price = float(input('Введіть ціну одного літра палива: '))
    if (price <= 0):
        print('помилка, значення не може бути відємним або дорівнювати нулю, введіть ще раз')

all_roshid = all_km / 100 * fuel100
all_price = all_roshid * price

print('Використаєте палива: ', int(all_roshid * 100) / 100, 'л.')
print('вартість поїздки: ', int(all_price * 100) / 100, valuta)

24

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

s = 384400    #відстань до Місяця
v = 0         #швидкість (задається користувачем)
t = 0         #вираховується програмою

v = float(input ('введіть швидкість вашого космічного корабля: '))

t = s / v
if (t > 24):
    t = t / 24
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'днів')
else:
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'год')

25

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

Irbis написав:
s = 384400    #відстань до Місяця
v = 0         #швидкість (задається користувачем)
t = 0         #вираховується програмою

v = float(input ('введіть швидкість вашого космічного корабля: '))

t = s / v
if (t > 24):
    t = t / 24
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'днів')
else:
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'год')

а в чому вимірюється швидкість?

26

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

FakiNyan написав:
Irbis написав:
s = 384400    #відстань до Місяця
v = 0         #швидкість (задається користувачем)
t = 0         #вираховується програмою

v = float(input ('введіть швидкість вашого космічного корабля: '))

t = s / v
if (t > 24):
    t = t / 24
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'днів')
else:
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'год')

а в чому вимірюється швидкість?

дякую, що помітили. В км/год

s = 384400    #відстань до Місяця
v = 0         #швидкість (задається користувачем)
t = 0         #вираховується програмою

v = float(input ('введіть швидкість вашого космічного корабля (км/год): '))

t = s / v
if (t > 24):
    t = t / 24
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'днів')
else:
    print ('Ви долетите до Місяця за ', int(t * 10) / 10 , 'год')
Подякували: FakiNyan1

27

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

Прихований текст

Це якщо швидкість косм. корабля постійна, а рух здійснюється по прямій. Тоді як реальний корабель зазнає впливу гравітації Землі та Місяця й рухається по складній орбіті, прискорюючись і сповільнюючись під час руху — ні швидкість руху корабля по орбіті, ні швидкість віддалення від Землі чи наближення до Місяця не є постійними.

Подякували: Irbis1

28

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

P.Y. написав:
Прихований текст

Це якщо швидкість косм. корабля постійна, а рух здійснюється по прямій. Тоді як реальний корабель зазнає впливу гравітації Землі та Місяця й рухається по складній орбіті, прискорюючись і сповільнюючись під час руху — ні швидкість руху корабля по орбіті, ні швидкість віддалення від Землі чи наближення до Місяця не є постійними.

Прихований текст

але загальний час можна використати для обрахунку середньої швидкості, і все ок тоді

Подякували: Irbis1

29

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

P.Y. написав:
Прихований текст

Це якщо швидкість косм. корабля постійна, а рух здійснюється по прямій. Тоді як реальний корабель зазнає впливу гравітації Землі та Місяця й рухається по складній орбіті, прискорюючись і сповільнюючись під час руху — ні швидкість руху корабля по орбіті, ні швидкість віддалення від Землі чи наближення до Місяця не є постійними.

якби не такі цікаві коментарі, я б не користувався цим форумом.

Подякували: 0xDADA11C71

30

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

програма з використанням модуля рандому в пітоні.(Орел чи Решка)
В майбутньому опублікую код програми який я вивчаю з книги Віктора Трофімова(Він дещо важчий ніж нижчевказаний).
А поки вірішив перевірити свої власні набуті знання протягом двох місяців вивчення python. Програма рандомно виводить на екран або аверс або реверс(Орел чи Решка).

import random #запускаю модуль рандом(уже є в пітоні, якщо немає треба встановити)

avers  = 1 #аверсу надаєм значення 1
revers = 2 #реверсу надаєм значення 2
moneta = 0 #
playGame = True

while (playGame == True):                  #поки (playGame == True) цикл повторюється
    moneta = random.randint(avers, revers) #комп'ютер загадує число від 1 до 2
    if (moneta == 1):                      #якщо випадає 1, на екрані друкуємо АВЕРС
        print('-' * 50)
        print('---------АВЕРС-----------')
        print('-' * 50)
    if (moneta == 2):                      #якщо випадає 2, на екрані друкуємо РЕВЕРС
        print('-' * 50)
        print('---------РЕВЕРС----------')
        print('-' * 50)
    if (input('Натистіть Enter - щоб підкинути монету ще , 0 - щоб вийти') == '0'):
        playGame = False #якщо натиснуто 0, то playgame = False, і цикл переривається.
                                           
        
Подякували: 0xDADA11C71

31

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

avers  = 1 #аверсу надаєм значення 1

if (moneta == 1):

окей гугл. що тут не так

32 Востаннє редагувалося plusxx (22.03.2020 20:51:57)

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

ur_naz написав:

avers  = 1 #аверсу надаєм значення 1

if (moneta == 1):

окей гугл. що тут не так

А що там не так? Можна коротше записати?

А ось тут я знайшов проблемку

    if (input('Натистіть Enter - щоб підкинути монету ще , 0 - щоб вийти') == '0'):
        playGame = False #якщо натиснуто 0, то playgame = False, і цикл переривається.
                                           

33 Востаннє редагувалося koala (22.03.2020 21:25:48)

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

Є така чудова функція random.choice.

print('-' * 50)
print(random.choice(['АВЕРС','РЕВЕРС']).center(50,'-'))
print('-' * 50)
Подякували: Irbis1

34

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

https://en.wikipedia.org/wiki/Magic_num … ogramming)

Доречі, можете створити сторінку на вікі

35 Востаннє редагувалося plusxx (22.03.2020 21:53:45)

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

Пане Irbis дозволив собі модифікувати. Надіюсь ви не проти.

#!-*- coding:utf-8 -*-
import getch# встановити pip install getch
import random #запускаю модуль рандом(уже є в пітоні, якщо немає треба встановити)

while True:                  
    print('-' * 50)
    print(random.choice(['АВЕРС','РЕВЕРС']).center(50,'-'))
    print('-' * 50)
    char = getch.getch()
    if char == '0':
        break
Подякували: Irbis1

36

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

while True:

:|

37

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

ur_naz написав:
while True:

:|

А що?

Подякували: koala, leofun012

38

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

ви шо, Дункан Маклеуд?

39

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

ur_naz написав:

ви шо, Дункан Маклеуд?

Ну WhileLoop і що, але вихід якщо натиснути "0".

40

Re: Простенькі програми для новачків. (ТІЛЬКИ ДЛЯ НОВАЧКІВ)

ur_naz написав:
while True:

:|

ur_naz, а тепер заґуґли стрічку
Python do while loop
і почитай, що в документації написано.

Подякували: koala, plusxx2