Тема: Можливості консольного відображення в Java (консоль в живому режимі)
Хочу написати міні програму яка буде відображатися тільки в консольному виді, без візуальної оболонки тільки текст.
Виникло декілька запитань до можливостей на java:
1. Чи можливо зафіксувати деякі рядки щоб вони були в статичному режимі приклад на фото (щоб виділені червоним рядки були завжди відображені і не рухомі під час прокрутки тексту вверх і вниз який буде введений нижче);
2. Як зробити консоль живу? Тобто щоб всі зміни відображені були зразу і додавались до даних які виділені червоним.
3. Як можна зробити так щоб при виборі (код чуть чуть нижче) від 1 до 3 замість "Empty" значення мінялось на "предмет" який ми обрали? Тобто при виборі 1 напроти "Копійки" значенні "Empty" буде змінено на
5 копійок та до значенні "гроші" буде добавлено +5 до тих пір поки ми не вилучили їх (тобто не замінили знов на Empty);
В короткому змісті і просто: жива консоль з зафіксованими рядками, 3 так званих місці для різних "речей" по одному на тип, які можна застосовувати і так само же їх "забирати", і зміна вже існуючого та відображеного тексту і чисел в живому режимі без створення нового рядка в консолі.
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
// глобальні перемінні які мають змінюватися і бути відображені завжди (основа консольного інтерфейсу)
int n1 = 1; String nn1 = "Гроші: ";
int n2 = 0; String nn2 = " Вага: ";
int n3 = 10; String nn3 = " Кількість: ";
String def = "Empty";
String co = "Копійки: ";
String gr = "Грами: ";
String ht = "Штуки: ";
// копійки, значення які повинні бути фіксовані та додаватись тільки до глобальної перемінної "n1"
int c1 = 5; String cc1 = "5 копійок";
int c2 = 10; String cc2 = "10 копійок";
int c3 = 25; String cc3 = "25 копійок";
//... і так далі
//грами вага, так само як з копійкамм тілько додавання має бути до перемінної "n2"
int g1 = 10; String gg1 = "10 грамм";
int g2 = 50; String gg2 = "50 грамм";
int g3 = 75; String gg3 = "75 грамм";
//... і тд.
//штуки, і тут такий самий метою до перемінної "n3"
int h1 = 3; String hh1 = "3 штуки";
int h2 = 5; String hh2 = "5 штук";
int h3 = 10; String hh3 = "10 штук";
//... і тд.
do {
System.out.println(nn1+n1+nn2+n2+nn3+n3);
} while (n1 == 10);
System.out.println(co+def);
System.out.println(gr+def);
System.out.println(ht+def);
Scanner scan = new Scanner(System.in);
String act;
System.out.println("зробіть свій вибір написавши число від 1 до 3");
System.out.println("1)"+cc1);
System.out.println("2)"+gg1);
System.out.println("3)"+hh1);
do{
act = scan.nextLine();
if (act.equals("1")) {
n1 = (n1+c1);
System.out.println(nn1+n1);
}
} while(!act.equals("1"));
}
}