41

Re: Пишу(емо) браузерку на PHP

А хіба браузерки на PHP пишуться??
Я думав, що на джаваскріпті...

42

Re: Пишу(емо) браузерку на PHP

elektryk написав:

А хіба браузерки на PHP пишуться??
Я думав, що на джаваскріпті...

Дивлячись які браузерки. Якщо увесь ігровий процес відбувається на стороні браузера, взаємодії між гравцями як такої нема (якісь там танчики або тетріс, наприклад), то скриптів на стороні сервера може й не бути взагалі — JS достатньо.
Якщо ж гравець взаємодіє з іншими гравцями, то, очевидно, сервер має виконувати якісь складніші дії, ніж просто віддавати користувачеві статичний html-файл зі скриптами — ось тут php й стає в пригоді (ну або будь-яка інша мова програмування, яку можна запустити на стороні сервера — в принципі, замість php теж може бути js у вигляді node, хоча може бути й python, perl тощо). Власне, браузерка зі скриптами на сервері може бути й одногравцевою — сервер генерує ігрові рівні, зберігає стан гри гравця і т.п., але гравці між собою не взаємодіють. Може бути одночасно і браузерна частина гри на JS, і серверна на php чи іншій мові.

Подякували: leofun01, ostap34PHP, flatliner3

43

Re: Пишу(емо) браузерку на PHP

P.Y. написав:
elektryk написав:

А хіба браузерки на PHP пишуться??
Я думав, що на джаваскріпті...

Дивлячись які браузерки. Якщо увесь ігровий процес відбувається на стороні браузера, взаємодії між гравцями як такої нема (якісь там танчики або тетріс, наприклад), то скриптів на стороні сервера може й не бути взагалі — JS достатньо.
Якщо ж гравець взаємодіє з іншими гравцями, то, очевидно, сервер має виконувати якісь складніші дії, ніж просто віддавати користувачеві статичний html-файл зі скриптами — ось тут php й стає в пригоді (ну або будь-яка інша мова програмування, яку можна запустити на стороні сервера — в принципі, замість php теж може бути js у вигляді node, хоча може бути й python, perl тощо). Власне, браузерка зі скриптами на сервері може бути й одногравцевою — сервер генерує ігрові рівні, зберігає стан гри гравця і т.п., але гравці між собою не взаємодіють. Може бути одночасно і браузерна частина гри на JS, і серверна на php чи іншій мові.

Звісно, що треба буде записувати стан гри і не один...

44

Re: Пишу(емо) браузерку на PHP

P.Y. написав:
elektryk написав:

А хіба браузерки на PHP пишуться??
Я думав, що на джаваскріпті...

Дивлячись які браузерки. Якщо увесь ігровий процес відбувається на стороні браузера, взаємодії між гравцями як такої нема (якісь там танчики або тетріс, наприклад), то скриптів на стороні сервера може й не бути взагалі — JS достатньо.
Якщо ж гравець взаємодіє з іншими гравцями, то, очевидно, сервер має виконувати якісь складніші дії, ніж просто віддавати користувачеві статичний html-файл зі скриптами — ось тут php й стає в пригоді (ну або будь-яка інша мова програмування, яку можна запустити на стороні сервера — в принципі, замість php теж може бути js у вигляді node, хоча може бути й python, perl тощо). Власне, браузерка зі скриптами на сервері може бути й одногравцевою — сервер генерує ігрові рівні, зберігає стан гри гравця і т.п., але гравці між собою не взаємодіють. Може бути одночасно і браузерна частина гри на JS, і серверна на php чи іншій мові.

А наприклад, King’s Bounty 2 на чому краще написати??  На JS чи на php??

45

Re: Пишу(емо) браузерку на PHP

Чому або-або?

46

Re: Пишу(емо) браузерку на PHP

elektryk написав:
P.Y. написав:
elektryk написав:

А хіба браузерки на PHP пишуться??
Я думав, що на джаваскріпті...

Дивлячись які браузерки. Якщо увесь ігровий процес відбувається на стороні браузера, взаємодії між гравцями як такої нема (якісь там танчики або тетріс, наприклад), то скриптів на стороні сервера може й не бути взагалі — JS достатньо.
Якщо ж гравець взаємодіє з іншими гравцями, то, очевидно, сервер має виконувати якісь складніші дії, ніж просто віддавати користувачеві статичний html-файл зі скриптами — ось тут php й стає в пригоді (ну або будь-яка інша мова програмування, яку можна запустити на стороні сервера — в принципі, замість php теж може бути js у вигляді node, хоча може бути й python, perl тощо). Власне, браузерка зі скриптами на сервері може бути й одногравцевою — сервер генерує ігрові рівні, зберігає стан гри гравця і т.п., але гравці між собою не взаємодіють. Може бути одночасно і браузерна частина гри на JS, і серверна на php чи іншій мові.

А наприклад, King’s Bounty 2 на чому краще написати??  На JS чи на php??

Якщо лише php* без js — неможливо зробити візуалізацію руху персонажа, боїв і т.д., гра нагадуватиме шахи по переписці.
Якщо лише js без php* — проблема збереження гри (хіба що на користувацькому комп'ютері в коржиках чи локальному сховищі); усе, що завантажуватиметься з сервера (карти гри, і т.п.), треба зробити наперед, без можливості динамічної генерації сервером (хоча, при бажанні, це може робити js у браузері); гравець не зможе взаємодіяти з іншими гравцями (не знаю, наскільки це актуально для King's Bounty — з чогось подібного я грав лише в Героїв ІІІ).

В принципі, така гра може бути й повністю чи майже повністю на JS, а серверна частина робитиме лише збереження гри — якщо гра планується як одногравцева, де суперник — лише комп'ютер.

*) замість php може бути будь-яка інша мова, виконувана на сервері, у т.ч., й js у вигляді node — синтаксично це той же js, але запущений не в браузері, тому взаємодія його з компонентами сторінки відбуватимесь зовсім по-іншому. В принципі, js на стороні клієнта та сервера дозволяють писати браузерку на «лише js» (хоча, фактично, це два різні js), але, гадаю, для початківця простіше засвоїти основи php, ніж зрозуміти node (навіть якщо є досвід з браузерним js).

Подякували: leofun01, flatliner2

47

Re: Пишу(емо) браузерку на PHP

А наприклад, King’s Bounty 2 на чому краще написати??  На JS чи на php??

Якщо лише php* без js — неможливо зробити візуалізацію руху персонажа, боїв і т.д., гра нагадуватиме шахи по переписці.
Якщо лише js без php* — проблема збереження гри (хіба що на користувацькому комп'ютері в коржиках чи локальному сховищі); усе, що завантажуватиметься з сервера (карти гри, і т.п.), треба зробити наперед, без можливості динамічної генерації сервером (хоча, при бажанні, це може робити js у браузері); гравець не зможе взаємодіяти з іншими гравцями (не знаю, наскільки це актуально для King's Bounty — з чогось подібного я грав лише в Героїв ІІІ).

В принципі, така гра може бути й повністю чи майже повністю на JS, а серверна частина робитиме лише збереження гри — якщо гра планується як одногравцева, де суперник — лише комп'ютер.

*) замість php може бути будь-яка інша мова, виконувана на сервері, у т.ч., й js у вигляді node — синтаксично це той же js, але запущений не в браузері, тому взаємодія його з компонентами сторінки відбуватимесь зовсім по-іншому. В принципі, js на стороні клієнта та сервера дозволяють писати браузерку на «лише js» (хоча, фактично, це два різні js), але, гадаю, для початківця простіше засвоїти основи php, ніж зрозуміти node (навіть якщо є досвід з браузерним js).

Дуже розумні пояснення.
Так, гра планується як одногравцева, де суперник — лише комп'ютер.