Re: King's Bounty
ви ж не якась гарна молоденька тьолочка, аби я був з вами, і допомагав. Більше не буду, читайте книжки.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Розробка ігор → King's Bounty
Сторінки Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
ви ж не якась гарна молоденька тьолочка, аби я був з вами, і допомагав. Більше не буду, читайте книжки.
І на тому спасибі. Ви й так на мене багато зусиль потратили. Дюкую...
ви ж не якась гарна молоденька тьолочка, аби я був з вами, і допомагав. Більше не буду, читайте книжки.
І на тому спасибі. Ви й так на мене багато зусиль потратили. Дюкую...
пишіть ще - хтось та допоможе
221VOLT написав:var arr = []; arr.push([7,8,9]); arr.push([1,2,3]); arr.push(["this", "is", "js"]); console.log(arr);
Відкравається пустий масив.
заповнюється значеннями вручну.
виводиться на кран.
А як відкрити двомірний масив??
Як заповнити його випадковими значеннями??
Припустимо значенням 00 має бути заповнено 50% клітинок.
01 - 10%
02 - 10%
03 - 10%
04 - 20%
створюється одновимірний, закидається 2й вимір
в результаті у нас на руках двовимірний масив
221VOLT написав:var arr = []; arr.push([7,8,9]); arr.push([1,2,3]); arr.push(["this", "is", "js"]); console.log(arr);
Відкравається пустий масив.
заповнюється значеннями вручну.
виводиться на кран.
А як відкрити двомірний масив??
Як заповнити його випадковими значеннями??
Припустимо значенням 00 має бути заповнено 50% клітинок.
01 - 10%
02 - 10%
03 - 10%
04 - 20%
//рандом число від 1 до 100
function random1to100(){
return Math.floor((Math.random() * 100) + 1);
}
//повернення значення в залежності від % та значень
function get_my_value(x){
//пропишемо наші відсоткові значення
var percents = [50,10,10,10,20];
if(x <= percents[0]){
return '00';
}
var z1 = percents[0] + percents[1];
if(x <= z1){
return '01';
}
var z2 = z1 + percents[2];
if(x <= z2){
return '02';
}
var z3 = z2 + percents[3];
if(x <= z3){
return '03';
}
return '04';
}
//генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок
function generate_random_map(x,y){
var z = [];
var z2 = [];
for(var i=0;i<x;i++){
for(var j=0;j<y;j++){
z2.push(get_my_value(random1to100()));
}
z.push(z2);
z2 = [];
}
return z;
}
var my_map = generate_random_map(10,10);
console.log(my_map);
отак. а ооп залишимо збоченцям!
elektryk написав:221VOLT написав:var arr = []; arr.push([7,8,9]); arr.push([1,2,3]); arr.push(["this", "is", "js"]); console.log(arr);
Відкравається пустий масив.
заповнюється значеннями вручну.
виводиться на кран.
А як відкрити двомірний масив??
Як заповнити його випадковими значеннями??
Припустимо значенням 00 має бути заповнено 50% клітинок.
01 - 10%
02 - 10%
03 - 10%
04 - 20%//рандом число від 1 до 100 function random1to100(){ return Math.floor((Math.random() * 100) + 1); } //повернення значення в залежності від % та значень function get_my_value(x){ //пропишемо наші відсоткові значення var percents = [50,10,10,10,20]; if(x <= percents[0]){ return '00'; } var z1 = percents[0] + percents[1]; if(x <= z1){ return '01'; } var z2 = z1 + percents[2]; if(x <= z2){ return '02'; } var z3 = z2 + percents[3]; if(x <= z3){ return '03'; } return '04'; } //генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок function generate_random_map(x,y){ var z = []; var z2 = []; for(var i=0;i<x;i++){ for(var j=0;j<y;j++){ z2.push(get_my_value(random1to100())); } z.push(z2); z2 = []; } return z; } var my_map = generate_random_map(10,10); console.log(my_map);
отак. а ооп залишимо збоченцям!
САме так, але "z.push(z2)" - і є оте ООП. Ну та то таке...
Метод push додає елемент до масиву. А як перевизначить елемент??
var arr = [1, 2, 3];
arr[3]=5;
arr.dick="head";
arr.push(6);
arr// [1, 2, 3, 5, 5, head]
варіянти додавання елементу до масиву, якщо на тому місці вже був елемент, то він перезапишеться
opacity: 0;
visibility: hidden;
display: none;
width: 0;
height: 0;
transform: rotateY(180deg);
ще можна поверх тексту поставити елемент з position: absolute;
Чомусь не можна приєднати файл з розширенням *.html??
Тому я приєдную його з розширенням *.txt
Як зробити, щоб менший квадарт накладався на більший??
Бо в мене вони поряд розміщуються.
221VOLT написав://рандом число від 1 до 100 function random1to100(){ return Math.floor((Math.random() * 100) + 1); } //повернення значення в залежності від % та значень function get_my_value(x){ //пропишемо наші відсоткові значення var percents = [50,10,10,10,20]; if(x <= percents[0]){ return '00'; } var z1 = percents[0] + percents[1]; if(x <= z1){ return '01'; } var z2 = z1 + percents[2]; if(x <= z2){ return '02'; } var z3 = z2 + percents[3]; if(x <= z3){ return '03'; } return '04'; } //генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок function generate_random_map(x,y){ var z = []; var z2 = []; for(var i=0;i<x;i++){ for(var j=0;j<y;j++){ z2.push(get_my_value(random1to100())); } z.push(z2); z2 = []; } return z; } var my_map = generate_random_map(10,10); console.log(my_map);
отак. а ооп залишимо збоченцям!
САме так, але "z.push(z2)" - і є оте ООП. Ну та то таке...
Метод push додає елемент до масиву. А як перевизначить елемент??
добре, яким парадигмам ооп відповідає "z.push(z2)" ?
elektryk написав:221VOLT написав://рандом число від 1 до 100 function random1to100(){ return Math.floor((Math.random() * 100) + 1); } //повернення значення в залежності від % та значень function get_my_value(x){ //пропишемо наші відсоткові значення var percents = [50,10,10,10,20]; if(x <= percents[0]){ return '00'; } var z1 = percents[0] + percents[1]; if(x <= z1){ return '01'; } var z2 = z1 + percents[2]; if(x <= z2){ return '02'; } var z3 = z2 + percents[3]; if(x <= z3){ return '03'; } return '04'; } //генеруємо двовимірну карту, для прикладу 10 на 10 клітинок function generate_random_map(x,y){ var z = []; var z2 = []; for(var i=0;i<x;i++){ for(var j=0;j<y;j++){ z2.push(get_my_value(random1to100())); } z.push(z2); z2 = []; } return z; } var my_map = generate_random_map(10,10); console.log(my_map);
отак. а ооп залишимо збоченцям!
САме так, але "z.push(z2)" - і є оте ООП. Ну та то таке...
Метод push додає елемент до масиву. А як перевизначить елемент??добре, яким парадигмам ооп відповідає "z.push(z2)" ?
кхм, push - функція, що належить об'єкту z. Вона викликається як метод, через крапку, і оперує над об'єктом z.
Якби воно виглядало як
push(z, z2);
тоді б це було функціональщиною, а так ні це - оопещина.
Чомусь не можна приєднати файл з розширенням *.html??
Тому я приєдную його з розширенням *.txt
Як зробити, щоб менший квадарт накладався на більший??
Бо в мене вони поряд розміщуються.
кхм, push - функція, що належить об'єкту z. Вона викликається як метод, через крапку, і оперує над об'єктом z.
Якби воно виглядало якpush(z, z2);
тоді б це було функціональщиною, а так ні це - оопещина.
згода, обєкт
незгода, це було би процедурщиною
відмінностей між імперативщиною і функціональщиною є трохи більше, ніж відсутність крапки
наприклад, розпочинаючи з особливостей роботи
Будь ласка, не створюйте зайвих тем.
Що саме вам написати? Функцію на JS, що генерує якусь подобу двовимірного масиву, випадково заповненого відповідно до вимог?
https://ideone.com/cch1BT
Так. Це саме те що треба. А можна перекласти на JavaScript??
<script>
var field_types = "WLFS"; //water, land, forest, sand
function random_map() {
var map = [];
for(var i=0;i<66;++i) {
line = "";
for(var j=0;j<66;++j) {
if(i<5||61<=i||j<5||61<=j) {
//line.push("W");
line += "W";
} else {
line += field_types[Math.floor(Math.random()*field_types.length)];
}
}
//console.log(line);
map.push(line);
}
return map;
}
var map = random_map();
for( var line in map ) {
console.log(map[line]);
}
</script>
<script> var field_types = "WLFS"; //water, land, forest, sand function random_map() { var map = []; for(var i=0;i<66;++i) { line = ""; for(var j=0;j<66;++j) { if(i<5||61<=i||j<5||61<=j) { //line.push("W"); line += "W"; } else { line += field_types[Math.floor(Math.random()*field_types.length)]; } } //console.log(line); map.push(line); } return map; } var map = random_map(); for( var line in map ) { console.log(map[line]); } </script>
Велике СПАСИБІ,
але видає помилку Uncaught TypeError: map[line].join is not a function
at indexgra.html:30
До того ж хотілось би вивід на екран, а не на консоль.
Я консолями не впевнено користуюсь...
Uncaught TypeError: map[line].join is not a function
А де у мене в кодi є отой join ? що ви курите компiлюєте?
До того ж хотілось би вивід на екран, а не на консоль.
перепишiть console.log на innerHTML чи куди ви там виводите..
ви взагалi щось вмiєте в JS крiм копiпасту?
Uncaught TypeError: map[line].join is not a function
А де у мене в кодi є отой join ? що ви курите компiлюєте?
До того ж хотілось би вивід на екран, а не на консоль.
перепишiть console.log на innerHTML чи куди ви там виводите..
ви взагалi щось вмiєте в JS крiм копiпасту?
Заморився зі мною??
Я вибачаюсь, але в мене знову не виходить...
var map = random_map();
for( var line in map ) {
console.log(map[line]);
innerHTML = map[line];
}
Що тут не так??
Може треба так??
map[line].innerHTML;
Може треба вiдкрити книжку по javascript, i перестати задавати дурнi питання?