1

Тема: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Сподобалась стаття на SearchEngineWatch, вирішив перекласти.
Контент-маркетинг і закупівля посилань є двома основними стратегіями SEO. Трохи нижче наведено переваги контент-маркетингу (написанням якісного контенту) перед просуванням за допомогою посилань:

1. Якість контенту визначати значно легше, ніж якість посилань на сайт.
Часто клієнти запитують наскільки якісним є певне посилання. Як же відповісти на таке питання. Звичайно можна зробити аналіз на основі показників сайту з якого йде це посилання. Але дуже складно проаналізувати як вплинуло дане посилання на результати видачі, не враховуючи інші фактори.
Якщо ми створили якісний контент для сайту, то кількість природніх посилань, які ведуть на сторінку з матеріалом визначити буде не дуже складно. Кількість соціальних сигналів, кількість переходів також буде не складно підрахувати.
Тобто, ми можемо досить легко визначити, який контент даже більше віддачі (отримав високе ранжування в пошуковій системі).
Ну і звідси можна обчислити прибуток, отриманий завдяки цьому контенту. Дуже легко підрахувати скільки коштів витраченно на наповнення контеном та кошти отримані з продажу або реклами.

2. Це природно.
Хороший контент завжди цікавить користувачів і вони залишають посилання на інших ресурсах. Якщо матеріал буде цікавим, то люди обов'язково розкажуть про це в своїх блогах, аккаунтах соціальних мереж, будуть обговорювати на форумах. Завдяки цьому кількість природніх посилань буде збільшуватись.
Щодо альтернативи, то ту все навпаки. Зазвичай люди розміщують посилання, якщо їм за це заплатили або автор сайту просто десь залишає посилання на сторінку (ті ж каталоги, форуми)

3. Хороші контент-менеджери дешевше ніж хороші SEO-оптимізатори, які добре розбираються в закупівлі посилань.
Ну це і так зрозуміло. Найняти хорошого SEO-спеціаліста набагато дорожче ніж хорошого контент-менеджера. Якщо пошукати, то знайдеться чимало людей, які можуть писати цікаві тексти. Потрібно лише відібрати серед них дійсно творчих людей, здатних зацікавити аудиторію.

4. Маштабованість.
Створити дійсно міцну SEO-команду досить складно. Для цього необхідно:
- Залучити людей з хорошим досвідом, пропонуючи високу оплату за їх працю, надіючись, що вони дійсно спеціалісти в своїй справі.
- Залучити людей з обмеженим досвідом, але зацікавлених підвищити цей рівень в області SEO і надіятись, що через 12 місяців вони будуть відповідним чином справлятись з поставленими задачами.
Але побачити результати досить складно, потрібно чекати по кілька місяців. Розширити команду контент-менеджерів набагато легше. Вони беруть менше і знайти/замінити в разі необхідності достатньо просто. Можна зробити ресурс більш цікавим за рахунок додавання унікальних відеороликів, графічним матеріалів і т.п.
При формуванні команди контент-менеджерів ризик помилитись набагто менше ніж при наборі SEO-команди.

5. Захист перед майбутніми оновленнями алгоритмів пошукових систем.
Майже всі постраждали від Penguin та Panda, і переконались що Google подобаються бренди. Що робити тому у кого посипались позиції в пошуковії видачі після одного з таких оновлень? Правильно, потрібно створювати свій бренд.
Дні, коли можна було легко обдурити алгоритми Google та Яндекс давно минули. Тому, замість того, щоб думати які посилання не приведуть до штрафних санкцій, краще зосередитись на створенні цікавого контента, зробивши його основою SEO-стратегії.
Цей підхід окупається набагато швидше, особливо коли є плани на майбутнє. Взявши даний підхід на озброєння, ми автоматично позбавимось побоювань щодо оновлення алгоритмів пошукових систем. Нам не буде чого боятись чисто із-за того, що поставили десь не такі посилання.

6. Майбутнє за авторитетними авторами.
Соціальні медіа проникають в наше життя - якщо ми хочемо дізнатися про положення якої-небудь компанії в соціальних медіа, то її бренд-або фан-сторінки - це далеко не все.
Треба подивитися на сторінки в соціальних мережах людей, які працюють на цю компанію.
Ось де позначення автора в Google+ має значення. Google хоче більше дізнатися про людей, які пишуть для сайтів і в блоги - і він більше довіряє контенту, створеному відомим йому автором.
Автори, які багато пишуть для авторитетних ресурсів, залишають хороший соціальний слід, і Google починає поважати ці ресурси ще більше. Тому підключайте авторство Google, генеруючи додаткові соціальні сигнали зі свого контенту, що розміщується на сайтах і блогах. Більше детально як це можна зробити читайте в статті "Як показати авторство своїх публікацій в Google".

7. Це більш цікаво.
Можливо, комусь і подобається розбирати купу рядків в Excel аналізуючи ефективність різних анкорів і витрачати час на їх розподіл по біржах посилань та статей?
Іншим же до душі створювати контент, спілкуватися в соціальних медіа, зав'язувати нові знайомства, через які контент буде поширюватися по мережі зі швидкістю звуку.
Хоча існують і такі люди, яким цікаво як одне, так і інше.

Джерело: searchenginewatch.com
Перекладено для Replace.org.ua

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

З великою цікавістю прочитав статтю рідною мовою.
Дякую за переклад.

3

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

В інтернеті багато інформації про контент-маркетинг, але наші директора, мабуть ще не розуміють, що це більш корисно ніж закупка посилань на біржах.

Та й розробка стратегії контент-маркетингу, досить складна штука.

4 Востаннє редагувалося funivan (08.01.2013 17:55:49)

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

До речі про авторство, це класна штука сама головна фішка - аватарка у видачі яка привертає увагу, друга фішка це відслідковувати свої статті.
Особисто я веду блог і маю ще один свій сайт (не блог) І там і там є автор і таким чином я можу побачити які самі популярні статті серед всіх мною написаних (написаних, переписаних ітд, але у більшості випадків унікальні)))

Я теж думаю що це самий правильний шлях ;)
Дякую за статтю)

5 Востаннє редагувалося daap (14.03.2013 17:19:46)

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Підкажіть коротко, про яку стратегію контент-просування можна думати для маленького магазинчика, в якому ніколи не буде великого асортименту. Можна написати кілька статей про товари. Поставити стрічку новин, але новин мало буде.
Можливо контент-стратегія не підходить всім підряд?

6

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Для маленького магазинчика можу порадити покупку кліків в Google Adwords. Ви одразу попадаєте на перший рядок пошуку і це набагато дешевше ніж платити за розкрутку маленького магазинчика на якому буде мала кількість продаж.

Конкретно за за україномовний гугл не скажу, а в штатах дешевше для певних ключових слів платити гуглу за кліки ніж платити громадні гроші за лінки чи написання статей. Тим більше що за місяць вас з топу вибють конкуренти, якщо захочете припинити SEO компанію.

Подякували: daap1

7 Востаннє редагувалося Replace (14.03.2013 19:41:22)

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

daap, А яка тематика?
Взагалі краще створіть окрему тему. Можливо вам щось порадимо. Повинен бути комплексний підхід.
У нас AdWords в 10 раз дорожче аніж SEO, наприклад, для тематики сантехнічних робіт. :)

P.S. Тематику вже побачив. У мене таке відчуття, що ви зареєструвались щоб попіарити трохи свій сайт + посилання для пошукових систем :)

Подякували: daap1

8

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Vo_Vik написав:

покупку кліків в Google Adwords. Ви одразу попадаєте на перший рядок пошуку

Спасибі, я поки намагаюся власними силами, тому потрібні будь-які поради.
Я чомусь думав що Google Adwords занадто велика страшна система. Тобто це доступна справа для починань?
Але статті писати напевно все одно потрібно. Перший пост почитав, толково.

9

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Просто треба дивитись яка у вас маржа на кожній продажі, і скільки з заходів на сайт ведуть до покупки. І відповідно дивитись яка ціна кліку вас влаштовує. Тобто наприклад у нас хорошим показником є 5% покупок з кількості кліків. Тобто кожний 20-й щось купляє. При ціні кліка 1 долар на одному ордері маємо наварити 20$ як мінімум для рентабельності.

З іншої сторони те саме SEO такої ж продуктивності буде коштувати нам десь 10-20к в місяць.

Так що треба рахувати що дешевше. Тобто для одних ключових слів нам дешевше потратити 800$ на лінк білдінг, для інших лінк білдінг не допомає і треба купляти статі по 1к за штуку. А для інших просто дешевше купити рекламу в гугла.

Наприклад певні товари мають таку аудиторію, що можуть забезпечити всього кілька продаж в місяць на всьому ринку. Відповідно розгортати для них SEO компанію немає смислу, легше купити в гугла місце, якби таки хто шукав.

Подякували: daap1

10

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Наприклад певні товари мають таку аудиторію, що можуть забезпечити всього кілька продаж в місяць на всьому ринку. Відповідно розгортати для них SEO компанію немає смислу, легше купити в гугла місце, якби таки хто шукав.

Зазвичай там SEO конкуренція не дуже, тому просто пробитись в топ по таким запитам достатньо просто.

Подякували: daap1

11

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

думаю що не оффтоп, тому обговорюється контент

пишу унікальну статтю, ця сторінка проіндексована, є в пошуку. Вибираю з неї унікальну фразу - вставляю в пошук - і немає її на початку! Тобто релевантність не витримується. Гугл ігнорує? Чому?

12

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Необов'язково купувати посилання. Можна обмінюватись з сайтами у яких високий PageRank, залишати посилання на форумах, реєструвати в каталогах. Ось приклад гарного сайту для обміну: http://www.hurtom.com/portal/%D0%B4%D1% … 0%B7%D1%96

Подякували: Replace1

13 Востаннє редагувалося koala (23.07.2013 04:47:13)

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Shift написав:

Ось приклад гарного сайту для обміну: http://www.hurtom.com/portal/%D0%B4%D1% … 0%B7%D1%96

Заради цікавості проклацав - з 10 текстових посилань 4 биті.

Подякували: Replace1

14 Востаннє редагувалося Vitalina (25.07.2013 15:26:04)

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Мені все частіше стали потрапляти на очі новини, що просування  сайту  лінками ( посиланнями)  вже не дієве. Не хочу кидати сюди російськомовні статті, мабуть ви їх читали.
Я ставила свої посилання ( через сапу) на сайтах в яких ТІЦ 1000 і більше, і це не дає ніякого ефекту. Принаймі,  поки що.

На днях, одна організація запустила портал для сільських жінок. Я зайшла, подивилася, все класно, тільки на російській мові. Питаю чому? "Тому що ми порадилися з SEO - спеціалістами і вони сказали, що російська мова краща для збільшення аудиторії сайту."

А що дійсно пошукові системи краще індексують російськомовні сайти? Якщо встановити перекладач, то це щось змінить?

15

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

А що дійсно пошукові системи краще індексують російськомовні сайти? Якщо встановити перекладач, то це щось змінить?

Індексують не краще, просто аудиторія більша. Але я особисто орієнтуюсь на термін декілька років і український інтернет заживе)

16

Re: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань

Vitalina, частота російськомовних запитів десь в 10 разів більше, але все залежить від тематики. Проте потрібно взяти до уваги, що російськомовних сайтів значно більше.