Тема: 7 причин, чому контент-маркетинг краще ніж закупка посилань
Сподобалась стаття на SearchEngineWatch, вирішив перекласти.
Контент-маркетинг і закупівля посилань є двома основними стратегіями SEO. Трохи нижче наведено переваги контент-маркетингу (написанням якісного контенту) перед просуванням за допомогою посилань:
1. Якість контенту визначати значно легше, ніж якість посилань на сайт.
Часто клієнти запитують наскільки якісним є певне посилання. Як же відповісти на таке питання. Звичайно можна зробити аналіз на основі показників сайту з якого йде це посилання. Але дуже складно проаналізувати як вплинуло дане посилання на результати видачі, не враховуючи інші фактори.
Якщо ми створили якісний контент для сайту, то кількість природніх посилань, які ведуть на сторінку з матеріалом визначити буде не дуже складно. Кількість соціальних сигналів, кількість переходів також буде не складно підрахувати.
Тобто, ми можемо досить легко визначити, який контент даже більше віддачі (отримав високе ранжування в пошуковій системі).
Ну і звідси можна обчислити прибуток, отриманий завдяки цьому контенту. Дуже легко підрахувати скільки коштів витраченно на наповнення контеном та кошти отримані з продажу або реклами.
2. Це природно.
Хороший контент завжди цікавить користувачів і вони залишають посилання на інших ресурсах. Якщо матеріал буде цікавим, то люди обов'язково розкажуть про це в своїх блогах, аккаунтах соціальних мереж, будуть обговорювати на форумах. Завдяки цьому кількість природніх посилань буде збільшуватись.
Щодо альтернативи, то ту все навпаки. Зазвичай люди розміщують посилання, якщо їм за це заплатили або автор сайту просто десь залишає посилання на сторінку (ті ж каталоги, форуми)
3. Хороші контент-менеджери дешевше ніж хороші SEO-оптимізатори, які добре розбираються в закупівлі посилань.
Ну це і так зрозуміло. Найняти хорошого SEO-спеціаліста набагато дорожче ніж хорошого контент-менеджера. Якщо пошукати, то знайдеться чимало людей, які можуть писати цікаві тексти. Потрібно лише відібрати серед них дійсно творчих людей, здатних зацікавити аудиторію.
4. Маштабованість.
Створити дійсно міцну SEO-команду досить складно. Для цього необхідно:
- Залучити людей з хорошим досвідом, пропонуючи високу оплату за їх працю, надіючись, що вони дійсно спеціалісти в своїй справі.
- Залучити людей з обмеженим досвідом, але зацікавлених підвищити цей рівень в області SEO і надіятись, що через 12 місяців вони будуть відповідним чином справлятись з поставленими задачами.
Але побачити результати досить складно, потрібно чекати по кілька місяців. Розширити команду контент-менеджерів набагато легше. Вони беруть менше і знайти/замінити в разі необхідності достатньо просто. Можна зробити ресурс більш цікавим за рахунок додавання унікальних відеороликів, графічним матеріалів і т.п.
При формуванні команди контент-менеджерів ризик помилитись набагто менше ніж при наборі SEO-команди.
5. Захист перед майбутніми оновленнями алгоритмів пошукових систем.
Майже всі постраждали від Penguin та Panda, і переконались що Google подобаються бренди. Що робити тому у кого посипались позиції в пошуковії видачі після одного з таких оновлень? Правильно, потрібно створювати свій бренд.
Дні, коли можна було легко обдурити алгоритми Google та Яндекс давно минули. Тому, замість того, щоб думати які посилання не приведуть до штрафних санкцій, краще зосередитись на створенні цікавого контента, зробивши його основою SEO-стратегії.
Цей підхід окупається набагато швидше, особливо коли є плани на майбутнє. Взявши даний підхід на озброєння, ми автоматично позбавимось побоювань щодо оновлення алгоритмів пошукових систем. Нам не буде чого боятись чисто із-за того, що поставили десь не такі посилання.
6. Майбутнє за авторитетними авторами.
Соціальні медіа проникають в наше життя - якщо ми хочемо дізнатися про положення якої-небудь компанії в соціальних медіа, то її бренд-або фан-сторінки - це далеко не все.
Треба подивитися на сторінки в соціальних мережах людей, які працюють на цю компанію.
Ось де позначення автора в Google+ має значення. Google хоче більше дізнатися про людей, які пишуть для сайтів і в блоги - і він більше довіряє контенту, створеному відомим йому автором.
Автори, які багато пишуть для авторитетних ресурсів, залишають хороший соціальний слід, і Google починає поважати ці ресурси ще більше. Тому підключайте авторство Google, генеруючи додаткові соціальні сигнали зі свого контенту, що розміщується на сайтах і блогах. Більше детально як це можна зробити читайте в статті "Як показати авторство своїх публікацій в Google".
7. Це більш цікаво.
Можливо, комусь і подобається розбирати купу рядків в Excel аналізуючи ефективність різних анкорів і витрачати час на їх розподіл по біржах посилань та статей?
Іншим же до душі створювати контент, спілкуватися в соціальних медіа, зав'язувати нові знайомства, через які контент буде поширюватися по мережі зі швидкістю звуку.
Хоча існують і такі люди, яким цікаво як одне, так і інше.
Джерело: searchenginewatch.com
Перекладено для Replace.org.ua