Тема: Допоможіть зі звітом до курсової =(((
Здоров, значить цього літа була практика, проходив її при універі. Викладач, який мав давати завдання виявився таким пофігістом, карочє йому на ту практику начхати і завдання було лише одне - зробити прогу, немає значення яким чином, котрая буде програвати одне відео, потім буде показувати картинку, а потім має програвати інше відео, і щоб це все працювало без втручання людини і зациклювалось, і щоб картинку можна було змінювати. Ну я це зробив, використовуючи ігровий рушій з яким вже давно знайомий. Але коду там не так вже й багато, ось він 
using UnityEngine;
using System.Collections;
using System.IO;
using System.Collections.Generic;
using System;
//using UnityEditor;
public class play : MonoBehaviour
{
    private float firstVideo;
    private float secondVideo;
    private const float picture = 5 * 60;
    public GameObject go;
    private MovieTexture mov;
    public Material mat1;
    public Material mat2;
    private AudioSource audio;
    public AudioClip au1;
    public AudioClip au2;
    private Texture2D texture;
    private byte[] bytes;
    private bool check = false;
    private bool check2 = false;
    private bool check3 = false;
    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        firstVideo = au1.length - 5;
        secondVideo = au2.length;
        renderer.material = mat1;
        audio = (AudioSource)go.GetComponent("AudioSource");
        audio.clip = au1;
        mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
        audio.Stop();
        string s = Directory.GetCurrentDirectory();
        FileStream fs = new FileStream(s + "\\5.png", FileMode.Open);
        try
        {
            bytes = new byte[fs.Length];
            fs.Read(bytes, 0, Convert.ToInt32(fs.Length));
            fs.Close();
        }
        finally
        {
            fs.Close();
        }
        texture = new Texture2D(1920, 1080);
        texture.LoadImage(bytes);
    }
    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.V))
        {
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            renderer.material.mainTexture = texture;
        }
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape))
            Application.Quit();
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.P))
        {
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            renderer.material = mat1;
            mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
            audio.clip = au1;
            mov.Play();
            audio.Play();
            StartCoroutine("First");
            Debug.Log("Start");
        }
        if (check)
        {
            check = false;
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            renderer.material = mat1;
            mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
            audio.clip = au1;
            mov.Play();
            audio.Play();
            StartCoroutine("First");
        }
        if (check2)
        {
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            check2 = false;
            renderer.material.mainTexture = texture;
            StartCoroutine("Second");
        }
        if (check3)
        {
            mov.Stop();
            audio.Stop();
            check3 = false;
            renderer.material = mat2;
            mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
            audio.clip = au2;
            mov.Play();
            audio.Play();
            StartCoroutine("Third");
        }
    }
    IEnumerator First()
    {
        yield return new WaitForSeconds(firstVideo);
        check2 = true;
    }
    IEnumerator Second()
    {
        yield return new WaitForSeconds(picture);
        check3 = true;
    }
    IEnumerator Third()
    {
        yield return new WaitForSeconds(secondVideo);
        check = true;
    }
}Як бачите, його зовсім небагато, а проблема заключається в тому, що ця курсова має бути на 20 сорінках!!! І я просто не знаю, як можна розтягнути опис завдання і т.д. щоб воно помістилось на 20 сторінках. У вас є якісь ідеї?



