Тема: Допоможіть зі звітом до курсової =(((
Здоров, значить цього літа була практика, проходив її при універі. Викладач, який мав давати завдання виявився таким пофігістом, карочє йому на ту практику начхати і завдання було лише одне - зробити прогу, немає значення яким чином, котрая буде програвати одне відео, потім буде показувати картинку, а потім має програвати інше відео, і щоб це все працювало без втручання людини і зациклювалось, і щоб картинку можна було змінювати. Ну я це зробив, використовуючи ігровий рушій з яким вже давно знайомий. Але коду там не так вже й багато, ось він
using UnityEngine;
using System.Collections;
using System.IO;
using System.Collections.Generic;
using System;
//using UnityEditor;
public class play : MonoBehaviour
{
private float firstVideo;
private float secondVideo;
private const float picture = 5 * 60;
public GameObject go;
private MovieTexture mov;
public Material mat1;
public Material mat2;
private AudioSource audio;
public AudioClip au1;
public AudioClip au2;
private Texture2D texture;
private byte[] bytes;
private bool check = false;
private bool check2 = false;
private bool check3 = false;
// Use this for initialization
void Start()
{
firstVideo = au1.length - 5;
secondVideo = au2.length;
renderer.material = mat1;
audio = (AudioSource)go.GetComponent("AudioSource");
audio.clip = au1;
mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
audio.Stop();
string s = Directory.GetCurrentDirectory();
FileStream fs = new FileStream(s + "\\5.png", FileMode.Open);
try
{
bytes = new byte[fs.Length];
fs.Read(bytes, 0, Convert.ToInt32(fs.Length));
fs.Close();
}
finally
{
fs.Close();
}
texture = new Texture2D(1920, 1080);
texture.LoadImage(bytes);
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.V))
{
mov.Stop();
audio.Stop();
renderer.material.mainTexture = texture;
}
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape))
Application.Quit();
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.P))
{
mov.Stop();
audio.Stop();
renderer.material = mat1;
mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
audio.clip = au1;
mov.Play();
audio.Play();
StartCoroutine("First");
Debug.Log("Start");
}
if (check)
{
check = false;
mov.Stop();
audio.Stop();
renderer.material = mat1;
mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
audio.clip = au1;
mov.Play();
audio.Play();
StartCoroutine("First");
}
if (check2)
{
mov.Stop();
audio.Stop();
check2 = false;
renderer.material.mainTexture = texture;
StartCoroutine("Second");
}
if (check3)
{
mov.Stop();
audio.Stop();
check3 = false;
renderer.material = mat2;
mov = (MovieTexture)renderer.material.mainTexture;
audio.clip = au2;
mov.Play();
audio.Play();
StartCoroutine("Third");
}
}
IEnumerator First()
{
yield return new WaitForSeconds(firstVideo);
check2 = true;
}
IEnumerator Second()
{
yield return new WaitForSeconds(picture);
check3 = true;
}
IEnumerator Third()
{
yield return new WaitForSeconds(secondVideo);
check = true;
}
}
Як бачите, його зовсім небагато, а проблема заключається в тому, що ця курсова має бути на 20 сорінках!!! І я просто не знаю, як можна розтягнути опис завдання і т.д. щоб воно помістилось на 20 сторінках. У вас є якісь ідеї?