ur_naz написав:спроможність находити лише грубі помилки, не дає права копіювати мою поведінку, бо вона (поведінка) під копірайтом.
Поведінка не є об'єктом авторського права. Але якби навіть і була - право на пародію належить уже мені.
ur_naz написав:спочатку створити об'єкт, що майже такий, як і вихідний. потім створити об'єкт, що майже вдвічі більше, ніж вихідний об'єкт в задачі, яка має обмеження по пам'яті і швидкодії... це який диплом потрібен?
Тобто ви сумніваєтеся, що 256*1024*1024 байтів не вистачить для додаткових 103 посилань на об'єкти типу int? Звісно, Python багато речей не гарантує, таких, як розмір int, але в цьому випадку, гадаю, у вас серйозні проблеми з математикою за третій клас.
ur_naz написав:І звідки впевненість, що вони вчили зіп-ітератори? А ця функція зіп? як без паління мануалів розібратися?
Жодної впевненості - саме тому я спершу показав розв'язок без нього, а потім пояснив, що є такий загальноприйнятий спосіб.
І якщо у вас якась проблема з читанням мануалів - то це теж шкільна навичка, якщо вас читати погано навчили - то програмування точно не ваше.
ur_naz написав:що вона ігнорує хвіст більшої послідовності?
Ви можете відкрити мануал, але якщо так цікаво - ігнорує. itertools.zip_longest додає None або вказане другим параметром значення в кінець коротшої послідовності.
ur_naz написав:математично операції з послідовностями різного розміру є нонсенс, тому що викликають невизначеність. чи це не бага?
Математично деякі операції з послідовностями різного розміру не визначені, але це не той випадок.
ur_naz написав:До загального відома - бага, це не тільки коли програма не працює, а й будь яка можливість виникнення несподіваної поведінки.
Знаєте, є така проблема - біти DRAM можуть самовільно змінюватися (найчастіше під впливом космічного випромінення). Саме тому на сервери ставлять пам'ять з ECC. Як часто ви у вимогах до середовища вказуєте пам'ять ECC? Як часто ви додаєте в код обробник подвійних помилок? У вас що, весь код забагований?
ur_naz написав:машині все одно, вона перевіряє лише вихідний потік. Але викладачеві захистити такий код неможливо. принаймні якщо викладач в поганому настрої. який навчальний ефект від використання стандартних функції без знання без знання їх поведінки і принципів управління пам'яттю?
Викладачеві у поганому настрої буває неможливо здати будь-який код; це проблема не коду, це проблема викладача. Але мій код повністю вкладається в умови й обмеження, а ви так і не написали в житті жодної програми, що обробляє особливі ситуації ECC.